Zie je wat leuks, plaats het hier.
-
- Sir Spam-a-lot :-)
De link waar wesley het over heeft.
http://link.marktplaats.nl/248486754
Auto is in orginele staat.
Zoals de radio's er in zitten lijkt mij niet origineel.
De gele 5 sticker zit er niet op.
Geen jerrycan's
Geen gereedschaprek
Koplampen die er niet op horen.
Weet het niet zeker maar volgens mij zitten de rubbertjes er niet op waar het voorraam op rust bij voor over leggen.
Canvaskap cabine is volgens mij beschadigd net naast de antenne.
Van de wielen die op de grond staan zijn de bevestigingen voor de sneeuwkettingen er afgeslepen en nee dit zijn niet de aanhanger wielen die er op zitten.
Bij de rdw bekend als zijnde open wagen, dus radiokap hoort er niet op
Helaas geen foto van de andere kant.
Dus ja, is ie origineel of niet, nee dus, maar 1 troost een enkeling heeft een orginele
http://link.marktplaats.nl/248486754
Auto is in orginele staat.
Zoals de radio's er in zitten lijkt mij niet origineel.
De gele 5 sticker zit er niet op.
Geen jerrycan's
Geen gereedschaprek
Koplampen die er niet op horen.
Weet het niet zeker maar volgens mij zitten de rubbertjes er niet op waar het voorraam op rust bij voor over leggen.
Canvaskap cabine is volgens mij beschadigd net naast de antenne.
Van de wielen die op de grond staan zijn de bevestigingen voor de sneeuwkettingen er afgeslepen en nee dit zijn niet de aanhanger wielen die er op zitten.
Bij de rdw bekend als zijnde open wagen, dus radiokap hoort er niet op
Helaas geen foto van de andere kant.
Dus ja, is ie origineel of niet, nee dus, maar 1 troost een enkeling heeft een orginele
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
- Hercules Held
- Contacteer:
-
- Hercules Held
- Contacteer:
Ik kan het niet goed beoordelen,maar de metalen opbouw lijkt op een telexbak voor de RT3600.
Wat ik aan radio,s zie is een allegaartje van de RT66/67 en 68 serie,plus een PRC8/9 of 10 met voertuigvoeding uit hetzelfde tijdvak en een GRC-9.
De waarde v.h. totale radiogebeuren afh. v.h. type is hooguit 350 Euro en dan ben ik nog in een royale bui.
Deze apparatuur stamt uit de periode dat de radiowagens alleen nog een zeiltje hadden en geen metalen cabine.
Dus het gehele plaatje klopt niet,en zoals hij daar staat ik kan uiteraard de volledige technische staat v.h. voetuig niet beoordelen,denk ik aan een bod van 2000 Euro all.in.en anders staan laten.
m.v.g. montji
Wat ik aan radio,s zie is een allegaartje van de RT66/67 en 68 serie,plus een PRC8/9 of 10 met voertuigvoeding uit hetzelfde tijdvak en een GRC-9.
De waarde v.h. totale radiogebeuren afh. v.h. type is hooguit 350 Euro en dan ben ik nog in een royale bui.
Deze apparatuur stamt uit de periode dat de radiowagens alleen nog een zeiltje hadden en geen metalen cabine.
Dus het gehele plaatje klopt niet,en zoals hij daar staat ik kan uiteraard de volledige technische staat v.h. voetuig niet beoordelen,denk ik aan een bod van 2000 Euro all.in.en anders staan laten.
m.v.g. montji
-
- Vierwielend Vooruit
Wat leest ik nou op het internet Freek,
ziet ik daar nou een lange bak op de plaatjes staan?
zoals ik zal zei 4 fietsen en een tafeltennis dan heb je het wel gehad met de ruimte maar als ik èn geld èn ruimte had dan wist ik het wel
Maar ja zoals met meer aantrekkelijke plaatjes op het internet: zie maar eens dat je er aan komt....
ziet ik daar nou een lange bak op de plaatjes staan?
zoals ik zal zei 4 fietsen en een tafeltennis dan heb je het wel gehad met de ruimte maar als ik èn geld èn ruimte had dan wist ik het wel
Maar ja zoals met meer aantrekkelijke plaatjes op het internet: zie maar eens dat je er aan komt....