Even mijzelf voorstellen

Stel u even aan ons voor

Moderator: ruben

eabe80
Matgroentje
Berichten: 9
Lid geworden op: di 09 jun 2015 12:08

Even mijzelf voorstellen

Berichtdoor eabe80 » di 09 jun 2015 12:13

Hallo allemaal,

Ik ben Eabe Boonstra uit Easterein. Ben 34 jaar oud en getrouwd. Samen hebben wij 1 zoontje van bijna 10 jaar alweer.
Mijn wens om ooit een DAF YA 126 te hebben bestaat al zeer lang. Alhoewel ik deze ook nu nog niet heb zit het er nu dan wel aan te komen. Ik heb eerst een stalling gezocht in het dorp, kan helaas niet bij mij thuis, en mij verdiept in de materie zoals de techniek, rijbewijs etc. Ook hoop ik hier op het forum het 1 en ander op te steken of eens bij andere mensen te kunnen kijken bij hun DAf.
Voor nu was dit het, hoop tot snel met vragen of zelfs met een eigen DAf.

Mvg Eabe Boonstra

B. van der Veer
Clublid
Berichten: 647
Lid geworden op: vr 09 sep 2011 21:59
Locatie: Huizen NH

Re: Even mijzelf voorstellen

Berichtdoor B. van der Veer » di 09 jun 2015 14:35

welkom op de site Eabe.
Ook in Friesland zijn er zat Daf YA126 rijders dus je kunt via de site best hulp krijgen van mensen die niet zo ver bij jou uit de buurt wonen.
succes met het zoeken naar een leuke 126 en als je iets ziet op internet vraag dan iemand mee die al goed bekend is met dit type voertuig.
Dafjes kunnen best wat verborgen gebreken hebben die je zo niet direct ziet. kijk of je er een stuk mee kunt gaan rijden en probeer vooral de remmen uit en het sturen en de vering.
lees verder over alle dingen die je tegen kunt komen als je een Daf YA126 hebt want dan heb je ook wat :wink:

succes en als je er eentje hebt, veel plezier.
ik rijd ya126
ik heb geen haast

eabe80
Matgroentje
Berichten: 9
Lid geworden op: di 09 jun 2015 12:08

Re: Even mijzelf voorstellen

Berichtdoor eabe80 » di 09 jun 2015 18:50

Bedankt,
Mocht het moment daar zijn dan zo het id goed als er iemand met mij meekijkt of wat tips geeft aangaande het rijden zelf :-)

eabe80
Matgroentje
Berichten: 9
Lid geworden op: di 09 jun 2015 12:08

Re: Even mijzelf voorstellen

Berichtdoor eabe80 » za 13 jun 2015 12:15

Heb vandaag in elk geval alwel het boek De dikke Daf familie gekregen van mijn vrouw :-)

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Even mijzelf voorstellen

Berichtdoor Dikkie » za 13 jun 2015 13:55

Het begin is er! Als je dan meteen de VTH9-326 download en uitprint heb je ook meteen de ' bijbel' van de wep in huis ;)

Je bent welkom om eens langs te komen en te rijden met mijn daf, maar die staat wel in Den Helder - niet in de buurt dus.

We zijn wel jaarlijks rond april met museumweekend bij het kazemattenmuseum te vinden, dat is al een stuk dichterbij - maar weer niet qua tijd ;) April duurt nog even.
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

eabe80
Matgroentje
Berichten: 9
Lid geworden op: di 09 jun 2015 12:08

Re: Even mijzelf voorstellen

Berichtdoor eabe80 » za 13 jun 2015 15:57

Bedankt, zal die dit weekend uitprinten.
Den helder valt mee, :-)
Kazematten...daar heb ik jullie de laatste keer ook gezien. Deze stelling is mijn andere hobby, zie mijn site.


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten