JACK´s 328

Al het overige wat YA126 gerelateerd is

Moderator: ruben

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

hier voelt hij zich thuis

Berichtdoor harley jack » di 14 aug 2012 20:30

Foto van het harskamp weekend 2012
Afbeelding
is toch echt mooi zo´ 328 op de hei.
Ik had alleen dubbel pech :? :cry:
Had een dag er voor mijn reserve wielen voorop
gelegt.staan we gestelt op het bivak horen we
s´avonds een soort harde tik en of er iemand zijn lucht ketel of gasfles open zette.Bleek het mijn ene voorband te wezen :( dus maar weer wisselen.zaterdags naar de static show.lekker door het mulle zand nu niet alles in 2 laag maar 2 en 3 hoog,maar goed ik achter uit zachtjes de hei op.was een hoogte verschil van ongeveer 50 cm maar ik hou wel van een uitdaging.ging er schuin op mischien geen goed idee geweest maar het ging totdat het ene wiel bijna het talut op ging en het wiel aan de bestuurderskant nog een halve meter er vandaan was.ja duimen op het stuur kijkend naar mijn voorwiel cm voor cm maar toen gebeurde het, hand vlieg van het stuur en komt tussen de spaken van het stuurwiel.mijn horloge vloog als een vuurpijl door de cabine helemaal uit elkaar.dit gaat echt heel hard,de leden waren best bezorgd,in eerste instantie leekt het gebroken maar is flink gekneust.had ronald al gevraagd of als ik niet naar huis kon rijden of hij dat dan kon doen,maar er waren er meer die me wilden helpen.wil ook ieder bedanken voor de zorgzaam heid. vooral Maarten van den dobbelsteen HOSPIK ter velden voor het aanleggen van een rekverband,
CHROME WON´t BRING YOU HOME

jawb
Hercules Held
Berichten: 63
Lid geworden op: do 29 jan 2009 21:47
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

Berichtdoor jawb » di 14 aug 2012 21:37

is de 328 ok? :twisted:

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » di 14 aug 2012 21:39

hahaha beter mijn klokie kapot dan de lak van het stuurwiel.
CHROME WON´t BRING YOU HOME

jawb
Hercules Held
Berichten: 63
Lid geworden op: do 29 jan 2009 21:47
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

Berichtdoor jawb » di 14 aug 2012 21:42

zo zie je maar, het blijft oppassen. heb je er nog veel last van?

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » di 14 aug 2012 21:45

Gelukkig niets gebroken maar het bot is nog wel gevoelig.
Had ook een gezwolle hand maar dat kwam denk ik door het rek verband.
Maar ik kan er weer aardig mee uit de weg dus komt wel goed.
Heb je wel gemist maar we spreken elkaar wel weer.Of in Enter
en anders bij de tris
CHROME WON´t BRING YOU HOME

jawb
Hercules Held
Berichten: 63
Lid geworden op: do 29 jan 2009 21:47
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

Berichtdoor jawb » di 14 aug 2012 21:55

de hobby heeft even stil gelegen, maar ik heb weer een onderkomen.
leg het wel uit als ik je zie. :D

Kees64
Vierwielend Vooruit
Berichten: 1319
Lid geworden op: za 29 aug 2009 12:16
Locatie: Veghel

Berichtdoor Kees64 » di 14 aug 2012 22:26

hahaha beter mijn klokie kapot dan de lak van het stuurwiel.

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
DE juiste mentaliteit!!

mzzl
Kees

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Cor van den ijssel

Berichtdoor harley jack » zo 02 sep 2012 11:25

Ben van de week benaderd door een oud ya 328 rijder.
Heel kort door de bocht vroeg hij of ik met hem een keer kon gaan rijden,dit willen natuulijk alle oude chauffeurs maar cor is wel een bijzondere chauffeur.Ik moet nog met hem gaan rijden dus dat verhaal komt nog.Hij kon mij alvast wel vertellen hoe moeilijk het ook is om over jezelf te zeggen dat hij eena of beste chauffeur was toen der tijd.ze waren of er was een peleton naar Den helder op oefening want daar werdt altijd geschoten met het geschut,op een gegeven ogenblik mocht een chauffer patroulle rijden over het strand.1 km verderop vast in het drijfzand.niet meer los te krijgen was defensie niet zo blij mee.vooral om dat er al een vloedgolf over heen was geweest.Ze hadden gevraagd of de marine met een kraan deze 126 wilde bergen maar dat wilden ze niet omdat ze bang waren om de kraan te verliezen van ruim 11 ton.binnen defensie rondvraag gedaan en omdat Cor kon lezen en schrijven met een 328 en ook nog eens zijn lier in top conditie had kwamen ze bij hem terecht.de top vroeg of hij dit wilde doen en hij zij ik wil het en ik krijg de 126 eruit,maar ik wil wel 40 man mee.dat was allemaal goed totdat hij met de neus richting de 126 stond en bijna weg zakte.hij is toen met de kont richting 126 gereden en die 40 man moesten zorgen voor drijf hout zodat hij niet vast kwam te zitten en vlakbij kon komen.hij hebt toen net als een artillerie trekker kabel vast gemaakt en 35 meter weg gereden.toen weer in gelierd en dat enige malen weer over ongeveer 1.5km dit vonden ze zo bijzonder dat hij div onderscheidingen hebt gekregen.dus je snap wel dat ik Cor mee wilt nemen met mijn daf en mischien dat hij zeker ook zelf even wilt rijden.dit wordt zeker vervolg.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
CHROME WON´t BRING YOU HOME

jawb
Hercules Held
Berichten: 63
Lid geworden op: do 29 jan 2009 21:47
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

Berichtdoor jawb » zo 02 sep 2012 12:34

hi jack, ik zie op de fotoos dat het kenteken KL-42-45 is, mijn was KL-42-47, vraag is aan hem of die ook bij hun was en zoja of er fotoos van zijn.


Terug naar “Overig”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten