YA 314
Moderator: ruben
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8763
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Te laat.
Zelfs het dashboardkastje zit vol met zooi, zelfs een claxonknop.
Wat die daar doet weet ik niet, want daar hebben ze toch deze plek voor uitgevonden ?
Zeil is ook het laatste nieuwe model.
Zelfs het dashboardkastje zit vol met zooi, zelfs een claxonknop.
Wat die daar doet weet ik niet, want daar hebben ze toch deze plek voor uitgevonden ?
Zeil is ook het laatste nieuwe model.
Laatst gewijzigd door Hoppa69 op za 28 jun 2014 19:36, 1 keer totaal gewijzigd.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8763
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Maar dan hebben we wel een verbanddoos en de blauwe colonnekap.
Dat alles mag ook wel voor dat geld.
En die oorkappen begreep ik niet helemaal, totdat ik ging rijden, had er een moord voor gedaan.
Of ie nou goed is of niet ben ik nu nog niet achter.
Dat heel de bende er uit moet ben ik al wel achter.
Ook hier is een vakundig plaatwerker aan de gang geweest.
En omdat al die vergrendelingen er nou onderop ook niet meer op kunnen, lijkt die motorkap wel een drilpudding als je er tegen aan kom.
Dat alles mag ook wel voor dat geld.
En die oorkappen begreep ik niet helemaal, totdat ik ging rijden, had er een moord voor gedaan.
Of ie nou goed is of niet ben ik nu nog niet achter.
Dat heel de bende er uit moet ben ik al wel achter.
Ook hier is een vakundig plaatwerker aan de gang geweest.
En omdat al die vergrendelingen er nou onderop ook niet meer op kunnen, lijkt die motorkap wel een drilpudding als je er tegen aan kom.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8763
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Nog een stukje er uit voor de turbo.
En zie hier de nette deeling van de 2 accubakken.
Hier heeft de bijrijder het niet meer zien zitten en heeft zijn uzi leeg geschoten op de achterwand.
En toen was ie zo kwaad dat ie 2 happen uit de bovenrand nam.
Zo moet de vloer binnen hopelijk er ooit ook weer is uitzien.
En zie hier de nette deeling van de 2 accubakken.
Hier heeft de bijrijder het niet meer zien zitten en heeft zijn uzi leeg geschoten op de achterwand.
En toen was ie zo kwaad dat ie 2 happen uit de bovenrand nam.
Zo moet de vloer binnen hopelijk er ooit ook weer is uitzien.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8763
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
En hier loopt de gasleiding vrolijk verder.
Als dat niet volgens de nen richtlijnen gemonteerd is, weet ik het ook niet meer.
Zelfbouw luchtleiding, en er staat druk op, want ik hoor overal lucht uit ontsnappen.
Een blik in die grote elektra kast, met schema en reserve lampen alla bajonetfitting.
Als dat niet volgens de nen richtlijnen gemonteerd is, weet ik het ook niet meer.
Zelfbouw luchtleiding, en er staat druk op, want ik hoor overal lucht uit ontsnappen.
Een blik in die grote elektra kast, met schema en reserve lampen alla bajonetfitting.
Laatst gewijzigd door Hoppa69 op za 28 jun 2014 19:39, 1 keer totaal gewijzigd.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8763
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Dat die remlichten het nou ook niet doen zeg, er is toch een andere remlichtschakelaar met ijzerdraadje op gegaan.
Daar we voor de diesel toch geen slinger hebben, lassen we hier maar een moer op om het reservewiel te kunnen laten zakken.
Tegen het fijn knijpen van de chassisbalk hier en daar een houtje er tussen.
En waar het dan wel origineel zit, doen we het draadeind niet door het daarvoor bestemde pijpje, zodat je de boel wel een beetje kan verliezen onderweg, ach moeten medeweggebruikkers maar wat afstand houden hoor.
Daar we voor de diesel toch geen slinger hebben, lassen we hier maar een moer op om het reservewiel te kunnen laten zakken.
Tegen het fijn knijpen van de chassisbalk hier en daar een houtje er tussen.
En waar het dan wel origineel zit, doen we het draadeind niet door het daarvoor bestemde pijpje, zodat je de boel wel een beetje kan verliezen onderweg, ach moeten medeweggebruikkers maar wat afstand houden hoor.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8763
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
De afstand van de as tot de aanslag.
Zal wel zijn omdat hij van een gmc afkomt, want ik heb hier zoveel ruimte dat gaat ie met inveren nooit halen.
Dan zouden binnen de wielkasten weg kunnen en een geheel vlakke vloer maken.
Er ligt nog het 1 en ander in de laadjes.
Zal wel zijn omdat hij van een gmc afkomt, want ik heb hier zoveel ruimte dat gaat ie met inveren nooit halen.
Dan zouden binnen de wielkasten weg kunnen en een geheel vlakke vloer maken.
Er ligt nog het 1 en ander in de laadjes.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8763
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Waar zou dat nou voor zijn ?
1 links en 1 rechts van de trap.
Denk dat dat voor het er af halen van de bak is met een kraan.
Ze zijn ook net zo lang als de bak zelf.
En bedrading die niet op de juiste plek zit maar ergens zo maar doorheen gestoken wordt, wordt vanzelf een keer een probleem, optrekken en stoppen, gaan die balken heen en weer en dan krijg je dit.
1 links en 1 rechts van de trap.
Denk dat dat voor het er af halen van de bak is met een kraan.
Ze zijn ook net zo lang als de bak zelf.
En bedrading die niet op de juiste plek zit maar ergens zo maar doorheen gestoken wordt, wordt vanzelf een keer een probleem, optrekken en stoppen, gaan die balken heen en weer en dan krijg je dit.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 0 gasten