Re: BE-16-26 (KL-71-02?)
Geplaatst: vr 09 okt 2020 15:29
Dus daarna de ruimte maar goed schoon gemaakt van oude kit resten, wel zorgen dat er niks terug valt in de motor door de terugloop gaatjes onderin.
En daarna weer met kit de nieuwe erin gezet, heel voorzichtig wat passen en duwen en met de hand er uiteindelijk in gekregen en zachtjes op de rand nog wat nagetikt.
Na een nachtje om de kit te laten uitharden het vliegwiel schoongemaakt en de rand voor de keerring met olie ingesmeerd en het vliegwiel er weer in getild en goed gekeken dat ik niet ergens mijn vingers tussen de tanden en het huis zou krijgen.
toen de moeren erop en op moment gezet, en daarna kijken hoe de splitpen gaten uitkomen. 1 was goed en de rest natuurlijk niet dus weer los en wat heen en weer wisselen tot ze allemaal voor het gat zaten op de juiste torque waarde van 70 Ft/Lbs zaten en daarna uiteraard nieuwe splitpennen geplaatst..
En daarna weer met kit de nieuwe erin gezet, heel voorzichtig wat passen en duwen en met de hand er uiteindelijk in gekregen en zachtjes op de rand nog wat nagetikt.
Na een nachtje om de kit te laten uitharden het vliegwiel schoongemaakt en de rand voor de keerring met olie ingesmeerd en het vliegwiel er weer in getild en goed gekeken dat ik niet ergens mijn vingers tussen de tanden en het huis zou krijgen.
toen de moeren erop en op moment gezet, en daarna kijken hoe de splitpen gaten uitkomen. 1 was goed en de rest natuurlijk niet dus weer los en wat heen en weer wisselen tot ze allemaal voor het gat zaten op de juiste torque waarde van 70 Ft/Lbs zaten en daarna uiteraard nieuwe splitpennen geplaatst..