even voorstellen

Stel u even aan ons voor

Moderator: ruben

ronald.k
Knipperlichtje
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 20 mei 2015 09:53

even voorstellen

Berichtdoor ronald.k » wo 20 mei 2015 10:43

Hallo allemaal,

Ik ben Ronald ben 40jaar heb 2 kinderen een zoontje van 6 en een dochter van 18 en woon in Heenvliet(zh)
Mijn hobby,s zijn oude volkswagen busjes met name de t3 waar ik er 2 van heb.
een pickup uit 90 en een ex defensie besteller uit 89 die inmiddels is omgebouwd en totaal gerestaureerd naar camper en opnieuw is gespoten in kleur ral 6014.
Ben jaren geleden monteur geweest bij een Daf dealer en eigenlijk alles wat nu met daf te maken heb dat heeft ook zeker mijn interesse en zeker het oudere militaire spul
Nu werk ik grotendeels voor mezelf en doe veel restauratie werkzaamheden in de schadeherstel en autospuiterij van een vriend van mij.
En die vriend wil een restauratie gaan beginnen aan een ya126 waar ik hem bij zal gaan helpen in de toekomst vandaar ook mijn aanmelding hier. Tevens ben ik ook op zoek naar een 1tons polynorm aanhanger voor achter de 126 voor hem.
Zelf had ik ook een mooie originele bantam 1/4ton en helemaal gerestaureerd maar is vorig jaar op klaarlichte dag gewoon uit mijn tuin gestolen helaas .inmiddels is het een heel verhaal geworden . Groetjes Ronald

Gebruikersavatar
wesley
Cabine Coureur
Berichten: 393
Lid geworden op: ma 29 dec 2008 10:54
Locatie: Etten-leur
Contacteer:

Re: even voorstellen

Berichtdoor wesley » wo 20 mei 2015 18:32

Heej Ronald,

Welkom op het forum.
Wat zuur voor je dat je aanhanger gewoon zo is meegenomen, die moet zich nog in het groene wereldje bevinden lijkt mij.
Ik ben tevens ook een t3 liefhebber en heb een jokertje met hefdak welke ik dagelijks gebruik voor het vakantiegevoel :D
Verder een bezitter van wat groene voertuigen, maar let op als je eenmaal het virus te pakken hebt......
Grtn v/d Ouwe Daf

Powervijl
Hercules Held
Berichten: 94
Lid geworden op: wo 03 jan 2007 23:39
Locatie: Nederhorst den Berg
Contacteer:

Re: even voorstellen

Berichtdoor Powervijl » wo 20 mei 2015 19:00

Dag Ronald,

Welkom! ik reageer meteen op je vraag naar een polynorm.

Ik heb nog een polynorm staan met een kunstof huif. Aanhanger is compleet en netjes, staat alleen al een poosje stil.
Er staat een 2 cil vw boxer aggregaat in van 5,5 kva. origineel nederlands leger met ombouw en diverse attributen. heel leuk setje maar gebruik het nooit.
Het geheel mag weg voor 800 euro.

Groetjes Rogier
0629010896

ronald.k
Knipperlichtje
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 20 mei 2015 09:53

Re: even voorstellen

Berichtdoor ronald.k » wo 20 mei 2015 19:59

Dag Ronald,

Welkom! ik reageer meteen op je vraag naar een polynorm.

Ik heb nog een polynorm staan met een kunstof huif. Aanhanger is compleet en netjes, staat alleen al een poosje stil.
Er staat een 2 cil vw boxer aggregaat in van 5,5 kva. origineel nederlands leger met ombouw en diverse attributen. heel leuk setje maar gebruik het nooit.
Het geheel mag weg voor 800 euro.

Groetjes Rogier
0629010896
Hoi Rogier je maakt me wel erg nieuwsgierig heb je een foto van de polynorm met aggregaat want dit vind ik wel erg interessant voor mij
Groetjes Ronald

ronald.k
Knipperlichtje
Berichten: 27
Lid geworden op: wo 20 mei 2015 09:53

Re: even voorstellen

Berichtdoor ronald.k » wo 20 mei 2015 20:09

Heej Ronald,

Welkom op het forum.
Wat zuur voor je dat je aanhanger gewoon zo is meegenomen, die moet zich nog in het groene wereldje bevinden lijkt mij.
Ik ben tevens ook een t3 liefhebber en heb een jokertje met hefdak welke ik dagelijks gebruik voor het vakantiegevoel :D
Verder een bezitter van wat groene voertuigen, maar let op als je eenmaal het virus te pakken hebt......
Leuk dat u ook een t3 liefhebber bent ben er ook al ruim 20 jaar actief mee. ennuh ja het groene kleurtje werk inderdaad verslavend.
Heb in de loop der jaren aan al heel wat projecten gewerkt en mee geholpen voor vrienden behalve voor mezelf en betrap me er ook steeds meer op dat alles met dit kleurtje op zijn body mijn interesse wel heeft :D . Heb in de laatste jaren een hoop leger materieel opgeknapt qua carroserie o.a een daf 4 tonner/nekaf jeep/ Ford gpw /Gmc cckw/ .blijft leuk spul zeker weten.

groetjes Ronald


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten