Is goed gekeken wat ik aan de 126 moet veranderen tegen over wat ik bij de 314 moet doen.
Bij de 126.
Bovenkant deksel cabine aanpassen.
Schakelaar maken voor de lier.
Stuk dwarsbalk tussen het chassis er van tussen slijpen en een verdieping er in maken.
Koppeling as die het huis in gaat veranderen.
Op zoek naar een hele korte tussenas.
Bij de 314 waarschijnlijk alleen de tussen as iets inkorten.
Als nog besloten deze bak in de 314 te frotten.
Komt er nog een overdrive bak in de toekomst voorbij doen we het het gewoon nog een keer wisselen.
Begin er handig in te worden.
Die hele korte tussenas is eigenlijk de hoofdzaak dat ik hem niet in de 126 stop.
Heb het nog is na zitten lezen in het topic van rob briggen, die zijn as was een vriendendienst en kwam uit engeland.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pakking is meer om vocht er tussen tegen te gaan.
Koppelinghuis er op.
Daar ik denk dat van binnen de olie flink door de bak geslingerd wordt, komt er overal een pakking tussen.
Zit ook nog een rubber in.