de ZON !!

Al het overige wat YA126 gerelateerd is

Moderator: ruben

Kees64
Vierwielend Vooruit
Berichten: 1319
Lid geworden op: za 29 aug 2009 12:16
Locatie: Veghel

de ZON !!

Berichtdoor Kees64 » zo 07 apr 2013 18:12

Eindelijk.

Het weer wat we nodig hebben voor onze dafkes.
Ook ik was er aan toe................van iedere winter krijg ik ook een depressie!!

Dus vandaag het seizoen maar is goed begonnen.
Na een half jaar niks meer aan sport gedaan te hebben vanmorgen weer begonnen. Aangezien mijn zoon en vrouw al een tijdje aan kickboksen doen zat het er binnekort aan te komen dat ik de afstandsbediening van de TV in moest gaan leveren (is toch een mannenapparaat :D :D )
Dus vanmorgen mij aangesloten bij de sportschool. Eerst wat conditietraining op de loopband en daarna begonnen met kickboksen. Zo, is niet verkeerd voor de conditie. :oops: :oops:
Vanmiddag de DAF gehaald en de jaarlijks klepstelbeurt gedaan. Stonden nog redelijk goed, 2 cilinders ongeveer 0.05mm bij moeten stellen, verder minimaal. Daf liep soms als hij koud was wat "rot", ben benieuwd of het nu over is.


http://youtu.be/f_QJumZci8U

mzzl
Kees
Laatst gewijzigd door Kees64 op zo 07 apr 2013 22:28, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
peter80
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2399
Lid geworden op: wo 03 sep 2008 00:10
Locatie: Middelburg
Contacteer:

Re: de ZON !!

Berichtdoor peter80 » zo 07 apr 2013 19:07

Heb ook lekker genoten van de zon, eindelijk met wat warmte sleutelen :mrgreen:
YA-314 diesel (verkocht), YA-126 diesel, MAN-KAT 1 4x4

Kees64
Vierwielend Vooruit
Berichten: 1319
Lid geworden op: za 29 aug 2009 12:16
Locatie: Veghel

Re: de ZON !!

Berichtdoor Kees64 » zo 07 apr 2013 19:39

Eindelijk.

Het weer wat we nodig hebben voor onze dafkes.
Ook ik was er aan toe................van iedere winter krijg ik ook een depressie!!

Dus vandaag het seizoen maar is goed begonnen.
Na een half jaar niks meer aan sport gedaan te hebben vanmorgen weer begonnen. Aangezien mijn zoon en vrouw al een tijdje aan kickboksen doen zat het er binnekort aan te komen dat ik de afstandsbediening van de TV in moest gaan leveren (is toch een mannenapparaat :D :D )
Dus vanmorgen mij aangesloten bij de sportschool. Eerst wat conditietraining op de loopband en daarna begonnen met kickboksen. Zo, is niet verkeerd voor de conditie. :oops: :oops:
Vanmiddag de DAF gehaald en de jaarlijks klepstelbeurt gedaan. Stonden nog redelijk goed, 2 cilinders ongeveer 0.05mm bij moeten stellen, verder minimaal. Daf liep soms als hij koud was wat "rot", ben benieuwd of het nu over is.
mzzl
Kees

Stukje gereden, Dafke loopt prima.
De cursus kleppen stellen gehad van Peter80 tijdens een techniekdag. :D

Helaas lekt de carterpan wel weer net zo hard als een half jaar geleden.
Toen een nieuwe kurken pakking gemonteerd, dacht dat het bijna weg was, helaas!! :twisted: :twisted:
Lekt wel weer ongeveer op dezelfde plaats ??

Kwam bij de stalling de eigenaar van de stalling tegen, meteen weer betaald voor een jaar a € 15,-- per maand!!

mzzl
Kees


Terug naar “Overig”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten