ex dafrijder groet u

Stel u even aan ons voor

Moderator: ruben

BertUS
Hercules Held
Berichten: 97
Lid geworden op: di 10 dec 2013 20:07

ex dafrijder groet u

Berichtdoor BertUS » di 10 dec 2013 20:33

Hallo
Ik zal mij eerst even voorstellen en uitleggen waarom ik mij aangemeld heb op dit forum voor ik erg vreemd aangeken wordt bij mijn vragen.
Mss dat er een enkeling mij nog zal herrinneren, als Bert, eigenaar van de gele 126 radio "Daffie Truck"
Zodra mijn laptop wer tekenen van leven geeft zal ik twee foto's plaatsen die nog bewaard zijn.
Ik heb mijn Daf van 2001 tot 2003 gehad, maar door bijvende gevolgen van een herseninfarct was het onderhoud niet mer mogelijk en heb ik hem moeten verkopen. Maar de liefde is er nog steeds, getuige de bijna vangrailkus omdat ik mijn spiegel een 126 bleef volgen.
Momenteel ben ik bezig als modelbouwer met een model van een 126 in de schaal 1/35. Dit is voornamelijk scratch dus ik moet mijn onderdelen zelf make aan de hand van foto's en een enkele vage tekening die ik kan gebruiken.
Ik zit dus met mijn neus vol in de groene wagens. Als er belangstelling is wil ik mijn vorderingen hier wel posten, maarik moet eerlijk zeggen dat ik een trage bouwer ben. Als dit project lukt wil ik mij wagen aan een 328, de YP heb ik al, een model 1/35 van een PWAT. Met een volledig zelgemaakt interieur.

Enkele namen komen mij nog bekend voor zoals Montji en blijedafrijderGerard

Ronald
Hercules Held
Berichten: 64
Lid geworden op: vr 07 dec 2007 21:04
Locatie: Enschede

Re: ex dafrijder groet u

Berichtdoor Ronald » di 10 dec 2013 22:22

Hee Bert welkom back.
De oude rotten kennen je vast nog wel.

groeten Ronald

blijedafrijer
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 01:20
Locatie: mijdrecht

Re: ex dafrijder groet u

Berichtdoor blijedafrijer » di 10 dec 2013 22:28

Hallo Bert

ik heb jou daf nog naar de nieuwe eigenaar vervoerd

en 11 mei 2002 hebben we met onze daf meegedaan aan de het record de langste file

oldtimers op het circuit in zandvoort

leuk weer wat van je te horen
Deze gebruiker (Gerard) is overleden. Stuur daarom geen PB's!
Afbeelding

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8763
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Re: ex dafrijder groet u

Berichtdoor Hoppa69 » di 10 dec 2013 23:37

Momenteel ben ik bezig als modelbouwer met een model van een 126 in de schaal 1/35.
Bent u ooit is mee begonnen op een modelsite.

Daar hebben we is kort naar mekaar getikt op die site.

http://www.modelbrouwers.nl/phpBB3/view ... 4d03b4b2d0
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

BertUS
Hercules Held
Berichten: 97
Lid geworden op: di 10 dec 2013 20:07

Re: ex dafrijder groet u

Berichtdoor BertUS » wo 11 dec 2013 07:15

Ja, Klopt Hoppa, maar door wat problemen ben ik nooit verder gegaan en het projectje eigenlijk een beetje uit het oog verloren.

Ik had jullie nog foto's beloofd van mijn Daf
Hier als camper, wat een tronies toen ik bij de slagboom aankwam

Afbeelding

en hier bij een line-up in de buurt van Almere tijdens een clubdag of jaarvergadering, ik weet niet meer precies wat.

Afbeelding

jeetje wat waren de kids nog klein en wat was ik nog knap B-)

Ja Gerard, ik weet dat nog, op Zandvoort was dat heel gaaf en maar uitkijken voor die hele dure Rolls voor mij en ik probeer het moment dat Daffie wegging nog steeds te vergeten, maar Maarten rijdt hier in de buurt rond dus ik wordt nog wel eens herrinnert aan de tijd dat ik zelf reed. Ach ja, tis net als met de meiden, toen had je je handen er vol aan, nu alleen nog de goede herrinneringen he.

Ik zal een nieuw topic starten met mijn vorderingen van het Daf model, ik maak ook tekeningen, je weet maar nooit.

Ow en als iemand zich afvraagt welke onderdeelsteken er op de bumper staat, dat 2M betekend niets anders dat ik twee keer geweigerd ben bij de mcDrive


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten