ALV Weekend 2014

Samen gaan naar een evenement? Wilt u iets organiseren? Heeft u een leuk evenement in het vooruitzicht? Plaats het hier!

Moderators: ruben, Dikkie

marco
Professioneel Pedaal Prutser
Berichten: 213
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 09:48
Locatie: 's-Gravenzande
Contacteer:

ALV Weekend 2014

Berichtdoor marco » di 05 aug 2014 23:30

UITNODIGING ALV 20 SEPTEMBER 2014 TE HEUMEN

Beste Leden,
Bij dezen wil ik jullie van harte uitnodigen voor de ALV. De locatie is te Heumen (tpv Peter en Marion, Blankenbergseweg 7). In mijn voorwoord in het jubileum Hercules heb ik een oproep gedaan aan jullie om de Operatie Market Garden te gebruiken als springplank voor een evenement. Kees en Rob hebben dit enthousiast opgepakt maar liepen al snel tegen 2 hindernissen. De organisatie van OMG regelt alleen de rit met de voertuigen, overige zaken zoals festiviteiten zijn het pakkie aan van de aan de route gelegen gemeenten. Zaterdag zijn veel wegen naar de route afgesloten zodat op deze dag aankomen of uitsluitend de ALV bezoeken nagenoeg onmogelijk is en het bleek alleen mogelijk een onderdeel van een festiviteit te zijn zodat we er onze eigen vertrouwde invulling er niet aan konden geven.
Het toeval wil dat de OMG route bij Peter en Marion langs komt. De geplande tijd van het eerste voertuig wat voor het huis langs rijd is 12. 51 uur en het laatste 3 uur later. (goed draaiboek)
Toen dit allemaal zich uitkristalliseerde zijn we door Peter en Marion spontaan uitgenodigd bij hun in de wei ons kamp op te slaan. Hier in het buitengebied zijn er minder wegafsluitingen en daar zij zelfs ieder zandpad kennen is het kamp altijd bereikbaar.
Planning:
 Aankomst op vrijdagavond en zaterdag. Alleen bezoek van de ALV is mogelijk.
 Zaterdag ochtend na ontbijt opstellen static show en het gezellig maken langs de route aan de weg.
 Na de lunch kunnen we de eerste voertuigen verwachten.
 16. 30 uur ALV met aansluitend de BBQ.
 ’s avonds gezellig samen zijn bij kampvuur of naar een OMG feest.
 Zondagochtend voor wie wil nog een leuke route naar de vennen.
 Opbreken en huiswaarts.
Beschikbaar zijn beperkte stroomvoorziening (niet voor friteuse), toiletgelegenheid en door wie zijn/haar lijfreuk een relatiebreuk veroorzaakt kan er gedoucht worden door een enkeling.
In de bijlagen vindt je de agenda van de ALV en het aanmeldingsformulier (Pdf is invulbaar, vergeet niet de pdf te bewaren zodra deze digitaal i s ingevuld).
De stoet van 600 WO2 voertuigen is wegens de lastige organisatie de laatste keer in je leven dat je dit kan zien en beleven. Ik kijk uit naar een heel bijzondere ALV met goed weer en hoop vele van jullie te zien in Heumen.
Maarten van den Dobbelsteen.
YA126 Club

inchrijven kan door middel van het inschrijfformulier in de Bijlage.


Graag tot ziens op de A.L.V
Bijlagen
ALV2014_inschrijfform.pdf
(249.26 KiB) 429 keer gedownload
Ben als een kind zo blij als ik met mijn daffie rij

http://www.facebook.com/dafya126

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: ALV Weekend 2014

Berichtdoor Dikkie » wo 06 aug 2014 10:39

Kan je dat emailadres aanpassen? activiteitencommissie komt namelijk bij mij uit maar dat is nu ff niet zo handig ;)
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

marco
Professioneel Pedaal Prutser
Berichten: 213
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 09:48
Locatie: 's-Gravenzande
Contacteer:

Re: ALV Weekend 2014

Berichtdoor marco » do 07 aug 2014 22:50

het bericht is aangepast dik,

groetjes marco
Ben als een kind zo blij als ik met mijn daffie rij

http://www.facebook.com/dafya126

Kees64
Vierwielend Vooruit
Berichten: 1319
Lid geworden op: za 29 aug 2009 12:16
Locatie: Veghel

Re: ALV Weekend 2014

Berichtdoor Kees64 » zo 14 sep 2014 21:51

Hallo,

Kunnen we zaterdagmorgen "gewoon" de navagatie naar het adres volgen, of is de route dan al afgezet?

mzzl
Kees

ErikvanGarderen
Hercules Held
Berichten: 149
Lid geworden op: vr 08 aug 2014 13:32
Locatie: Culemborg

Re: ALV Weekend 2014

Berichtdoor ErikvanGarderen » vr 19 sep 2014 11:14

Via de mail is bijgevoegde infor verstuurd over de bereikbaarheid.
Ik heb het vermelde 06-nummer even onbruikbaar gemaakt omdat ik er van uit ga dat niemand zo maar zijn telefoonnummer op een publieke website beschikbaar wil hebben.

Hoi Daffers

Vanaf zaterdag ochtend 11.00 uur zijn diverse wegen in de omgeving van de Blankenbergseweg Heumen afgesloten.

Via de A 73 afrit Heumen Overasselt Malden etc. is de Blankenbergseweg ook nog na 11.00 uur te bereiken.
Afslag Heumen nemen richting Heumen, Overasselt aanhouden. Dan 1e weg rechts Vosseneindseweg. (tegenover attractie verhuur AXITRAXI)
Na 1 tot 1.5 kilometer rechtsaf Heumenhofseweg in. 1e deel van deze weg is nog verhard en na paar honderd meter gaat deze weg over in een zandpad. Deze weg volgen tot het eind en dan ben je gearriveerd op de Blankenbergseweg.

Wij zijn te bereiken op 06-XXXXXXXX


mvg

Peter en Marion

Kees64
Vierwielend Vooruit
Berichten: 1319
Lid geworden op: za 29 aug 2009 12:16
Locatie: Veghel

Re: ALV Weekend 2014

Berichtdoor Kees64 » vr 19 sep 2014 20:12

Hallo,

Samen met Gerard vandaag nog wat aan de 314 en de 126 gesleuteld. Als laatste de remmen nog effe gesteld.
Afbeelding

Morgen met de 126 naar Heumen.


Terug naar “Evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten