dieselen
Moderator: ruben
-
- Cabine Coureur
- Berichten: 405
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 01:20
- Locatie: mijdrecht
-
- Cabine Coureur
- Berichten: 405
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 01:20
- Locatie: mijdrecht
- peter80
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 2399
- Lid geworden op: wo 03 sep 2008 00:10
- Locatie: Middelburg
- Contacteer:
Vandaag bij de RDW geweest.
Diesel op kenteken, gewicht 3350 kg, omzetten naar personenauto en trekhaak op kenteken.
Enige wat niet in orde was was een remslang waar de buitenmantel een beschadegingetje had.
Verder hebben ze alles nagelopen maar geen defecten gevonden
Trekhaak is overigens wel lastig, ik krijg 750 kg ongeremd en 1000 kg geremd.
Ik heb nog gevraagd of het hoger kon, maar dat kon alleen met de Fehac regeling die niet meer geldt.
Diesel op kenteken, gewicht 3350 kg, omzetten naar personenauto en trekhaak op kenteken.
Enige wat niet in orde was was een remslang waar de buitenmantel een beschadegingetje had.
Verder hebben ze alles nagelopen maar geen defecten gevonden
Trekhaak is overigens wel lastig, ik krijg 750 kg ongeremd en 1000 kg geremd.
Ik heb nog gevraagd of het hoger kon, maar dat kon alleen met de Fehac regeling die niet meer geldt.
YA-314 diesel (verkocht), YA-126 diesel, MAN-KAT 1 4x4
Peter,
Goed nieuws!
Heb je de trekhaak op kenteken op basis van de originele NATO koppeling of heb je aangeboden met een zelfgemaakte constructie en een gewone laaggeplaatste koppeling?
Hebben ze nog op specifieke dingen de aandacht gevestigd waar ik nog mijn voordeel mee kan doen?
Rob
Goed nieuws!
Heb je de trekhaak op kenteken op basis van de originele NATO koppeling of heb je aangeboden met een zelfgemaakte constructie en een gewone laaggeplaatste koppeling?
Hebben ze nog op specifieke dingen de aandacht gevestigd waar ik nog mijn voordeel mee kan doen?
Rob
Maak haast als je tijd hebt, dan heb je tijd als je haast hebt.
- peter80
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 2399
- Lid geworden op: wo 03 sep 2008 00:10
- Locatie: Middelburg
- Contacteer:
Trekhaak is op basis van de originele nato koppeling.
Ze hebben verder de daf kwa techniek nagelopen en of alles goed vastzat en of er speling op onderdelen zat (stuurinrichting enzo)
Verder zorgen dat de daf zo licht mogelijk is, ik heb em met huif gekeurd, had ik er achteraf misschien beter af kunnen halen.
Ze hebben verder de daf kwa techniek nagelopen en of alles goed vastzat en of er speling op onderdelen zat (stuurinrichting enzo)
Verder zorgen dat de daf zo licht mogelijk is, ik heb em met huif gekeurd, had ik er achteraf misschien beter af kunnen halen.
Laatst gewijzigd door peter80 op do 14 apr 2011 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
YA-314 diesel (verkocht), YA-126 diesel, MAN-KAT 1 4x4
- jabami
- Cabine Coureur
- Berichten: 343
- Lid geworden op: zo 18 jul 2010 08:06
- Locatie: Middelburg
- Contacteer:
Wel een noodschakelaartje er tussen bouwen.
Dus omvormer onderweg kapot, dan schakelaar om en voor nood 12 volt van 1 accu pakken dan.
Goeie tip Ruud,
Van de week heb ik het ook zo gemaakt.
Heb wel een zware omvormer, maar m'n LPG staat er op, de oplaadbare mac-lite, de 27 Mc bak en een (hoofd)zekeringtje is zo gesprongen.
Jan.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten