Voorstellen en vraag

Stel u even aan ons voor

Moderator: ruben

ThehandsomeMechanic
Matgroentje
Berichten: 3
Lid geworden op: di 10 mei 2016 10:33

Voorstellen en vraag

Berichtdoor ThehandsomeMechanic » di 10 mei 2016 10:38

Goedemorgen Allen,

Ik ben Thom Bolhaar, 23 jaar, woonachtig in Arnhem en kom van origine uit de Betuwe. Ik heb de HTS autotechniek in Arnhem afgerond en ben nu al 2 jaar full time mechanical engineer in Arnhem. Ik ben sinds jaar en dag al liefhebber van Willy's/Nekafs. Ook zag ik al die tijd al de Ya 126 voorbij komen maar ik had me hier nog nooit in verdiept aangezien ik dacht dat het een C rijbewijs nodig had om te besturen. Nu ik sinds vandaag weet dat dit niet altijd het geval is ben ik me er in gaan verdiepen en wil ik er graag een gaan kopen om mooie trips mee te gaan maken en te sleutelen als hobby. Me is opgevallen dat de 126 wat beter betaalbaar is qua aanschaf dan de Nekaf jeep.

Nu ben ik op zoek naar een bezitter in de buurt van Arnhem of Tiel waar ik eens langs zou kunnen gaan om zo'n apparaat van dichtbij te bewonderen en misschien een proefritje bij te kunnen maken :). Het lijkt me een top voertuig om erbij te hebben.

Ik ben niet de meest brilliante in introspeeches dus mochten jullie meer willen weten dan hoor ik dat graag:) alvast bedankt!
Groeten,

Thom Bolhaar

Bram
Matgroentje
Berichten: 3
Lid geworden op: di 25 aug 2015 17:18

Re: Voorstellen en vraag

Berichtdoor Bram » di 10 mei 2016 17:51

hoi Thom,

ik woon in Arnhem, en je heb goed kans dat je mijn daf wel eens heb zien rijden. ik heb een Daf ya126 radio voertuig.
je kan een keer komen kijken bij mij. maar nu heb ik hem nog uit elkaar voor een beetje onderhoud enz.
maar leuk dat je bent geintreseerd in een wepje. Een aanrader!

laat maar eens weten of je langs wilt komen. (hij staat nu nog in winterstalling, ik hoop hem binnen 2 weken bij me thuis te hebben. dan kan je wel eens langskomen)

Bram

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Voorstellen en vraag

Berichtdoor Dikkie » di 10 mei 2016 18:39

Hallo Thom, welkom op het forum!

Het staat je altijd vrij om een keer langs te komen, alleeeeen mijn daf staat bij Den Helder.. ;) Ik ben wel van de zomer met de vierdaagse met 3 andere dafs door nijmegen aan het rijden. Ik heb wel een keer iemand uit omgeving Breda op bezoek gehad om kennis te maken met de daf (Dennis, zit ook op dit forum)
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

ThehandsomeMechanic
Matgroentje
Berichten: 3
Lid geworden op: di 10 mei 2016 10:33

Re: Voorstellen en vraag

Berichtdoor ThehandsomeMechanic » di 10 mei 2016 22:06

hoi Thom,

ik woon in Arnhem, en je heb goed kans dat je mijn daf wel eens heb zien rijden. ik heb een Daf ya126 radio voertuig.
je kan een keer komen kijken bij mij. maar nu heb ik hem nog uit elkaar voor een beetje onderhoud enz.
maar leuk dat je bent geintreseerd in een wepje. Een aanrader!

laat maar eens weten of je langs wilt komen. (hij staat nu nog in winterstalling, ik hoop hem binnen 2 weken bij me thuis te hebben. dan kan je wel eens langskomen)

Bram
Heey Bram, Goedenavond, heel graag! Lijkt me top.

ThehandsomeMechanic
Matgroentje
Berichten: 3
Lid geworden op: di 10 mei 2016 10:33

Re: Voorstellen en vraag

Berichtdoor ThehandsomeMechanic » di 10 mei 2016 22:10

Hallo Thom, welkom op het forum!

Het staat je altijd vrij om een keer langs te komen, alleeeeen mijn daf staat bij Den Helder.. ;) Ik ben wel van de zomer met de vierdaagse met 3 andere dafs door nijmegen aan het rijden. Ik heb wel een keer iemand uit omgeving Breda op bezoek gehad om kennis te maken met de daf (Dennis, zit ook op dit forum)
Goedenavond dikkie, hartelijk dank ook voor de fijne verwelkoming. Ik Ben benieuwd naar jouw ya 126


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten