Even voorstellen: Ramon Rijntjes

Al het overige wat YA126 gerelateerd is

Moderator: ruben

ramon
Cabine Coureur
Berichten: 370
Lid geworden op: za 08 jan 2011 21:55
Locatie: Koudekerke

Even voorstellen: Ramon Rijntjes

Berichtdoor ramon » zo 09 jan 2011 23:53

Hallo mensen,

Ik ben Ramon Rijntjes, ik woon in koudekerke (zld) en ben 25 jaar.
Vroegger naja wat is vroegger.....15 jaar terug had mijn vader ook zo een Dafje ik heb hem nog wel ergens op fotos (annaloog), en sinds dien heb ik er ook altijd zelf wel een willen hebben, nu is sleutelen niet zo een probleem maar veel geld wel haha
Dus dan is het wachten op een kans en die kreeg ik toen ik dit najaar van mijn Maat "die hier ook op het forum zit bas", te horen kreeg dat er een te koop stond voor niet veel in Schijf, dus eerst eens gebeld voorigjaar maarja het is toch een stukje rijden he !
Affein na weer een paar weken later toch nog eens gebeld en gaan kijken, en toch maar doen, dusja dan moet je natuurlijk ook op het forum komen he !
Dus bij deze ;)

Ik ben zoiezo al best in oorlogen en materieel wat daarmee te maken heeft geintresseerd, dus dit is een mooie aanvulling, buitenom dit zet ik me ook veel in voor de stichting bunkerbehoud, we proberen zo de overgebleven Duitse bunkers van de atlantikwall te preserveren voor de toekomst, dus misschien kan het Dafje als ook een stukje geschiedenis hier aan bijdragen.

Groetjes, Ramon Rijntjes

Terug naar “Overig”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten