Zie je wat leuks, plaats het hier.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
Dacht je alles al gezien te hebben, komt er zo iets voorbij, is wel geen daf, maar hij wordt steeds gekker.
http://link.marktplaats.nl/254342053
http://link.marktplaats.nl/254342053
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
hier een dafje met gestoffeerde cabine, volgens mijn gesponnen van goud draad want kost wel een paar centjes, waarom zijn de dafje's tegenwoordig zo duur ineens?
http://link.marktplaats.nl/258631275
http://link.marktplaats.nl/258631275
-
Comentaar over een ander heeft ie zat maar ff melden dat de bedieningsplaat van de lier er ff niet meer inzit, laten we maar ff achterwegen.
Net zoals de tonnagesticker- het daf embleem en de zelf er op geknutselde knipperlichten voor op.
Het plaatje achter de lichtschakelaar waar de standen op staan hoort er ook niet in.
De nummerplaat voorop niet goed zit, zit n.l. half voor de reflector.
Maar ja, wat wil je voor dat geld.
Wil niet zeggen dat ie er niet knap uit ziet maar meestal als je er omheen loopt, klopt er toch vaak iets niet.
En die prijzen gaan zo omhoog, omdat men het er voor betaald.
Net zoals de tonnagesticker- het daf embleem en de zelf er op geknutselde knipperlichten voor op.
Het plaatje achter de lichtschakelaar waar de standen op staan hoort er ook niet in.
De nummerplaat voorop niet goed zit, zit n.l. half voor de reflector.
Maar ja, wat wil je voor dat geld.
Wil niet zeggen dat ie er niet knap uit ziet maar meestal als je er omheen loopt, klopt er toch vaak iets niet.
En die prijzen gaan zo omhoog, omdat men het er voor betaald.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
Op het gaf staat een 328 met lange bak maar zonder lier denk ik.
Datum: 11 June 2009
Telnr.: 0653489186 bekijk locatie: Mechelen, Nederland
Rubriek: DAF YA 328
Aangeboden: DAF YA 328 legervoertuig, bouwjaar 30-06-1954, 6 cilinder benzine motor 130 pk.
6x6 aandrijving, wegenbelasting en apk vrij.
in goede en lopende staat, zeilen van laadbak zijn slecht.
Datum: 11 June 2009
Telnr.: 0653489186 bekijk locatie: Mechelen, Nederland
Rubriek: DAF YA 328
Aangeboden: DAF YA 328 legervoertuig, bouwjaar 30-06-1954, 6 cilinder benzine motor 130 pk.
6x6 aandrijving, wegenbelasting en apk vrij.
in goede en lopende staat, zeilen van laadbak zijn slecht.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
Ruud,je noemt wat betreft de aangeboden 126 wat onvolkomenheden op,maar als ik de foto's bekijk zie ik buiten de door jou geconstateerde afwijkingen veel positieve details zoals:
geen Unimogwielen(originele velgen) en hoewel ik niet onder de motorkap kan kijken,in ieder geval geen diesel en waarschijnlijk geen kompressor en misschien geen vernaggelde ontsteking.
Als dit voertuig werkelijk in de staat is zoals ik verwacht dan kan hij een behoorlijke verkoopprijs opbrengen.
De mineure onvolkomenheden zoals je die omschrijft zijn gemakkelijk te verbeteren ,kortom een eerlijke auto ,ik zie ze wel eens anders aangeboden.
m.v.g. montji
geen Unimogwielen(originele velgen) en hoewel ik niet onder de motorkap kan kijken,in ieder geval geen diesel en waarschijnlijk geen kompressor en misschien geen vernaggelde ontsteking.
Als dit voertuig werkelijk in de staat is zoals ik verwacht dan kan hij een behoorlijke verkoopprijs opbrengen.
De mineure onvolkomenheden zoals je die omschrijft zijn gemakkelijk te verbeteren ,kortom een eerlijke auto ,ik zie ze wel eens anders aangeboden.
m.v.g. montji
GAF:
--------------------------------------------------------------------------------
Naam: H. Lemkuhl Alle advertentie's van H. Lemkuhl Mail-a-Friend
Datum: 14 June 2009
Telnr.: 0645486061 bekijk locatie: Rotterdam, Nederland
Rubriek: Voertuigen
Aangeboden: in 1 koop - 1 x 314 + 3 x 126 + 2 aanhangers
In koop te koop een mooie 314 op gas + 4 extra velgen met banden, in
goede staat. 1x 126 op gas - 1x 126 (benzine) - 1x 126 radiobak - 1
eentons aanhanger - 1 eentons aanhanger op kenteken - een partij
125/aanhanger velgen/banden. Div onderdelen
alle spullen staan in Rotterdam. reacties alleen per mail. doe een
serieus bod en we praten verder.
Kent iemand deze voertuigen?
--------------------------------------------------------------------------------
Naam: H. Lemkuhl Alle advertentie's van H. Lemkuhl Mail-a-Friend
Datum: 14 June 2009
Telnr.: 0645486061 bekijk locatie: Rotterdam, Nederland
Rubriek: Voertuigen
Aangeboden: in 1 koop - 1 x 314 + 3 x 126 + 2 aanhangers
In koop te koop een mooie 314 op gas + 4 extra velgen met banden, in
goede staat. 1x 126 op gas - 1x 126 (benzine) - 1x 126 radiobak - 1
eentons aanhanger - 1 eentons aanhanger op kenteken - een partij
125/aanhanger velgen/banden. Div onderdelen
alle spullen staan in Rotterdam. reacties alleen per mail. doe een
serieus bod en we praten verder.
Kent iemand deze voertuigen?
-
Ben ik ook geheel met je eens, en was ook niet de insteek van mijn verhaal.Ruud,je noemt wat betreft de aangeboden 126 wat onvolkomenheden op,maar als ik de foto's bekijk zie ik buiten de door jou geconstateerde afwijkingen veel positieve details zoals:
m.v.g. montji
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.