JACK´s 328

Al het overige wat YA126 gerelateerd is

Moderator: ruben

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

JACK´s 328

Berichtdoor harley jack » zo 27 sep 2009 20:37

zoals jullie mischien al wisten heb ik een 328 gekocht,vanuit zuidwolder onder hoogeveen naar montfoort gereden,het was echt een belevenis.gangetje van 75km. die man had nooit harder gereden dan 60 / 70 km per uur.ik heb gauw in denk ik 2 weken meer dan 600km al gereden.ook om hem een beetje vertrouwd te raken.ben er wel achter dat ik een paar dingetjes moet doen.hij hebt er vrij loop naven op gezet en nou bij een bepaalde snelheid hoor je af en toe gerinkel dus het zou kunnen dat de as stomp tegen het naaf deksel legt te trillen, ook moet het spruitstuk eraf want het uitlaat spruitstuk lekt een beetje maar voor de rest rijd hij als een trein.

ben even bij kwik fit jerry lang geweest voor een bakkie en wat lucht te controleren

Afbeelding

ook hij vond hem goed rijden
hier nog een paar foto´s thuis en in de nieuwe stalling omdat mijn garage wel groot is maar de inrij breedte te smal

Afbeelding

Afbeelding
dat gele slangete boven de dynamo zit aan gesloten op mijn verdelerhuis,zo kan je af en toe wat olie erdoor heen laten lopen voor je ontsteking.omdat je er anders niet bij kunt of nooit wordt gedaan
Afbeelding

Afbeelding
Laatst gewijzigd door harley jack op ma 05 okt 2009 17:03, 1 keer totaal gewijzigd.

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2839
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Berichtdoor ruben » zo 27 sep 2009 22:15

is dat nou de luxe versie Jack? met sport filter? maar moet zeggen, mooi karretje hoor

Kees64
Vierwielend Vooruit
Berichten: 1319
Lid geworden op: za 29 aug 2009 12:16
Locatie: Veghel

328

Berichtdoor Kees64 » zo 27 sep 2009 22:23

Nondejuu Jack,
GEWELDIG!!

ik verheug me op de 10e.
jij over een paar jaar een 616, ik jou 328!

mzzl
Kees

jerry
Vierwielend Vooruit
Berichten: 504
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 17:30
Locatie: Alphen aan den rijn

Berichtdoor jerry » zo 27 sep 2009 23:07

jemig heey ben ik ff in beeld :lol: haha kwik fit ben soms kwik maar niet zo pruts als de echte kwikfit :wink:
ja kon het niet laten om ff de bandjes te controleren :oops:
maar best karretje verbaasde me er over dat hij goed sterk is vergeleken met andere dafs iedere daf is tog anders en deze op gas doet het niet slecht!

mooi spelen dingentje :lol:
tot later

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » ma 28 sep 2009 17:09

ja bij mijn andere daf zit het gewoon boven de gasklep in de carberateur dus niet in de slang werkt perfect,maar hier zit een impco gas instalatie in en dus een eigen lucht filter.de orginele luchtfilter in de cabine wordt alleen nog gebruikt voor de compressor ik ben er ook wel wijs mee :lol:

marco
Professioneel Pedaal Prutser
Berichten: 213
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 09:48
Locatie: 's-Gravenzande
Contacteer:

Berichtdoor marco » ma 28 sep 2009 19:10

mooi kaarretje jack, heb je weer mooi voor elkaar.
veel rijplezier.

groetjes marco
Ben als een kind zo blij als ik met mijn daffie rij

http://www.facebook.com/dafya126

Henkiepankie
Hercules Held
Berichten: 70
Lid geworden op: vr 19 jan 2007 21:08
Locatie: Doorwerth (GLD).l

Berichtdoor Henkiepankie » ma 28 sep 2009 22:33

Hey Jack Strakke Bak hoor geen psatje roest ben benieuwd hoe die in het echt is zie je bij gerards
Ik hou van 80 Km/h :)

blijedafrijer
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 01:20
Locatie: mijdrecht

Berichtdoor blijedafrijer » ma 28 sep 2009 23:00

hoi jack
ik ben blij dat je blij bent met je 328 het is
uiteindelijk toch allemaal mijn schuld :)
Deze gebruiker (Gerard) is overleden. Stuur daarom geen PB's!
Afbeelding

Jorrit
Cabine Coureur
Berichten: 326
Lid geworden op: zo 10 dec 2006 14:02
Locatie: 't Gooi

Berichtdoor Jorrit » di 29 sep 2009 00:03

Hee Jack, sjieke wagen!

Nou nog een REO... :wink: :lol: :lol:

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » di 29 sep 2009 19:47

ja Gerard het is allemaal door jou begonnen in aalsmeer op de spottersplaats,en je weet het ik ben er nog steeds gek van,maar dat ben ik van alles wat oud is van oude boerderijen tot alles met een motor,en nou zou ik wel de vraag hier krijgen ook vrouwen :shock: nou dat hou ik altijd -10 jaar mijn eigen leeftijd dus dat zit wel goed :lol: en het was een mooi moment toen ik bij gerard langs kwam en zijn gezicht lachend zei, Nou hebt ie het voor elkaar hoor :lol:

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » zo 04 okt 2009 17:14

Vandaag weer even wezen rijden,maar als hij koud is en er zit een wind happer op dat heeft hij gedaan omdat hij wel eens veteranen ritten deed dat hij niet te warm werd.komt mijn temperatuur niet boven de 75 graden.en als ik dan in zijn 4 of 5 rijdt gaat hij af en toe overslaan ik heb nog niet geprobeerd op benzine maar zo kom je wel het 1 en ander tegen,ik wil hem helemaal klaar hebben voor het volgend jaar. dus rijdt ik zolang het kan er nog maar mee, ook het spruitstuk moet er af omdat hij wat lekt.

jerry
Vierwielend Vooruit
Berichten: 504
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 17:30
Locatie: Alphen aan den rijn

Berichtdoor jerry » zo 04 okt 2009 19:41

ik zou hem er maar af halen jack is niet bevorderlijk als hij zo koud blijft en wat de zomer betreft een keer je koeling goed spoelen moet goed komen 90 graden is geen ramp die van mij schommeld somers ook als je rijd zie je hem zo zakken is er echt wel op berekend !te warm is niet goed maar nooit op bedrijfs temperatuur is ook niet joffie :idea: hoe staat het met je portier trouwens :wink:
tot later

Henkiepankie
Hercules Held
Berichten: 70
Lid geworden op: vr 19 jan 2007 21:08
Locatie: Doorwerth (GLD).l

Berichtdoor Henkiepankie » zo 04 okt 2009 19:56

misschien een rare vraag maar zit is het koelwater naar je verdamper NA de thermostaat afgetapt. bij mij wel zo alsie dan kouder is slaat deze ook over moet eerst warm laten worden en dan rijdtie perfect op gas. heb het dan wel over een 126 ooh ja en als mijn koelwater ietsjes lager staat dan normaal dan krijgt de verdamper las eerste geen genoeg water misschien heb jij dat ook

gr rico
Ik hou van 80 Km/h :)

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » zo 11 okt 2009 15:37

Na zaterdag samen met rico en jerry mijn koelsysteem te hebben ontlucht omdat hij als hij koud was en je vroeg vermogen begon hij te niezen en tergelijk in te houden.
bij aankomst bij gerard bleek ook dat de slang die naar de verdamper gaat ook niet warm was en er condens op zat dus niet bevroren.na het ontlucht te hebben werd hij wel wat warmer. op de terug reis geen last er meer van gehad trok goed en hij hield niet meer in. :lol:

Henkiepankie
Hercules Held
Berichten: 70
Lid geworden op: vr 19 jan 2007 21:08
Locatie: Doorwerth (GLD).l

Berichtdoor Henkiepankie » zo 11 okt 2009 21:53

yoepieee :D kunnen we toch wat he jack :lol:

en rij ze gr rico
Ik hou van 80 Km/h :)


Terug naar “Overig”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten