La Courtine

Al het overige wat YA126 gerelateerd is

Moderator: ruben

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Berichtdoor Dikkie » di 24 apr 2012 15:56

Mijn vlaggetje maakt geen onderdeel uit van een colonne. Ik rijd niet achteraan en draag geen lichtkap. Tevens draag ik ze alleen op locatie van een evenement! ;)
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

B. van der Veer
Clublid
Berichten: 647
Lid geworden op: vr 09 sep 2011 21:59
Locatie: Huizen NH

La Courtine

Berichtdoor B. van der Veer » di 24 apr 2012 16:00

[quote="Dikkie"]A) 40/50 is NIET te doen, alle voertuigen moeten dan zeker 80 rollen.
B)

al sjimmieënd en wel :mrgreen:

laatste voertuig rijdt meestal wel 80 om ieder keer aan te sluiten, en laatste voertuig heeft groen vlaggetje, dus.... jij mag achteraan rijden :lol:

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » di 24 apr 2012 17:20

LB (lekker belangrijk)ik rij altijd met blauwe vlaggen,je moet ook wel eens een keer SCHIJT aan iets kunnen hebben,je moet tegewoordig al veelste veel hier in dat kikker landje,want als ik bij mij op de provinciale weg rijdt zie ik geen hond voor me maar wel een stoet achter mij. hahaha dus klopt het precies ik met 2 blauwe vlaggen.is ook een herkennings punt als ze een 328 met 2 blauwe vlaggen zien rijden ben ik dat.en trouwens menig auto mobilist van tegenwoordig weten al helemaal niet meer wat dat allemaal betekent.en ik ben al vaak die mannen tegen gekomen met zo´n lichtbak op het dak.een keer was het wel leuk reedt ik bij mij de straat uit reed er een mp van defensie bij mij op de rotonde.zie je normaal nooit.die vondt of mijn daffie mooi of hij snapte er niets van en reed bijna in plaats van om de rotonde er recht over heen met zijn ford busje.
Afbeelding
CHROME WON´t BRING YOU HOME

marco
Professioneel Pedaal Prutser
Berichten: 213
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 09:48
Locatie: 's-Gravenzande
Contacteer:

Berichtdoor marco » di 24 apr 2012 18:15

nou de politie gaat je echt niet aanhouden als je met meerder dafjes achter elkaar rijd.
wij zijn wel eens met vijf dafjes plus aanhangwagens op vakantie geweest en bij de politie controle die we tegen kwamen gebaarde ze gelijk dat we door mochten rijden.
ze hebben helemaal geen zin in een stoet legerwagens waar ze de regels niet van weten.
Ben als een kind zo blij als ik met mijn daffie rij

http://www.facebook.com/dafya126

Gebruikersavatar
jabami
Cabine Coureur
Berichten: 343
Lid geworden op: zo 18 jul 2010 08:06
Locatie: Middelburg
Contacteer:

Berichtdoor jabami » wo 25 apr 2012 08:18

wij zijn wel eens met vijf dafjes plus aanhangwagens op vakantie geweest .
Wij doen dat ieder jaar.
Nooit last gehad.
Wel veel postitieve dingen.
Toeterende en zwaaiende mensen, duimen opsteken e.d.
Bij een stop op een parkeerplaats worden nogal een aangesproken.
Mensen willen dan van alles weten.
Leuk man.
nou de politie gaat je echt niet aanhouden als je met meerder dafjes achter elkaar rijd.
ze hebben helemaal geen zin in een stoet legerwagens waar ze de regels niet van weten.
Zo denk ik er ook over, Marco.

greenmesien
Matgroentje
Berichten: 11
Lid geworden op: vr 22 mei 2009 15:14
Locatie: alteveer gn

la courtine

Berichtdoor greenmesien » do 26 apr 2012 21:05

ben me ooit het apezuur geschrokken, stond te tanken en er reed een politie auto voorbij, stopte abrupt, bussie in de achteruit, agent uit het bussie, ik het klamme zweet uit alle poriën, wat Daf was geschorst, niet gekeurd ( dat moest toen nog.((koste ooit 300 eurie omdat ie niet was gekeurd, leve de automatisering)). Ik zag het al helemaal gebeuren met een volle tank en meerdere bonnen naar huis, maar nee de agent had in dienst ook op zo'n wagen gereden dat kwam hij dus ff dol enthousiast vertellen..................langzaam verscheen er weer en serene rust in mij..... :D


Terug naar “Overig”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten