Nationaal Museumweekend 2 & 3 april in Kornwerderzand

Samen gaan naar een evenement? Wilt u iets organiseren? Heeft u een leuk evenement in het vooruitzicht? Plaats het hier!

Moderators: ruben, Dikkie

Gebruikersavatar
Philip R.J. Beekman
Erelid
Berichten: 119
Lid geworden op: di 20 mei 2008 01:11
Locatie: Winschoten
Contacteer:

Nationaal Museumweekend 2 & 3 april in Kornwerderzand

Berichtdoor Philip R.J. Beekman » ma 21 mar 2011 09:53

In verband met het Nationaal Museumweekend op 2 & 3 april worden er door het Kazemattenmuseum in Kornwerderzand (aan de Friese kant van de Afsluitdijk) voertuigen gevraagd om bezoekers te pendelen tussen de diverse Kazematten. Het gaat om stukjes van enkele honderden meters. Alle soorten voertuigen zijn welkom, zolang ze maar ex-militair en in militaire kleuren zijn. U bent vanaf vrijdagavond t/m zondagochtend welkom, waarbij het museum op zaterdagavond voor een warme maaltijd zal zorgen. In ons bivak zal een boogtent met kachel staan voor een gezellig vertoeven in de avonduren.
Voor extra informatie kunt u kijken op de site van het museum, www.kazemattenmuseum.nl

Voor info en opgave kunt u terecht bij:

Philip R.J. Beekman
voorzitter@ya126.nl
of 06-50999486
Door het juiste te doen vreest gij niemand.

Gebruikersavatar
dennis
Matgroentje
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 01 nov 2010 19:30
Contacteer:

Berichtdoor dennis » ma 21 mar 2011 12:20

Wij zijn daar vorig jaar met de club geweest (NNLV) is echt leuk om een keer heen te gaan!

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Berichtdoor Dikkie » ma 21 mar 2011 14:29

Klinkt interessant, het is nog best te berijden ook met de daf. Ik zal kijken of ik kan!


Edit: nee, ik zal geen acté de presence geven. Ik ben er met het clubweekend in Boskoop weer!
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Terug naar “Evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten