Slopers halen.
Moderator: ruben
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8763
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
B.D. punt opgezocht.
En 15 mm voor onsteking is de rand van de volgende tand.
Toch raar dat ie liep, het rammeltje is wel te verklaren nu, die staat niet goed.
Heb ik zelf gedaan, duim op het gat tot ik compressie had en toen ontsteking er in gedaan, slecht plan dus.
Nu zit ie goed.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8763
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Verzoekje van bastiaan.
Vandaag weinig tijd gehad.
FF de oude olie gezeefd en ff door de blubber gegaan die in de cartepan lag, niks bijzonders tegen gekomen, dus pan schoon gemaakt en weer terug geplaatst.
Oude tap eindjes uitboren.
M10 draad getapt en hij kan weer.
De anti herrie pijp er weer aan, morgen weer is starten en kijken of ie beter loopt.
Vandaag weinig tijd gehad.
FF de oude olie gezeefd en ff door de blubber gegaan die in de cartepan lag, niks bijzonders tegen gekomen, dus pan schoon gemaakt en weer terug geplaatst.
Oude tap eindjes uitboren.
M10 draad getapt en hij kan weer.
De anti herrie pijp er weer aan, morgen weer is starten en kijken of ie beter loopt.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8763
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Toch maar ff wat gemaakt om de motor wat makkelijker te verplaatsen.
Das een stuk makkelijker.
Wat kortere anti herrie pijp er aan gezet.
De rest er aan gehangen en een uurtje laten draaien, toch zit er een geluidje in wat niet bevalt, dus ter zijnde tijd ook deze geheel uit elkaar halen.
Die andere motor waar ik mee bezig ben, gaat verder als ik een koppakking heb, weet er nog te liggen maar die man is er ff niet.
Nog wat opslag erbij gezet, voor de spullen die nog komen gaan, heb ik niet genoeg aan maar zien we dan wel weer.
Wordt al een heel magazijn.
Das een stuk makkelijker.
Wat kortere anti herrie pijp er aan gezet.
De rest er aan gehangen en een uurtje laten draaien, toch zit er een geluidje in wat niet bevalt, dus ter zijnde tijd ook deze geheel uit elkaar halen.
Die andere motor waar ik mee bezig ben, gaat verder als ik een koppakking heb, weet er nog te liggen maar die man is er ff niet.
Nog wat opslag erbij gezet, voor de spullen die nog komen gaan, heb ik niet genoeg aan maar zien we dan wel weer.
Wordt al een heel magazijn.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8763
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Maar die wieldraagarmen, nog nooit mee gemaakt dat die zo vast zitten, d'r was geen beginnen aan.
Dus de klemmen los gemaakt en de bovenkant er af geslepen en 1 arm door geslepen, toen met een hamer een eind naar beneden geslagen om de torsiestaaf te ontspannen.
Torsiestaaf kwam er nog niet uit, dus eerst de bovenste er af geslagen.
Toen de onderste een zoentje gegeven.
En nog de slagtrekker nodig om hem er uit te krijgen.
Dus de klemmen los gemaakt en de bovenkant er af geslepen en 1 arm door geslepen, toen met een hamer een eind naar beneden geslagen om de torsiestaaf te ontspannen.
Torsiestaaf kwam er nog niet uit, dus eerst de bovenste er af geslagen.
Toen de onderste een zoentje gegeven.
En nog de slagtrekker nodig om hem er uit te krijgen.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten