YA 314
Moderator: ruben
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8763
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Daar heb ik er 2 van onder de bak hangen, waar ik ook nog niet weet waar ze voor zijn maar je kan het maar hebben.
Ik denk, leuk daar zitten de jerrycans.
Alleen deze zijn met kranen en das wel grappig.
Zitten er nog haken en ogen aan de achterdeur, misschien ook voor een stuk tentzeil ?
Ik denk, leuk daar zitten de jerrycans.
Alleen deze zijn met kranen en das wel grappig.
Zitten er nog haken en ogen aan de achterdeur, misschien ook voor een stuk tentzeil ?
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8763
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Ik denk, tanks gewoon geheel weg en 230 ltr gastank daar op die plaats terug.
Heb ik voor de grap nog ff de advertentie text erbij gehaald en oordeel u zelf maar.
Weet nu wel wat er in de jerrycans zit.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aangeboden: wegens het hebben van helaas weinig tijd voor de groene hobby ga ik m,n zeer gave en in zeer goede staat verkerende auto met stalen opbouw waarvan de zijkanten kunnen worden open geklapt en tot werkplaats worden omgebouwd of tot camper . de auto is 7 jaar geleden voorzien van diesel motor van een yp 408 staat ook op kenteken vtg is voorzin van :5 nw banden
:remsysteem is eind 2010 gereviseerd in eigen beheer
in 2009 cilkop revisie gehad
is voorzien van koelkast
van kookplaat
van magnetron
van een persoons bed
van werkbank div opberg kasten
van uitbouw tent aan linker en rechter zijde ideaal voor in de zomer en voorzien van stootbalk met trek haak 1 jerrycan smeer olie
1 jerrycan koelvloeistof
diverse gereedschapen niet alles!!!
ik neem met pijn in m,n hart afscheid van deze vracht auto ik ben er jaren mee op vakantie geweest ik wens de volgende eigenaar heel veel veilige kilometers met dit voertuig
vraagprijs 7500,-uro
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
DAF YA 314
Beste Hoppa, die ogen met stangen (gieken) die achter de afsluibare gaten aan de achterzijde van de bak liggen zijn niet om de bak af te tillen, maar te gebruiken voor een A hijsframe. De ogen vooraan de bak zijn de bevestigingspunten van de staalkabels die de giekdelen in de positie houden. De GMC's gebruiken dan de frontlier als hijslier. De PS-67-67van een DPA clublid Henk Seerden, lidnr 8 is een GMC, ex KL met een originele Matra opbouw die in Duitsland eind jaren 40, begin jaren 50 is opgebouwd. De opbouw lijkt op die van jou.
Leuke aanwinst, de auto verdiend het om in originele staat te brengen. Succes ermee.
Leuke aanwinst, de auto verdiend het om in originele staat te brengen. Succes ermee.
De YA 318, mother of the "Dikke Daf"
YA 314
Beste Hoppa,
als ik de foto's verder zie lijkt het idd wel de Matra van binnen! De aansluitbalk en regelkasten zou ik mooi laten zitten. Als het een Matra is, kan ik je een kopie van de electrische schema''s van deze bak leveren. Ik verneem het wel. Succes, Erik
als ik de foto's verder zie lijkt het idd wel de Matra van binnen! De aansluitbalk en regelkasten zou ik mooi laten zitten. Als het een Matra is, kan ik je een kopie van de electrische schema''s van deze bak leveren. Ik verneem het wel. Succes, Erik
De YA 318, mother of the "Dikke Daf"
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8763
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Re: DAF YA 314
Begrijp ik nu ook die wiellen aan de achterzijde waarom ik zoveel ruimte over heb.PS-67-67
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Hercules Held
- Berichten: 137
- Lid geworden op: ma 23 jul 2007 17:53
- Locatie: Hoogezand
- Contacteer:
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8763
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
De rechterkant maar is open maken, ging wat moeizaam, de steunpoten zitten er ook niet op, dus ik denk dat hij heel lang niet open is geweest, getuige ook de zooi die er tussen zit.
Zitten nog wat bruikbare dingetjes tussen.
Had alleen dat grote elektrisch schema van een 328 eerder gehad willen hebben, nou hoeft het niet meer.
Zelfs een mondingsstop voor een ar15 ligt er in, helaas de rest van het geweer niet.
Gelukkig ook een reserve trekschakelaar voor de remlichten, of zal ik het toch maar weer origineel maken ?
Bovendeel wil helemaal niet, nou zijn ze al heel erg zwaar maar met scharnieren die niet willen is het helemaal niet te doen en je kan ze alleen inspuiten met vet als ie open staat, dus dan maar met het takel.
Zitten nog wat bruikbare dingetjes tussen.
Had alleen dat grote elektrisch schema van een 328 eerder gehad willen hebben, nou hoeft het niet meer.
Zelfs een mondingsstop voor een ar15 ligt er in, helaas de rest van het geweer niet.
Gelukkig ook een reserve trekschakelaar voor de remlichten, of zal ik het toch maar weer origineel maken ?
Bovendeel wil helemaal niet, nou zijn ze al heel erg zwaar maar met scharnieren die niet willen is het helemaal niet te doen en je kan ze alleen inspuiten met vet als ie open staat, dus dan maar met het takel.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8763
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Denk dat ik het op marktplaats zet als perfect passend interieur voor een toolset.
Andere zijde de bovenkant er al af gehaald en dan zie je dat de ladenkastjes ff ingekort zijn met een slijptol.
Alles los en zoonlief kwam net terug van een feestje, die moest en zou helpen natuurlijk en dat was eigenlijk wel ff makkelijk.
Andere zijde de bovenkant er al af gehaald en dan zie je dat de ladenkastjes ff ingekort zijn met een slijptol.
Alles los en zoonlief kwam net terug van een feestje, die moest en zou helpen natuurlijk en dat was eigenlijk wel ff makkelijk.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Semrush [Bot] en 1 gast