Even voorstellen.

Stel u even aan ons voor

Moderator: ruben

Robert 1979
Matgroentje
Berichten: 17
Lid geworden op: wo 01 jan 2014 18:02
Locatie: Dordrecht

Re: Even voorstellen.

Berichtdoor Robert 1979 » za 21 jun 2014 09:54

De laatste tijd ben ik veel minder op het forum te vinden dit komt omdat ik voor me zelf de afweging hebt genomen om voorlopig geen Daf aan te schaffen.
Om verschillende redenen niet,onze flat staat te koop en als we deze verkopen willen we graag naar een huis met tuin en het liefst een garage erbij dus daar gaat een hoop geld in zitten en ik twijfel of de YA 126 echt wel wat voor mij is.
Een trekker en dan een Daf 2100/3600 met slaapcabine lijkt me ook erg leuk wel heel wat anders maar zou er toch geen of weinig terrein mee gaan rijden maar deze worden zeldzaam en kostbaar.
Ook belangrijk is dat ik in november papa word.
Wie weet komt het er ooit nog van maar zoals het er nu naar uit ziet de eerste jaren niet.
Blijf het forum en de leuke en leerzame topics wel volgen.

Iedereen bedankt voor de leerzame en eerlijke reacties op mijn vragen die mij ook hebben geholpen om dit voorlopige besluit te nemen.

Groeten,
Robert.

Dafinknouleuk
Vierwielend Vooruit
Berichten: 880
Lid geworden op: do 25 okt 2007 22:29
Locatie: Oud-Beijerland

Re: Even voorstellen.

Berichtdoor Dafinknouleuk » za 21 jun 2014 10:14

Dordt is niet zo heel ver bij ons vandaan, in Oud-Beijerland hebben we er drie dus een ritje moet altijd wel te regelen zijn...
Maar pas op, ik heb er meer gezien die na 50 meter onherroepelijk besmet waren met het virus...

Succes met alles 8) :wink:

Daffieduck
Professioneel Pedaal Prutser
Berichten: 216
Lid geworden op: vr 04 jul 2014 07:15
Locatie: Oud-Beijerland

Re: Even voorstellen.

Berichtdoor Daffieduck » za 05 jul 2014 20:07

Een ritje heb ik inderdaad altijd zin in :-). Nog wel even tot maandag wachten ivm het wiellager, maar dan gaat ie ook zeker weer haha


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten