Bunkerdag Ijssellinie te Olst.

Samen gaan naar een evenement? Wilt u iets organiseren? Heeft u een leuk evenement in het vooruitzicht? Plaats het hier!

Moderators: ruben, Dikkie

mudbuster
Clublid
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 20 nov 2006 17:44
Locatie: apeldoorn

Bunkerdag Ijssellinie te Olst.

Berichtdoor mudbuster » zo 01 sep 2013 13:30

Bunkerdag IJssellinie zaterdag 19 oktober te olst.

beste leden.

zoals jullie allen al hebben gelezen in de Hercules zijn wij door Stichting Ijssellinie gevraagd of wij invulling willen geven aan deze dag door aanwezig te zijn met onze voertuigen.
De bedoeling is dat degene die willen komen op vrijdag al aan kunnen rijden en hun bivak kunnen maken en dan s,avonds met andere aanwezige club's zoals DPA, AVC, WAR Horses en het M.O.C gezellig kunnen kletsen en een borreltje kunnen drinken bij een van de kampvuren dmv vuurkorven die daar ontstoken mogen worden.
zaterdag,s is de bedoeling dat we onze voertuigen op een nadere plek als display ten toon willen stellen.
De vraag van de organisatie is gepast groene kleding te dragen.
is dit niet mogelijk dan is het jammer maar is geen vereiste voor dit bivak.
Zaterdag namiddag cq avond is de bedoeling dat degene die daar zin in hebben er nog een avond of nachtrit georganiseerd wordt door een van de andere aanwezige club's.
zondag is het dan weer alles opruimen en de aftocht naar huis te gaan doen voor een ieder.
er zijn geen kosten verbonden aan dit weekeinde.
Wil je graag meedoen aan dit weekeinde geef je dan even bij mij op via de clubsite via het e-mailadres : secretaris@ya126.nl of via E-mail adres : info@schaufeli.nl
Op het hoofdkamp is electra aanwezig alsmede toiletvoorzieing.
voor het ontbijt,lunch en avondeten dient u zelf zorg te dragen.
er is catering aanwezig op het terreindit die dit zelf niet willen maar dient uzelf te bekostigen.

voor verdere informatie over de dag kijk even op de website van de Stichting Ijssellinie: http://WWW.ijssellinie.nl

met groet ronald Schaufeli.
Secretaris Daf ya 126 club.

wij hopen op een grote opkomst om ook onze club verder te kunne promoten en natuurlijk met zijn allen samen met de andere club's een leuk weekeinde te hebben.

mudbuster
Clublid
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 20 nov 2006 17:44
Locatie: apeldoorn

Re: Bunkerdag Ijssellinie te Olst.

Berichtdoor mudbuster » vr 27 sep 2013 07:50

aanvullende informatie:

op vrijdagavond wordt zoals gemeld de avond/nachtrit gehouden.
deze wordt georganiseerd door het DPA.
de kosten voor deze nachtrit bedraagt € 2,50 ( voor snoep en snacks onderweg)

Voor de zaterdag kan er een lunchpakketje worden besteld voor € 4,00 p/p.

op de zaterdagavond wordt er door het DPA chinees besteld en hier kunnen wij bij in haken.
kosten hiervoor bedragen ca. € 7,50 welke op het evenement afgerekend dient te worden bij het DPA.

Graag aanmelden voor 1 oktober doch uiterlijk 9 oktober.!!!

wie zien jullie aanmeldingen graag tegemoet en hopen op een leuk weekeinde.

met groet ronald

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2839
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Re: Bunkerdag Ijssellinie te Olst.

Berichtdoor ruben » di 08 okt 2013 22:56

Als ik het in gedachten houd dan kom ik denk ik nog wel even langs, zo dicht bij huis kan ik natuurlijk niet voorbij laten gaan.
Maar nog wel zonder DAF helaas


Terug naar “Evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten