carburateur 328

Voor het verkopen van uw YA126 onderdelen

Moderators: ruben, Thomas

martijn
Hercules Held
Berichten: 71
Lid geworden op: zo 13 mar 2011 13:07
Locatie: zwartewaal

Berichtdoor martijn » wo 04 jul 2012 15:24

oke. top tot over een paar dagen dan

Jorrit
Cabine Coureur
Berichten: 326
Lid geworden op: zo 10 dec 2006 14:02
Locatie: 't Gooi

Berichtdoor Jorrit » wo 04 jul 2012 17:18

Veel plezier op Beltring, wij zitten dit jaar dat weekend weer op de Zwarte Cross!

Maikel
Professioneel Pedaal Prutser
Berichten: 218
Lid geworden op: zo 01 apr 2012 22:52
Locatie: IJmuiden

Berichtdoor Maikel » di 10 jul 2012 19:29

Vandaag de meter er aan gehad. Op benzine veelste arm, co schroef geprobeerd maar nog steeds te arm en schroef ligt er bijna uit . Vermoedelijk gedeeltelijk verstopt dus , morgen maar eens kijken wat ik daar mee kan. Ook meteen maar met gas gemeten en die was te rijk, dus die iets terug gedraaid. Maar nou komt hij volgens mij wat kracht te kort dus weer iets opgeschroeft. Morgen maar een proef rondje rijden.
Gr Maikel

DeWitteDaf
Hercules Held
Berichten: 137
Lid geworden op: ma 23 jul 2007 17:53
Locatie: Hoogezand
Contacteer:

Berichtdoor DeWitteDaf » di 10 jul 2012 23:11

waar heb je je CO op afgesteld?

mag zeker wel 5% zijn.

Maikel
Professioneel Pedaal Prutser
Berichten: 218
Lid geworden op: zo 01 apr 2012 22:52
Locatie: IJmuiden

Berichtdoor Maikel » di 10 jul 2012 23:51

Op gas staat hij op 2,3 % maar dat is dus te laag :oops: Ik ben maar afgegaan op wat het garage bedrijf zegt :shock:

DeWitteDaf
Hercules Held
Berichten: 137
Lid geworden op: ma 23 jul 2007 17:53
Locatie: Hoogezand
Contacteer:

Berichtdoor DeWitteDaf » wo 11 jul 2012 21:32

opzich niet zo erg, wel lekker zuinig maar niet geschikt voor "onze" motoren.

als ie stationair goed loopt is het wel goed, als je vermogen te kort komt, zit in de gasslang naar je carburatuer een dikke stelschroef, stukje opendraaien en dan de motor op toeren brengen. dan de stelschroef ;langzaam dichtdraaien tot je hoord dat de motor langzamer gaat lopen. dan zal het al beter zijn. je kan hem altijd nog ietsjes verder opendraaien als je nog te kort komt. te ver open is niet erg (behalve voor de portomonee) te weinig open is wel erg, meer kans op verbrande kleppen en dergelijke

Maikel
Professioneel Pedaal Prutser
Berichten: 218
Lid geworden op: zo 01 apr 2012 22:52
Locatie: IJmuiden

Berichtdoor Maikel » wo 11 jul 2012 22:07

Bedankt voor de informatie ! Ik heb vandaag een stukje gereden en heb wel het idee dat hij nu krachtiger is. Ik kan de stelschroef nog wat verder uitdraaien denk ik dus dat kan ik nog proberen mocht ik nog te kort komen ( Ik ga zaterdag naar de Ardennen dus zal ik het wel merken :wink: ) En een hobby kost geld dus liever 1 op 1,5 met een motor die langer heel blijft dan 1 op 2 en de motor weer moeten reviseren.1 keer vind ik wel genoeg :shock:

Kees64
Vierwielend Vooruit
Berichten: 1319
Lid geworden op: za 29 aug 2009 12:16
Locatie: Veghel

Berichtdoor Kees64 » wo 11 jul 2012 22:25

Bedankt voor de informatie ! Ik heb vandaag een stukje gereden en heb wel het idee dat hij nu krachtiger is. Ik kan de stelschroef nog wat verder uitdraaien denk ik dus dat kan ik nog proberen mocht ik nog te kort komen ( Ik ga zaterdag naar de Ardennen dus zal ik het wel merken :wink: ) En een hobby kost geld dus liever 1 op 1,5 met een motor die langer heel blijft dan 1 op 2 en de motor weer moeten reviseren.1 keer vind ik wel genoeg :shock:
Zaterdag naar de ardennen?
Toevallig naar Remouchamps (aywaille)?

groet
Kees

Maikel
Professioneel Pedaal Prutser
Berichten: 218
Lid geworden op: zo 01 apr 2012 22:52
Locatie: IJmuiden

Berichtdoor Maikel » wo 11 jul 2012 23:07

Ja idd dat klopt , ga jij ook ?

DeWitteDaf
Hercules Held
Berichten: 137
Lid geworden op: ma 23 jul 2007 17:53
Locatie: Hoogezand
Contacteer:

Berichtdoor DeWitteDaf » za 14 jul 2012 00:46

Bedankt voor de informatie ! Ik heb vandaag een stukje gereden en heb wel het idee dat hij nu krachtiger is. Ik kan de stelschroef nog wat verder uitdraaien denk ik dus dat kan ik nog proberen mocht ik nog te kort komen ( Ik ga zaterdag naar de Ardennen dus zal ik het wel merken :wink: ) En een hobby kost geld dus liever 1 op 1,5 met een motor die langer heel blijft dan 1 op 2 en de motor weer moeten reviseren.1 keer vind ik wel genoeg :shock:
onze 126 doet 1 op 4.. dat is een netjes verbruik. iig beter als mijn W200 welke toch 20 jaar jonger is


Terug naar “Te koop”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast