Gezocht: YA 126 WEP of Ambulance

Alle vraag- en aanbodtopics die zijn voldaan gaan hierheen. Hier hoeft niet meer op gereageerd te worden (maar het mag nog wel)

Moderators: ruben, Thomas

Gebruikersavatar
GroeneD
Hercules Held
Berichten: 62
Lid geworden op: wo 11 apr 2012 17:38
Locatie: Bosschenhoofd
Contacteer:

Gezocht: YA 126 WEP of Ambulance

Berichtdoor GroeneD » zo 01 jul 2012 11:18

Ik zoek voor de hobby nog een goede WEP of ambulance. Geen opknapper, maar gewoon een in goede staat. Hetgeen wat nu op markplaats staat (wat in 'goede staat' is) vind ik te duur, wat ik ook al van andere mensen op dit forum hoorde ;)
Gr. Daan
Trotse eigenaar van de DH-50-39 (Nekaf)
*Voor de mensen met een Nekaf / DAF YA126 / DAF YA328 OF Militaire Radio ► Bij mijn profiel staat mijn website met zeer veel downloadbare documentatie.

Jorrit
Cabine Coureur
Berichten: 326
Lid geworden op: zo 10 dec 2006 14:02
Locatie: 't Gooi

Berichtdoor Jorrit » zo 01 jul 2012 22:00

Hoi Daan,

Wellicht is mijn 126 een optie, ik ben momenteel nog aan hem bezig maar dat is bijna af. Had hem gekocht om op te knappen.

Heel veel aan vernieuwd inmiddels! Moet straks nog wat schilderwerk aan gebeuren, maar verder een prima en eerlijke auto.

Als je interesse hebt om een keer te komen kijken hoor ik het wel. Over de prijs kunnen we het hebben!

Groeten Jorrit

Gebruikersavatar
GroeneD
Hercules Held
Berichten: 62
Lid geworden op: wo 11 apr 2012 17:38
Locatie: Bosschenhoofd
Contacteer:

Berichtdoor GroeneD » zo 01 jul 2012 22:12

Jorrit ik heb je even een PB'tje gestuurd ;)
Trotse eigenaar van de DH-50-39 (Nekaf)
*Voor de mensen met een Nekaf / DAF YA126 / DAF YA328 OF Militaire Radio ► Bij mijn profiel staat mijn website met zeer veel downloadbare documentatie.

DeWitteDaf
Hercules Held
Berichten: 137
Lid geworden op: ma 23 jul 2007 17:53
Locatie: Hoogezand
Contacteer:

Berichtdoor DeWitteDaf » ma 02 jul 2012 11:52

Onze witte 126 radiowagen komt ook te koop.

op dit moment zijn we nog bezig om de remmen klaar te krijgen voor de verkoop. de auto is goed, staat alleen al een paar jaar stil (binnen) dus zal wat klein onderhoud nog aan moeten gebeuren.

Gebruikersavatar
GroeneD
Hercules Held
Berichten: 62
Lid geworden op: wo 11 apr 2012 17:38
Locatie: Bosschenhoofd
Contacteer:

Berichtdoor GroeneD » ma 02 jul 2012 16:53

Bedankt voor je reactie. Nu ben ik alleen op zoek naar een groene DAF. Dat moet natuurlijk geen probleem zijn, want wit is zo groen. Alleen Ik zoek een web of ambulance en geen r
radiobak. Toch Bedankt
gr. Daan
Trotse eigenaar van de DH-50-39 (Nekaf)
*Voor de mensen met een Nekaf / DAF YA126 / DAF YA328 OF Militaire Radio ► Bij mijn profiel staat mijn website met zeer veel downloadbare documentatie.

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8763
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Berichtdoor Hoppa69 » ma 02 jul 2012 19:42

Nou is zo'n radiobak er zo af en spantjes en een zeil er op is ook de moeite niet.

Bak los verkopen wilt meestal ook wel lukken.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

Gebruikersavatar
GroeneD
Hercules Held
Berichten: 62
Lid geworden op: wo 11 apr 2012 17:38
Locatie: Bosschenhoofd
Contacteer:

Berichtdoor GroeneD » ma 02 jul 2012 22:14

Dat klopt zeker! Alleen ja dan nog spanten kopen/maken en zeilen erbij kopen. Volgens mij zijn deze ook niet al te goedkoop?
Trotse eigenaar van de DH-50-39 (Nekaf)
*Voor de mensen met een Nekaf / DAF YA126 / DAF YA328 OF Militaire Radio ► Bij mijn profiel staat mijn website met zeer veel downloadbare documentatie.

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2839
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Berichtdoor ruben » ma 02 jul 2012 23:03

misschien zijn er ook wel wep rijders die een radiobak willen, dus wie weet kan je ruilen?

DeWitteDaf
Hercules Held
Berichten: 137
Lid geworden op: ma 23 jul 2007 17:53
Locatie: Hoogezand
Contacteer:

Berichtdoor DeWitteDaf » di 03 jul 2012 08:31

Nou is zo'n radiobak er zo af en spantjes en een zeil er op is ook de moeite niet.

Bak los verkopen wilt meestal ook wel lukken.
een wit zeil zit al over de bak heen, ben je alleen een voor en achterzeil nodig

Gebruikersavatar
Jop
Hercules Held
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 18 mar 2012 20:46
Locatie: sint-oedenrode

Berichtdoor Jop » di 03 jul 2012 15:22

ik bied mijn wep ook te koop aan. prijs is onderhandelbaar.
remmen zijn net vernieuwd, unimog wielen zitten er pas op, Origineel aanwezig en je mag alles meenemen of kiezen. De motor heeft net nieuwe uitlaatkleppen en pakkingen. de wagen heeft nooit op lpg gelopen en ziet er goed uit en rijdt geweldig. ik heb foto's voor je.

Kees64
Vierwielend Vooruit
Berichten: 1319
Lid geworden op: za 29 aug 2009 12:16
Locatie: Veghel

te koop

Berichtdoor Kees64 » di 03 jul 2012 16:58

ik bied mijn wep ook te koop aan. prijs is onderhandelbaar.
remmen zijn net vernieuwd, unimog wielen zitten er pas op, Origineel aanwezig en je mag alles meenemen of kiezen. De motor heeft net nieuwe uitlaatkleppen en pakkingen. de wagen heeft nooit op lpg gelopen en ziet er goed uit en rijdt geweldig. ik heb foto's voor je.
Nou Jop, dat heb je ook vlug "bekeken" met je DAF. :cry:
Komt er iets moois voor terug?

mzzl
Kees

Gebruikersavatar
Jop
Hercules Held
Berichten: 90
Lid geworden op: zo 18 mar 2012 20:46
Locatie: sint-oedenrode

Berichtdoor Jop » wo 04 jul 2012 13:51

ik vind de daf nog steeds erg leuk hoor, maar er is een kleine kink in de kabel gekomen waardoor ik em toch weg moet doen. wel jammer dat ik hem net klaar heb.
ook de andere auto's gaan in de verkoop. Nog in de aanbieding: Fiat Marea weekend 2,4jtd 1999 (voor heel weinig!), Fiat Barchetta Limited edition (met rood leer)1999, Fiat Coupe 16V 1995 totaal gerestoreerd en een lancia Flavia Coupe 1966.
tja, soms zit het iets tegen in het leven en moet je wat opruimen...
ik blijf trouwens wel lid van de club hoor, vind het veel te leuk en ik kan zeker wel soms met iemand meerijden denk ik.
en wie weet in de toekomst weer een andere.


Terug naar “Afgesloten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten