Te koop YA126 voor opknap of onderdelen

Alle vraag- en aanbodtopics die zijn voldaan gaan hierheen. Hier hoeft niet meer op gereageerd te worden (maar het mag nog wel)

Moderators: ruben, Thomas

Heymans
Matgroentje
Berichten: 7
Lid geworden op: do 08 jul 2010 18:24

Te koop YA126 voor opknap of onderdelen

Berichtdoor Heymans » ma 06 mei 2013 09:29

Te koop wegens voorgenomen verhuizing, hierdoor helaas geen ruimte en tijd meer.

YA 126, bouwjaar 1956, op LPG, incl alle huiven e.d. en nog wat reserve onderdelen / gereedschap.

Plaatwerk heeft hier en daar aandacht nodig en verder dient er 1 accu en diverse olie keerringen vervangen te worden (wormkasten)

Doe een leuk bod, naar de sloop brengen zou zonden zijn.

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2837
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Re: Te koop YA126 voor opknap of onderdelen

Berichtdoor ruben » di 14 mei 2013 21:30

Slopen is natuurlijk helemaal zonde,

er is toch vast wel iemand voor te vinden?

Benmol
Matgroentje
Berichten: 1
Lid geworden op: do 30 mei 2013 20:03

Re: Te koop YA126 voor opknap of onderdelen

Berichtdoor Benmol » za 01 jun 2013 15:22

Is de daf nog steeds te koop en wat is de vraagprijs

tompie35
Matgroentje
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 17 jul 2013 18:22

Re: Te koop YA126 voor opknap of onderdelen

Berichtdoor tompie35 » wo 17 jul 2013 18:23

Hallo is de DAF nog te koop en wat is de vraagprijs ??

Gebruikersavatar
Richard Ploeg
Matgroentje
Berichten: 13
Lid geworden op: zo 20 sep 2009 20:50
Locatie: Voorthuizen

Re: Te koop YA126 voor opknap of onderdelen

Berichtdoor Richard Ploeg » do 18 jul 2013 21:01

Hallo Dames/Heren,

Deze vraag zal ongetwijfeld niet beantwoordt worden want hij is al weg.

Toen dit bericht geplaatst was heb ik meteen contact gezocht om het een en ander te weten te komen over de daf. Twee dagen later kwamen we over de prijs eens en heb ik hem vertelt dat ik de daf in kwestie zo spoedig zou komen halen maar dat ik het een en ander moest regelen.

Na alles te hebben geregeld heb ik de eigenaar weer gebeld om te zeggen dat ik de volgende ochtend bij hem was met het geld en dat ik de daf mee zou nemen, en hij ging hiermee akkoord.

ander half uur later kreeg ik een telefoontje van de huidige eigenaar met de mededeling dat hij hem liever aan zijn broer wou verkopen en van de verkoop afzag, en de excuse gaf dat hij geen ruzie wou in de familie. Hij gaf zijn broer 4 dagen de tijd om ruimte te zoeken voor stalling en het geld voor de verkoop, anders kon ik hem kopen. Na 5 dagen wachten op een telefoontje heb ik hem maar eens gebeld. Ik kreeg het antwoordt dat hij hem aan zijn broer verkocht had, nou leuk zaken doen met deze man en vooral voor het terug bellen NOT!

Ik hoop dat dit je vraag beantwoord en bij deze kan dit onderwerp gesloten worden want de gene die het geplaatst heeft niet veel op dit forum zit.

Met vriendelijke groet,

Richard.
Daffie AKA Jerommeke

Dafinknouleuk
Vierwielend Vooruit
Berichten: 880
Lid geworden op: do 25 okt 2007 22:29
Locatie: Oud-Beijerland

Re: Te koop YA126 voor opknap of onderdelen

Berichtdoor Dafinknouleuk » do 18 jul 2013 21:27

Mijn eerste ervaring met een daf kopen is precies hetzelfde: Moest nog wat aan gebeuren voordat deze de weg op kon, langsgeweest, een maat geregeld om de remmen etc. te fixen, alles geregeld, beschikbaarheid onderdelen bij Peter en Van Dam gevraagd.

Bel ik op om te komen: nèt verkocht, jammer joh.

Fatsoen is een moeizaam iets in de autoverkoop. Al een paar keer erg teleurgesteld geraakt..

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8752
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Re: Te koop YA126 voor opknap of onderdelen

Berichtdoor Hoppa69 » do 18 jul 2013 23:13

Mijn 1e koop liep vlekkeloos, op de los lopende bougies na op de snelweg op de terug reis, wist ik veel maar hard ging ik niet. :mrgreen:

Die 2e die er kwam, later verwisseld voor die dikke daf, was een ander verhaal.

Koop over 1 gekomen, kolere eind rijden om te kijken of er leven in te krijgen was en ermee naar huis te rijden.

Bleek er al iemand in gerommeld te hebben en ik kreeg het ding niet aan de gang, weer naar huis ontsteking uit mijn eigen blok gehaald en de volgende dag er weer heen.

Affijn, lang verhaal maar hij was aan de gang, op dat moment komt de verkoper naar buiten dat hij een beter bod had gehad en daarvoor wilde gaan.

Man had 1 geluk, zijn dochter riep hem ff tot de orde en de daf ging met mij mee zoals afgesproken, want 1 ding was zeker, was dat door gegaan, was die daf uit gegaan en nooit meer aan gegaan :twisted:

Tenminste pas na een motor wissel. :mrgreen:

En dan had er nog wat rottigheid in de rest van de aandrijving geweest.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Te koop YA126 voor opknap of onderdelen

Berichtdoor Dikkie » vr 19 jul 2013 07:40

Kortom, de heer Heymans had officier kunnen worden.


Geen ruggengraat.


Hoe dan ook, draadje verplaatst naar afdeling 'afgesloten'
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Terug naar “Afgesloten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten