- 20141025_150403.jpg (172.47 KiB) 17718 keer bekeken

- 20141025_102802.jpg (188.25 KiB) 17718 keer bekeken
Vandaag voor de DAF een LPG installatie opgehaald, compleet met tank, verdamper, bedrading en schakelaars e.d.. Dat alles uit 2007 dus een perfecte set om op kenteken te zetten. Helaas door het werk en alles heb ik de komende week nog geen tijd om er aan te beginnen maar volgende week zaterdag is ie aan de beurt.
Nu alleen nog op zoek naar wat missende deeltjes, zoals een paar 24 volts relais en koperleiding + koppelstukjes (dat moet allemaal geen probleem zijn). De grootste uitdaging wordt denk ik nog om een passend mengstuk voor in/op de carburateur te vinden. Iemand ideeen?
Verder ben ik tussendoor ook nog bezig met het schuren van de motorkap, om te beginnen aan de make-over van de buitenkant. Valt toch nog tegen hoeveel verflagen je tegenkomt voor het een beetje fatsoenlijk glad is

. De S sticker aan de zijkant weggehaald met een mesje, kom je er met schuren vervolgens nog 2 tegen die erop geverfd waren. Uiteindelijk was hij mooi glad, vandaag meegenomen naar het werk om de roestplekjes dicht te lassen en glad te schuren. Nog eventjes mooi afwerken en dan kan hij dit weekend in de verf gezet worden.

- Eerst die gekke ster maar eens wegschuren
- 20150208_130800.jpg (208.39 KiB) 17718 keer bekeken