scrollen

Al het overige wat YA126 gerelateerd is

Moderator: ruben

jerry
Vierwielend Vooruit
Berichten: 504
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 17:30
Locatie: Alphen aan den rijn

scrollen

Berichtdoor jerry » di 24 sep 2013 14:35

goeie dag
hebben meerdere er last van dat je niet verder naar beneden kan scrollen op het forum en dat je mooi ff net niet het nieuwe antwoord kan bekijken ? :evil:
ik heb het op meerdere pc en op zo wrijf computer :shock:
waar ligt dat aan

mvg Jerry

SLD
Knipperlichtje
Berichten: 37
Lid geworden op: wo 30 nov 2011 16:56

Re: scrollen

Berichtdoor SLD » di 24 sep 2013 14:57

hier exactly the same! :roll:

Dafinknouleuk
Vierwielend Vooruit
Berichten: 880
Lid geworden op: do 25 okt 2007 22:29
Locatie: Oud-Beijerland

Re: scrollen

Berichtdoor Dafinknouleuk » di 24 sep 2013 16:54

Al die figuren die met een wrijfding aan het comploeteren zijn: gebruik http://www.ya126.nl/forum3 dan heb je nergens last van.

Als je helemaal op je wenkbrauwen bediend wil: http://www.ya126.nl/forum3/search.php?s ... d=newposts in je bladwijzers.

B. van der Veer
Clublid
Berichten: 647
Lid geworden op: vr 09 sep 2011 21:59
Locatie: Huizen NH

Re: scrollen

Berichtdoor B. van der Veer » di 24 sep 2013 20:55

ik heb er ook last van dat ik de laatste berichten niet kan bereiken omdat ik niet zo ver naar beneden kan scrollen. Ook is het zo dat als je dan terug gaat naar de hooft topics in bijvoorbeeld Overig dan sta je ergens helemaal onderaan in een groen veld.
moet je weer naar boven scrollen. was vroeger nooit. Ik werk met een gewone PC. sinds dat de opmerking over het hacken van de site werd geplaatst is dat een paar keer terug gekomen en nu is het weer. Het gaat ook niet over bij het gebruik van forum3.
simpel voorbeeld bij de techniek topic over het benzinefilter geeft Dennis het laatste antwoord maar ik kom niet verder dan het bericht van Peter80.
ik rijd ya126
ik heb geen haast

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8763
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Re: scrollen

Berichtdoor Hoppa69 » di 24 sep 2013 22:37

Hier is niks aan de zeis.

Kan alle kanten op. 8)
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

markwise
Vierwielend Vooruit
Berichten: 758
Lid geworden op: di 09 mar 2010 16:53
Locatie: Westerlee (Gn)

Re: scrollen

Berichtdoor markwise » di 24 sep 2013 23:13

Met je klei-tablet :lol:

jerry
Vierwielend Vooruit
Berichten: 504
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 17:30
Locatie: Alphen aan den rijn

Re: scrollen

Berichtdoor jerry » wo 25 sep 2013 08:11

hij heeft al diverse keren bijna door de dancing gevlogen
wat een pleurus dingen
men meissie heeft zo een wrijf telefoon sjongesjonge
het is net zo een multitool survival mes je ken er hoogstens een touwtje mee door snijden maar dan heb je het ook gehad :evil:

dennis83
Hercules Held
Berichten: 160
Lid geworden op: zo 14 jul 2013 19:31
Locatie: Breda

Re: scrollen

Berichtdoor dennis83 » do 26 sep 2013 08:48

ik heb er ook last van dat ik de laatste berichten niet kan bereiken omdat ik niet zo ver naar beneden kan scrollen. Ook is het zo dat als je dan terug gaat naar de hooft topics in bijvoorbeeld Overig dan sta je ergens helemaal onderaan in een groen veld.
moet je weer naar boven scrollen. was vroeger nooit. Ik werk met een gewone PC. sinds dat de opmerking over het hacken van de site werd geplaatst is dat een paar keer terug gekomen en nu is het weer. Het gaat ook niet over bij het gebruik van forum3.
simpel voorbeeld bij de techniek topic over het benzinefilter geeft Dennis het laatste antwoord maar ik kom niet verder dan het bericht van Peter80.
Ik heb het zelfde probleem, maar als je dan op de titel van mijn bericht klikt (onder aan de pagina) dan gaat hij weer verder en wordt het bericht wel zichtbaar. :D

Is inderdaad lastis en als je een reply wilt doen dan sta je inderdaad een meter onderaan een lege pagina en moet je eerst helemaal terug naar boven scrollen. Ik gebruik ook een normale vaste PC met "forum3".
Groeten,

Dennis

Afbeelding

B. van der Veer
Clublid
Berichten: 647
Lid geworden op: vr 09 sep 2011 21:59
Locatie: Huizen NH

Re: scrollen

Berichtdoor B. van der Veer » do 26 sep 2013 14:42

Dank Dennis, hiermee kom ik verder. :)
ik rijd ya126
ik heb geen haast

Maikel
Professioneel Pedaal Prutser
Berichten: 218
Lid geworden op: zo 01 apr 2012 22:52
Locatie: IJmuiden

Re: scrollen

Berichtdoor Maikel » do 26 sep 2013 19:29

Ook ik had dit probleem een maandje geleden. Even een mailtje gestuurd naar de webmaster met het volgende antwoord;

Hi,

website openen: http://ya126.nl/forum.html
vervolgens Ctrl+F5 drukken om de pagina ter verversen.

Op zowel Internet explorer als Firefox (en de iPad) krijg ik een scrollbar.

Overigens als je voortan naar http://ya126.nl/forum3 gaat dan heb je het forum in full screen...

Bij mij heeft het gewerkt :)

Groet Maikel

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2839
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Re: scrollen

Berichtdoor ruben » wo 02 okt 2013 23:36

Nou kan het natuurlijk aan mij liggen, maar welke optie ik hier boen ook probeer, of welke combinatie dan ook, het is net of de sote een scroll bar heeft binnen het scherm van IE of Chrome. Alleen kan ik die scroll bar niet bedienen. of ik nou met mousepad of pijltjes toetsen werk, hij haalt het einde van de pagina's niet. Werkt niet op mijn laptop of op mijn telefoon, en als ik dat forum3 pak dan wordt de pagina niet geladen en krijg ik een foutmelding.

Hoop ook dat dit bericht niet die laatste is die nog kan lezen anders mis ik de oplossing als nog :wink:

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: scrollen

Berichtdoor Dikkie » wo 09 okt 2013 18:22

Zo, ik ben weer in het land.

Bijzondere berichten hebben jullie.. ik gebruik opera op windows 7 en op de tablet/smartphone, en de forum3 link, en heb nergens last van. Zonet ook chrome geprobeerd en geen probleem.

Kan iemand screenshots maken en plaatsen van dit probleem? Want ik heb 'm nog niet waargenomen..
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

dennis83
Hercules Held
Berichten: 160
Lid geworden op: zo 14 jul 2013 19:31
Locatie: Breda

Re: scrollen

Berichtdoor dennis83 » wo 09 okt 2013 20:39

Bij deze een screenshot van het scrolprobleem. Je ziet dat ik niet verder kan scrollen naar beneden maar dat mijn handtekening nog wel onder aan de pagina hoort te staan.
Bij het Generator topic kon ik de laatste 3 berichten ook niet zien. Nu vandaag weer wel. Ik heb het idee dat het vooral gebeurt op onderwerpen waar fotos in staan.

Ik gebruik Internetexplorer 9 op een schone windows installatie en het probleem doet zich voor op zowel de normale als compateibiliteistmodus. Ik heb ook even gekeken op ijn andere PC (zelfde configuratie) zelfde probleem. Wel komt er weer meer tekst tevoorschijn als je in IE9 uitzoomt door CTRL + scrol te gebruiken.

Afbeelding
Groeten,

Dennis

Afbeelding

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: scrollen

Berichtdoor Dikkie » wo 09 okt 2013 21:39

Zoals ik het bij jou zie staat de scrollbalk van het forum op de site, in plaats van op het forum zelf. Foutje in de layout gok ik zomaar.

Maar hoe komt het forum dan uit op de forum3 link?
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Dafinknouleuk
Vierwielend Vooruit
Berichten: 880
Lid geworden op: do 25 okt 2007 22:29
Locatie: Oud-Beijerland

Re: scrollen

Berichtdoor Dafinknouleuk » wo 09 okt 2013 22:30

De reden dat er geen scrollbar 'in' de pagina zit is dat als je dat aanzet dat je dan op een iPad helamaal niks meer ziet (leeg groen vak) dat is een bug met iframes.

Ik ga nog een andere truuk proberen waardoor het hopelijk wordt opgelost.

En idd gebruik http://ya126.nl/forum3 (gelijk in je bladwijzers zetten) en dan heb je nergens last van.


Terug naar “Overig”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten