onderdelenverkoopdag

Alle vraag- en aanbodtopics die zijn voldaan gaan hierheen. Hier hoeft niet meer op gereageerd te worden (maar het mag nog wel)

Moderators: ruben, Thomas

mudbuster
Clublid
Berichten: 111
Lid geworden op: ma 20 nov 2006 17:44
Locatie: apeldoorn

onderdelenverkoopdag

Berichtdoor mudbuster » za 29 dec 2012 19:34

Zo vandaag voor het eerst in het nieuwe clubmagazijn geweest bij thomas.
er was zoals iedereen weet weer eens een onderdelenverkoopdag georganiseerd voor de leden en introducees.
thomas en nelleke hebben het deze keer georganiseerd samen met een aantal leden(dikkie, peter en waarschijnlijk nog wel 1 of 2 anderen die ik even niet weet).

Was ontzettend leuk en goed georganiseerd. petje af voor de catering, was goed ingericht via een gecamoufleerde hefbrug (voor de oplettende gasten dan.) :P
was toch weer een goede opkomst vanuit de leden en heb meteen weer wat nieuwe gezichten gezien.

Was tevens weer een verse voorraad onderdelen van derden aanwezig met een heeeleboel leuke en onderhand schaarse dingetjes. :D
met andere woorden. ik was weer eens een gewaardeerde sponsor van de pecunia. :mrgreen:
thomas had ook DB uit zuid-scharwoude geregeld samen met zijn zoon met allerhande militaria wat leuk en uitgebreid was.

met andere woorden
het was weer eenn leke en gezellige dag met z,n allen.

thomas, bedankt voor de organisatie en natuurlijk een ieder die zijn bijdrage heeft geleverd.

met groet
Ronald Schaufeli

Gebruikersavatar
Philip R.J. Beekman
Erelid
Berichten: 119
Lid geworden op: di 20 mei 2008 01:11
Locatie: Winschoten
Contacteer:

Re: onderdelenverkoopdag

Berichtdoor Philip R.J. Beekman » zo 30 dec 2012 10:48

Helemaal mee eens Ronald,

Complimenten voor Thomas, Nelleke en de rest die regelmatig in het magazijn bezig zijn met alles in te richten en te organiseren. Vraag maar raak, Thomas kan meteen antwoord geven of het op voorraad is en wat het kost. Daar zijn heel wat vrije uren in gaan zitten.

Wij waren er pas na de middag maar daar was het niet minder gezellig om. Na een heerlijke Van Dobben rundvlees kroket naar binnen te hebben gewerkt kregen wij een privé rondleiding door het nieuwe clubmagazijn.

Ik was al redelijk onder de indruk nadat we de stellingen bekeken hadden waar alles netjes op genummerde pallets stond opgeborgen, maar toen Thomas ons uitnodigde om ook eens boven te gaan kijken, viel mijn onderkaak spontaan op mijn schoenen. Wat een voorraad nieuwe onderdelen! Je kan het niet zo gek bedenken of Thomas heeft het.
Als je nieuwe onderdelen nodig hebt, is het zeker de moeite waard om eerst eens bij Thomas te informeren voordat je het hele internet en handelaren afgaat.

Je moet dan natuurlijk wel lid van onze club zijn.
Door het juiste te doen vreest gij niemand.

Thomas
Magazijnmeester
Berichten: 215
Lid geworden op: di 01 mei 2012 10:48
Locatie: Nibbixwoud

Re: onderdelenverkoopdag

Berichtdoor Thomas » zo 30 dec 2012 21:43

Dank voor deze mooie reacties.

Het was een super dag waar we erg van hebben genoten.

Bedankt aan een ieder die geweest is.

Groeten van het magazijn-team

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: onderdelenverkoopdag

Berichtdoor Dikkie » zo 30 dec 2012 22:02

Ik wil een ieder bedanken die aanwezig was. Het was zeer gezellig, ik heb zelf ook weer wat geleerd, maar ook veel aan anderen kunnen vertellen. Volgend jaar weer! (oja, dat is nog maar 1 dag..)

Hulde overigens aan het gezin dat 2,5 uur (!!) had gereden om keurig op tijd te zijn.. vanuit Stein (limburg) !! Zo'n geweldige aantrekkingskracht heeft het magazijn nu dus! :D
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

markwise
Vierwielend Vooruit
Berichten: 758
Lid geworden op: di 09 mar 2010 16:53
Locatie: Westerlee (Gn)

Re: onderdelenverkoopdag

Berichtdoor markwise » ma 14 jan 2013 13:46

Wat ontzettend suf dat ik deze dag/kans voorbij heb laten gaan...
Ik had het nog zo op het prikbord gehangen en pas toen deze vanmorgen van de muur kwam zetten zag ik het...
:oops:
Maar ik begrijp uit de reacties dat het een succes was, goed gedaan mensen!

B. van der Veer
Clublid
Berichten: 647
Lid geworden op: vr 09 sep 2011 21:59
Locatie: Huizen NH

Re: onderdelenverkoopdag

Berichtdoor B. van der Veer » ma 14 jan 2013 16:09

hoeveel vergeten memo's hingen er nog meer op dat hij van de muur viel??? :D
ik rijd ya126
ik heb geen haast

markwise
Vierwielend Vooruit
Berichten: 758
Lid geworden op: di 09 mar 2010 16:53
Locatie: Westerlee (Gn)

Re: onderdelenverkoopdag

Berichtdoor markwise » di 15 jan 2013 09:15

haha er hing ook nog een vergeelde zware bekeuring naast ;)
Een agent met lasergun die bij hoog en bij laag beweerde dat ik 103 reed met mn YA126... wel grappig om te bewaren, niet grappig om te betalen...


Terug naar “Afgesloten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten