Eigenlijk ben ik van mening dat er weer schrikbarend weinig op het forum wordt geplaatst. Maar daar ben ik dan zelf dus ook schuldig aan.. De laatste foto blijkt van de 626, op mijn trouwdag. Als ik mijn agenda moet geloven is dat al weer 4 jaar geleden!
Omwille van de tijd inhalen;
De 126. Heeft natuurlijk weer de nodige seizoenen gedraaid. Maar de huidige stand van zaken is dus; ze loopt op lpg! Scheelt weer in de portemonnee. En momenteel staat ze op pootjes voor een flinke winteronderhoudsbeurt. Op de planning staan alle wiellagers, remmen schoonmaken en stellen, hoofdremcilinder overhalen, remvloeistof vervangen, accu's vervangen, en natuurlijk standaard zaken zoals klepjes stellen, vloeistofjes bijhouden, doorsmeren etc etc.
Een van de eerste zaken die me opviel bij het opkrikken.. ja, doorgefikte solenoid. Is mij niet direct opgevallen omdat er ook sprake is van een dode accu, ergo, ik moest toch al slingeren.
Uiteraard voorzien van een nieuwe
Die dode accu waar ik het over had heb ik nog een keer geprobeerd in te halen met een paar dagen aan de lader. Nou, je kan je wel voorstellen hoe ik schrik als ik de schuurdeur open doe en het ding zo aantref..

Overigens niet helemaal waar, het deksel die er op de foto naast ligt vond ik later pas.
en ondertussen modderen we lekker door, beide voorassen zijn nu afgebouwd en schoon, zodra ik bij het magazijn ben geweest kan ik weer opbouwen.
Ik geef toe het is niet veel voor in een draadje wat al 4 jaar niet leeft, maar zo kan ik gaandeweg nog eens wat posten en weer bijhouden. En het is een probeersel om direct vanuit google te linken.