Uitlaatpakking voorpijp/spruitstuk (ring)

Zoekt u nou net dat specifieke onderdeel, of heeft u hulp nodig?

Moderators: ruben, Thomas

Daffieduck
Professioneel Pedaal Prutser
Berichten: 216
Lid geworden op: vr 04 jul 2014 07:15
Locatie: Oud-Beijerland

Uitlaatpakking voorpijp/spruitstuk (ring)

Berichtdoor Daffieduck » wo 20 mei 2015 07:26

Hallo allemaal,

Omdat de DAF de laatste tijd wat meer als een tractor klonk de voorpijp er maar eens afgehaald, bleek dat er niet zo veel meer over was van de uitlaatpakking die om de pijp heen geschoven zit. Heeft iemand een idee waar ik hier een vervanger voor kan kopen?

Dafinknouleuk
Vierwielend Vooruit
Berichten: 880
Lid geworden op: do 25 okt 2007 22:29
Locatie: Oud-Beijerland

Re: Uitlaatpakking voorpijp/spruitstuk (ring)

Berichtdoor Dafinknouleuk » wo 20 mei 2015 09:34

peter in kraggenburg of van Dam zal ze wel hebben

Het is een koperen ring die hol is met iets van isolatie (asbest?) oid erin.
Misschien dat de automaterialenzaak / tractor boer (kuijken zit toch bij jou?) iets vervangends heeft

Functie is afklemmen van de buis + isolatie

Daffieduck
Professioneel Pedaal Prutser
Berichten: 216
Lid geworden op: vr 04 jul 2014 07:15
Locatie: Oud-Beijerland

Re: Uitlaatpakking voorpijp/spruitstuk (ring)

Berichtdoor Daffieduck » do 21 mei 2015 07:30

Soms denk ik wat te moeilijk volgens mij :P . Peter gebeld en die had m liggen voor een 10tje. 4,50 verzendkosten bij(daar is ie ook altijd wel lekker hoog mee). Dus die zal vandaag wel op de post gaan. Had het bij de onderdelen handel ook gevraagd, maar de pijp is 63 mm, ze hadden alleen 60 of 65, dus dat zag ik niet helemaal zitten, maar nu is het mooi een origineel passende :D :D

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8763
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Re: Uitlaatpakking voorpijp/spruitstuk (ring)

Berichtdoor Hoppa69 » do 21 mei 2015 11:44

daar is ie ook altijd wel lekker hoog mee
Aan 1 kant ben ik blij dat er nog mannen zijn voor spullen aan de andere kant , als je dan een compleet set motorpakkingen neemt.
En je krijgt dan een zelf gemaakt dingetje voor het spruitstuk en een koppakking met roest in een stukje karton thuis gestuurd, dan heb ik wel zo iets van ja, das wel een beetje jammer, zekers voor de prijs wat ik ervoor heb moeten betalen.

Ben zelf ook laks geweest, spul in de hoek gedonderd en niet meer gemaild. :oops:
Maar je kan wel ff melden, dat als je iets koopt, dat het niet meer origineel is en er wat roest op de koppakking zit.
Had ik dat n.l. geweten, had ik het zo wie zo niet gekocht.

Heb nog wel is het 1 en ander mee gemaakt, dat ik besloten heb, deze handelaar pas te mailen als ik echt nergens meer terecht kan.
Vroegah was het spul naar mijn weten van vis in nunspeet, zeer goede ervaringen mee.
Tegenwoordig bij van dam, ook erg tevreden over, doet nog een stapje extra om je toch te kunnen helpen door bij een ander op zoek te gaan.

Verzendkosten zijn altijd wel 10 euro maar dan komt het wel goed en wel ingepakt aan, is ook wat waard.
En niet goed, kosteloos het juiste de volgende dag in huis en het verkeerde hoeft meestal niet terug.

En onze hofleverancier niet vergeten natuurlijk. 8)
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.


Terug naar “Gevraagd”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten