Toch maar is een bougiestel gedaan.
Helaas had ik nog maar 8 bussen, dus 1 set moet ff wachten tot er weer bussen zijn.
1e set eraf.
Na 2 klemmen los gemaakt te hebben, kwamen deze er rap uit.
Klein beetje tikken aan de achterkant en dan al draaiend met een waterpomptang, kwam ie er zo uit.
Het is nog al een raket.
Hier mist de keering dus al.
Makelijkste manier van verwijderen is door hakken.
Dan kan je hem zo pakken met een tang, daar hij n.l. tegen een opstaande rand aan zit, zijn ze er moeilijk uit te slaan met een stuk ijzer.
Daar mag wel een schuurtol doorheen.
1 er met veel moeite uitgehaald om het verschil te laten zien met de bussen die er voor in gaan, ik heb niet anders, dus moet ik ze achter ook gebuiken, daar ik geen keeringen heb, heb ik deze bus dus niet afgedraaid maar zo er in, ben geen terreinrijder en als je ze goed vol douwt met vet komt er ook geen vocht in.
Als je hem dus niet afdraaid, vult ie precies de plek van de keering op.
De uitvulringen mogen ook wel schoon gemaakt worden.
Heb de pen eerst gepast in de nieuwe bus, zit best wel wat ruimte tussen de wand en de pen maar dat was met de ouwe bussen ook.
Met een spanband de boel weer op zijn plek getrokken en pen er weer in.
Onderste gaat al net zo lekker.
Deze heeft wel een keering, is niet veel soeps meer, maar hij zit er wel in.
Spulletje nieuw er in en met de band weer op zijn plek getrokken.
Hier en daar moet je wat verzinnen als je in je uppie zit te monteren met nog een wielset er aan.
Ook hier zitten kortere bussen in en is het allemaal best wel ruim.
Affijn die zijn ook allemaal vervangen en moest deze wel in korte op de draaibank. Totaal moet er 4 mm af, dus 2 mm links en 2 mm rechts.
Nu alles weer op zijn plek zit en gevuld met vet, zit ik over die 1-ne keering niet in, zo sluit het ook af.
Hier nog een keer een bus zoals er eigenlijk in hoort.
![Afbeelding](http://i131.photobucket.com/albums/p312/ruumar/328%20bougiestel/P1010028.jpg)
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.