Open monumentendag Fort Everdingen 13-09-2014

Samen gaan naar een evenement? Wilt u iets organiseren? Heeft u een leuk evenement in het vooruitzicht? Plaats het hier!

Moderators: ruben, Dikkie

ErikvanGarderen
Hercules Held
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 08 aug 2014 13:32
Locatie: Culemborg

Open monumentendag Fort Everdingen 13-09-2014

Berichtdoor ErikvanGarderen » wo 10 sep 2014 22:05

Op open monumentendag (13 September) ben ik als vrijwilliger aanwezig op Fort Everdingen. Ik mag de WEP op alle mooie plekjes in het fort parkeren dus en toegang is vrij.

Indien de situatie het toe laat rijdt ik mogelijk ook nog een paar rondjes met publiek, maar veiligheid gaat voor alles, dus dat kan ik niet garanderen. Mochten jullie kennis willen maken en/of het fort bezoeken, dan zijn jullie uiteraard hartelijk welkom.

Groeten,
Erik

Andre754
Hercules Held
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 16 jun 2013 20:16
Locatie: Zeist

Re: Open monumentendag Fort Everdingen 13-09-2014

Berichtdoor Andre754 » zo 14 sep 2014 10:08

Moest werken gisteren, Erik, maar wil best wel een keer langs komen.

ErikvanGarderen
Hercules Held
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 08 aug 2014 13:32
Locatie: Culemborg

Re: Open monumentendag Fort Everdingen 13-09-2014

Berichtdoor ErikvanGarderen » zo 14 sep 2014 17:52

Hoi André, je was uiteraard welkom en als je eens wil kennis maken ben je welkom. Ik moet de WEP wel twee dagen tevoren 'bestellen' bij de caravanstalling.

Het rijden op Fort Everdingen was grandioos. Ik had een stuk of tien a twintig ritjes verwacht maar heb toch wel heel erg veel rondjes (van elk een minuut of twee à drie) gemaakt. Het octaangetal van mijn kleding was aan het eind van de dag volgens mij best wel hoog, ik moest niet te dicht in de buurt van een BBQ of kaars gaan staan). Regelmatig zater er acht kleine kinderen in de laadbak (en twee volwassenen tegen het rek aan om te voorkomen dat ik lading zou verliezen). Alle ritjes om het torenfort heen werden stapvoets gereden gezien het feit dat kinderen overal achter vandaan konen rennen. Het parcours was gelukkig ook zo mogelijk dat steken niet noodzakelijk was en ik alleen vooruit kon blijven rijden.

Ik hoop nog wat foto's op Facebook of andere plekken tegen te komen. Zelf heb ik haast geen foto's gemaakt, simpelweg omdat ik daar niet aan toe ben gekomen. Een vriend van mij werkt voor Artitec en heeft de WEP van voren tot achteren opgemeten, zodat die modelletjes ook goed gaan lijken (als het model niet lijkt, moet het komen omdat mijn WEP ergens niet correct is ;-)


Terug naar “Evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 23 gasten