cadi aanhanger

Voor het verkopen van uw YA126 onderdelen

Moderators: ruben, Thomas

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8763
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Re: cadi aanhanger

Berichtdoor Hoppa69 » za 04 jul 2015 20:39

Beste Cees heb u om precies te wezen een week geleden een pb gestuurd met mijn adres en tel nr voor het ophalen van de cadi opbouw maar nog niks van u mogen vernemen?
Je schiet er meer mee op als je nogmaals een pb stuurt i.p.v. hier neer zetten.
Daar hij dan een mailtje krijgt met het bericht dat er een pb voor hem is.
Er kan altijd wat gebeuren, hij is tenslotte het laatst hier geweest op 28 jun 2015
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

ronald.k
Knipperlichtje
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 20 mei 2015 09:53

Re: cadi aanhanger

Berichtdoor ronald.k » zo 05 jul 2015 11:42

Beste Cees heb u om precies te wezen een week geleden een pb gestuurd met mijn adres en tel nr voor het ophalen van de cadi opbouw maar nog niks van u mogen vernemen?
Je schiet er meer mee op als je nogmaals een pb stuurt i.p.v. hier neer zetten.
Daar hij dan een mailtje krijgt met het bericht dat er een pb voor hem is.
Er kan altijd wat gebeuren, hij is tenslotte het laatst hier geweest op 28 jun 2015
Heb je wel gelijk in zal hem inderdaad nogmaals een pb sturen.

Groeten Ronald

wegmann
Hercules Held
Berichten: 167
Lid geworden op: za 24 jan 2009 21:27

Re: cadi aanhanger

Berichtdoor wegmann » ma 06 jul 2015 23:47

Ik ken 'm goed (DKO) bel 'm wel ff morgen...

ronald.k
Knipperlichtje
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 20 mei 2015 09:53

Re: cadi aanhanger

Berichtdoor ronald.k » za 11 jul 2015 10:28

Goedemorguh,

afgelopen Woensdag afscheid genomen van de cadi opbouw die nu netjes gerestaureerd gaat worden en een nieuw 2e leven krijgt door Cees van DKO :D .

@ Cees het oude militaire kenteken van de cadi was KT-43-63 uit 1953.

Inmiddels is heel de kar gestript en zal hopelijk volgende week helemaal gestraald gaan worden. Daarna wat plaatwerk hier en daar richten en lassen en dan in de epoxy en daarna in de 2k ral 6014.

Zoek me momenteel rot naar goede 16 inch banden 9.00 16 0f 255/100r16 met radiaal banden met wegprofiel (nieuw en tubeless)
Wat ik momenteel kan vinden is in china voor grote partijen :( .

Dacht bijdehand te wezen om me oude kapotte velgen om te bouwen naar tubeless en de huidige inch maat maar ook deze banden hiervoor zijn schaars in de hoogte die ik graag zou willen hebben in niet offroad profiel.

Heb het binnenhart van de oude velgen gebruikt en afgedraaid zodat ze pasten in 16 inch 7j Mercedes velgen waar ik het hart met steekgaten ook uit verwijderd had.

De velgen zijn afgelast en komen nu overeen met de afstand maat van de oude 16 inch springring velgen.

Ben met zoeken online zat velgen tegengekomen met steek 6x 205/161 maar die waren in hoofdzaak van tractoren en Mercedes dubbellucht en kwamen met de et ook totaal niet overeen dus vandaar dan maar zelf maken.

Velgen worden nog wel netjes gepoedercoat in ral 6014 .

Nu nog de banden vinden in goede hoogte want ik wil ze minimaal tussen de 84 en 90 in hoogte hebben zodat het nog een beetje lijkt op dezelfde hoogte als met de oude nato bandjes (waren nog de originele uit 53)

Zoek alleen nog het type as nummer of code van Bpw bij mij is het onleesbaar en weggerot.




Groeten Ronald

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8763
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Re: cadi aanhanger

Berichtdoor Hoppa69 » za 11 jul 2015 19:43

Heb het binnenhart van de oude velgen gebruikt en afgedraaid zodat ze pasten in 16 inch 7j Mercedes velgen waar ik het hart met steekgaten ook uit verwijderd had.

De velgen zijn afgelast en komen nu overeen met de afstand maat van de oude 16 inch springring velgen.
Foto's zouden fijn zijn, kan een ander er eventueel ook ideeen mee opdoen. :idea: :wink:
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

ronald.k
Knipperlichtje
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 20 mei 2015 09:53

Re: cadi aanhanger

Berichtdoor ronald.k » za 18 jul 2015 19:24

Heb het binnenhart van de oude velgen gebruikt en afgedraaid zodat ze pasten in 16 inch 7j Mercedes velgen waar ik het hart met steekgaten ook uit verwijderd had.

De velgen zijn afgelast en komen nu overeen met de afstand maat van de oude 16 inch springring velgen.
Foto's zouden fijn zijn, kan een ander er eventueel ook ideeen mee opdoen. :idea: :wink:
Is waar maar dan moet ik ze niet vergeten te maken :( stom stom stom sorry .
Zal er voortaan erg in houden maak ze wel als de velgen terug zijn van de poedercoater.

groetjes Ronald


Terug naar “Te koop”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten