carburateur 328
-
- Professioneel Pedaal Prutser
- Berichten: 218
- Lid geworden op: zo 01 apr 2012 22:52
- Locatie: IJmuiden
Vandaag de meter er aan gehad. Op benzine veelste arm, co schroef geprobeerd maar nog steeds te arm en schroef ligt er bijna uit . Vermoedelijk gedeeltelijk verstopt dus , morgen maar eens kijken wat ik daar mee kan. Ook meteen maar met gas gemeten en die was te rijk, dus die iets terug gedraaid. Maar nou komt hij volgens mij wat kracht te kort dus weer iets opgeschroeft. Morgen maar een proef rondje rijden.
Gr Maikel
Gr Maikel
-
- Hercules Held
- Berichten: 137
- Lid geworden op: ma 23 jul 2007 17:53
- Locatie: Hoogezand
- Contacteer:
-
- Hercules Held
- Berichten: 137
- Lid geworden op: ma 23 jul 2007 17:53
- Locatie: Hoogezand
- Contacteer:
opzich niet zo erg, wel lekker zuinig maar niet geschikt voor "onze" motoren.
als ie stationair goed loopt is het wel goed, als je vermogen te kort komt, zit in de gasslang naar je carburatuer een dikke stelschroef, stukje opendraaien en dan de motor op toeren brengen. dan de stelschroef ;langzaam dichtdraaien tot je hoord dat de motor langzamer gaat lopen. dan zal het al beter zijn. je kan hem altijd nog ietsjes verder opendraaien als je nog te kort komt. te ver open is niet erg (behalve voor de portomonee) te weinig open is wel erg, meer kans op verbrande kleppen en dergelijke
als ie stationair goed loopt is het wel goed, als je vermogen te kort komt, zit in de gasslang naar je carburatuer een dikke stelschroef, stukje opendraaien en dan de motor op toeren brengen. dan de stelschroef ;langzaam dichtdraaien tot je hoord dat de motor langzamer gaat lopen. dan zal het al beter zijn. je kan hem altijd nog ietsjes verder opendraaien als je nog te kort komt. te ver open is niet erg (behalve voor de portomonee) te weinig open is wel erg, meer kans op verbrande kleppen en dergelijke
-
- Professioneel Pedaal Prutser
- Berichten: 218
- Lid geworden op: zo 01 apr 2012 22:52
- Locatie: IJmuiden
Bedankt voor de informatie ! Ik heb vandaag een stukje gereden en heb wel het idee dat hij nu krachtiger is. Ik kan de stelschroef nog wat verder uitdraaien denk ik dus dat kan ik nog proberen mocht ik nog te kort komen ( Ik ga zaterdag naar de Ardennen dus zal ik het wel merken ) En een hobby kost geld dus liever 1 op 1,5 met een motor die langer heel blijft dan 1 op 2 en de motor weer moeten reviseren.1 keer vind ik wel genoeg
Zaterdag naar de ardennen?Bedankt voor de informatie ! Ik heb vandaag een stukje gereden en heb wel het idee dat hij nu krachtiger is. Ik kan de stelschroef nog wat verder uitdraaien denk ik dus dat kan ik nog proberen mocht ik nog te kort komen ( Ik ga zaterdag naar de Ardennen dus zal ik het wel merken ) En een hobby kost geld dus liever 1 op 1,5 met een motor die langer heel blijft dan 1 op 2 en de motor weer moeten reviseren.1 keer vind ik wel genoeg
Toevallig naar Remouchamps (aywaille)?
groet
Kees
-
- Hercules Held
- Berichten: 137
- Lid geworden op: ma 23 jul 2007 17:53
- Locatie: Hoogezand
- Contacteer:
onze 126 doet 1 op 4.. dat is een netjes verbruik. iig beter als mijn W200 welke toch 20 jaar jonger isBedankt voor de informatie ! Ik heb vandaag een stukje gereden en heb wel het idee dat hij nu krachtiger is. Ik kan de stelschroef nog wat verder uitdraaien denk ik dus dat kan ik nog proberen mocht ik nog te kort komen ( Ik ga zaterdag naar de Ardennen dus zal ik het wel merken ) En een hobby kost geld dus liever 1 op 1,5 met een motor die langer heel blijft dan 1 op 2 en de motor weer moeten reviseren.1 keer vind ik wel genoeg
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast