Zie je wat leuks, plaats het hier.

Voor het verkopen van uw YA126 onderdelen

Moderators: ruben, Thomas

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2840
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Berichtdoor ruben » di 09 feb 2010 12:29

waren het een soort onderdelen magazijntjes ofzo dan? en wat mist er zoal aan?

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8782
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Berichtdoor Hoppa69 » wo 10 feb 2010 09:13

ik dacht al, hoe lang gaat het duren, dit gaat Ruudje echt wel doen :D , maar die magneetonteking klinkt niet zo heel vreemd op een aggregaat, draait toch vaak op een vast toerental ga je ook vast wel uitkomen
Heb er al is 1 gehad met magneet ontsteking.
Komt ook wel goed.
Kreeg nog een mailtje van erik buitenweg over het apparaat.

As die goed aan het lopen te krijgen is, dan is het geen slechte koop en een uniek ding.
Die dingen hebben niet al te veel op de kop gehad. Grappig dat het een JXLD motor is. Je ziet dat niet vaak.
In een Hercules onderdelen boek staan ze als power units in, dan te koppelen aan een generator of pomp, maar wel met een lichter blok.
Verder staat er in het onderdelenboek van Hercules diverse "hoge" compressiekoppen, 8.8:1 ipv 6,5:1. ben wel benieuwd hoe een YA 328 hierop zou rijden.
Een clublid heeft laatst een kop gevlakt, resultaat een wat hogere compressie. Ik kon hem niet bijhouden in de accelleratie (beiden op gas) alleen boven de 50 km/u liep ik weer op hem in.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8782
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Berichtdoor Hoppa69 » wo 10 feb 2010 10:56

Als je echt wil lachen, moet je deze advertentie is helemaal doorlezen.

Geweldig, moest op sommige stukjes aan de zuurstof. :lol:

http://link.marktplaats.nl/297234577
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8782
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Berichtdoor Hoppa69 » vr 12 feb 2010 18:04

Als ik nou vrijgezel had geweest, dan had ik dit wel gekocht, als ik het nu toch zou kopen, dan ben ik ook weer zo vrijgezel. :mrgreen:



Naam: Johan Spaans

Datum: 12 February 2010
Telnr.: 0123456789 bekijk locatie: Kamperland, Nederland
Rubriek: DAF YB 616/626
Aangeboden: In verband met problemen stalling vinden, weinig droge/zonnig tijd om te sleutelen, etc. bied ik een sleutel project en een normaal bruikbaar voertuig aan.

DAF YA616 (voormalig YB626), Project is nu ongeveer op 80%.
- Remmen moeten nog worden afgemaakt (waren bijna klaar),
- cabine moet nog worden gedaan aan de buitenkant,
- spatborden achterwielen moeten nog gemaakt worden,
- verlichting algemeen,
- bodemplaten bak moeten geverf worden,
- nog wat dingen hier en daar.
motor is helemaal gedaan incl. nw pakkingen, oliekeringen achterwielen, alle remmen gedaan(bijna klaar), bak is volledig gerestaureerd
Is nog niet voor kenteken gekeurd, wel DOM51 formulier aanwezig. Is verplaatsbaar op dieplader, motor loopt, maar geen remmen, behalve handrem.

DAF YA328, rijd prima, eigenlijk nooit problemen mee gehad, is voor vrijstelling keuring nog gekeurd geweest. Remmen zijn toen gedaan.
- heeft weer likje verf nodig op bepaalde plaatsen,
- raamrubber moet worden vervangen (is aanwezig),
- luchtketel met gaatje (vervangende aanwezig)
- knipperlichtjes zijkant (ook aanwezig)

Tevens zit in deze koop alle reserveonderdelen die bij de 616 horen en bij de 328. YA616 is van 2 voertuigen één gemaakt dus best veel reserve onderdelen.

Het is de bedoeling dat alles in één keer wordt verkocht, en daar is de prijs ook wel naar.
Prijs is € 6000,- en hier zit nog onderhandelingsruimte in!

Fotos van de YA616 zijn te zien op :
http://gaf.zeelandnet.nl/gallery/main.php?g2_itemId=41

Voor vragen graag emailen.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2840
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Berichtdoor ruben » vr 12 feb 2010 19:22

Als je echt wil lachen, moet je deze advertentie is helemaal doorlezen.

Geweldig, moest op sommige stukjes aan de zuurstof. :lol:

http://link.marktplaats.nl/297234577
link werkt al niet meer

JochemA
Hercules Held
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 20:15
Locatie: Halsteren

Berichtdoor JochemA » vr 12 feb 2010 21:21

Als ik nou vrijgezel had geweest, dan had ik dit wel gekocht, als ik het nu toch zou kopen, dan ben ik ook weer zo vrijgezel. :mrgreen:



Naam: Johan Spaans

Datum: 12 February 2010
Telnr.: 0123456789 bekijk locatie: Kamperland, Nederland
Rubriek: DAF YB 616/626
Aangeboden: In verband met problemen stalling vinden, weinig droge/zonnig tijd om te sleutelen, etc. bied ik een sleutel project en een normaal bruikbaar voertuig aan.

DAF YA616 (voormalig YB626), Project is nu ongeveer op 80%.
- Remmen moeten nog worden afgemaakt (waren bijna klaar),
- cabine moet nog worden gedaan aan de buitenkant,
- spatborden achterwielen moeten nog gemaakt worden,
- verlichting algemeen,
- bodemplaten bak moeten geverf worden,
- nog wat dingen hier en daar.
motor is helemaal gedaan incl. nw pakkingen, oliekeringen achterwielen, alle remmen gedaan(bijna klaar), bak is volledig gerestaureerd
Is nog niet voor kenteken gekeurd, wel DOM51 formulier aanwezig. Is verplaatsbaar op dieplader, motor loopt, maar geen remmen, behalve handrem.

DAF YA328, rijd prima, eigenlijk nooit problemen mee gehad, is voor vrijstelling keuring nog gekeurd geweest. Remmen zijn toen gedaan.
- heeft weer likje verf nodig op bepaalde plaatsen,
- raamrubber moet worden vervangen (is aanwezig),
- luchtketel met gaatje (vervangende aanwezig)
- knipperlichtjes zijkant (ook aanwezig)

Tevens zit in deze koop alle reserveonderdelen die bij de 616 horen en bij de 328. YA616 is van 2 voertuigen één gemaakt dus best veel reserve onderdelen.

Het is de bedoeling dat alles in één keer wordt verkocht, en daar is de prijs ook wel naar.
Prijs is € 6000,- en hier zit nog onderhandelingsruimte in!

Fotos van de YA616 zijn te zien op :
http://gaf.zeelandnet.nl/gallery/main.php?g2_itemId=41

Voor vragen graag emailen.
Ik heb het wel eens vaker gehoord dat ze een YB 626 ombouwen naar YB 616, is daar een specifieke reden voor??? Of is dat smaak, dan zou ik persoonlijk een bestaande kopen en niet ombouwen... Maar ik vind de YB 626 mooier.

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » vr 12 feb 2010 22:26

dit is wel weer een ander onderwerp maar goed, ik denk dat de stalling waar ook jo van kemseke in staat leeg moet daarom al het verkoop ook van de yp 408 en de andere voertuigen.als ik zo gehecht was zoals ik nu ben zou ik donders op zoek gaan naar een andere stalling :wink:

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8782
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Berichtdoor Hoppa69 » za 13 feb 2010 00:22

Als je echt wil lachen, moet je deze advertentie is helemaal doorlezen.

Geweldig, moest op sommige stukjes aan de zuurstof. :lol:

http://link.marktplaats.nl/297234577
link werkt al niet meer
Is naar mijn weten vandaag of gisteren er af gehaald, heb er nog een stuk van bewaard, dus leef je uit. :lol:


Beschrijving
Scirocco type 2 GT 2 1800 cc inj.

Bjr'91

A.p.k Feb 2010
Km +/- 210.000
Luxe uitvoering.
Auto loopt goed , rijd goed. Netjes van binnen en buiten.

Vaste prijs € 2000,-

Auto's gaat weg wegens ( helaas) stoppen met de hobby.

Tevens te koop:

Diepzwarte VW Scirocco 1800 16V
1988
A.P.K
K.m +/- 250.000
Mooie 15 inch lichtmetalen velgen met brede glimrand
Pirelli's 195/50/15
RVS einddemper, zwaar geluid
Spliternieuwe spinnekop ( onderdeel injectie) t.w.v € 600,-
Geen deuken, roest of schade

Vaste prijs € 2250,-

VW Passat GT VR 6 variant 128 KW U9
Is verkocht


Een verlagings set is zo goed als nieuw voor de Passat en kost € 225 vaste prijs.

Extra info over de Scirocco's :


Voor de personen die echt interesse hebben en die niet op zoek zijn naar koopjes die alleen in NeverNever land voorkomen nog even het volgende:

Als jij een Zwarte 16V kan vinden die in een goede/redelijke staat is met een KR blok, onderhoudsboekjes, een respectable KM stand en een originele Hollander is( wat alleen iets uit maakt als je een "echte" verzamelaar bent en dan heeft het ook nut) voor die prijs waarvoor ik deze aanbied geef mij dan even een seintje want dan koop ik hem ongezien, snap je ??

De 16 V heeft dus zo'n 250.000 gelopen en loopt nog steeds perfect, vering is wat minder en het dakhemeltje is niet zo netjes. Doordat er een RVS uitlaat onder is gezet loopt hij zo af en toe tegen de schakel stang aan, simpel te verhelpen maar dan wel op een garagebrug.

Dus prijs is er dus ook naar !!! Als ik die "probleempjes " ga verhelpen gooi ik gewoon nog zo'n € 500 tot
€ 1000 bovenop de prijs, afhankelijk van het type schroefset.

Scirocco's zijn zeldzaam aan het worden en worden nu zo'n beetje voor een constante prijs op de markt gezet.
Dus deze prijzen zijn gewoon oke.
Koopjes vind je niet meer. Deze zijn mijn 13 en 14de Scirocco dus ik ben enigszins bekend met de auto's.

Als je interesse en geld hebt dan mag je een afspraak maken en ben je meer dan welkom.
Als je denkt; er gaat nog wel wat de prijs af omdat je goed bent in kleine onbenulligheden op te sporen bij auto's van dik 20 jaar jong dan maak ik geen afspraak met je.

Simpel verhaal verder.

Dan nog even dit:

- nee ik heb even geen foto's meer van de 16V omdat het kutweer is.

- nee de auto's hebben geen schade of deuken.

- ja ze rijden allebei goed.

- nee ik wil niet ruilen tegen waardeloos Skoda's ( Met vriendelijke groet naar de jongens van Opel), Saab of wat dan ook. Ik heb genoeg auto's ik wil er vanaf.

- de GT 2 is Diamand zwart en de 16 V diepzwart, ze zijn dus allebei zwart maar dan een ander soort zwart.

- nee ik heb geen onderhoudsboekjes of mega bonnen waarop al het onderhoud te zien is. Ik heb ze voor de hobby dus ik verzamel auto's en geen bonnen. Het onderhoud gebeurt dus bij een goede kennis/ monteur die normale prijzen rekend waardoor het ook een leuke hobby is maar waar je geen bonnetje krijg maar dus wel regelmatig onderhoud.

- Als er staat VASTE PRIJS, waarom zou je dan in hemelsnaam gaan bieden ??? Mmdat je geen geld hebt en voor een paar euries toch in een leuke auto wil rijden. Als geen geld hebt en eigenlijk ook geen smaak koop dan zo'n waardeloos Opel.

- de GT 2 is "mooier" en maar ook jonger dus ook weer logisch verhaal, de 16 V is een 16 V klaar.

Als je nu nog vragen hebt, vraag dan wat zinnigs zoals: wat is de grootste kever ter wereld of hoeveel water stroomt er per minuut van de Nigera watervallen ???????

Maar vraag me A.U.B NIET wat mijn uiterste prijs is, dus voor die pesonen doe de nationale IQ test en bevestig wat je adoptie ouders, die je in het asiel hebben opgehaald, gelijk al wisten......

Wil het adoptiekindje met het bod van € 707 719,00 a.u.b reageren, ik accepteer je bod maar je belt niet terug of heeft je doos nog geen telefoon aansluiting ??

Blijkbaar zijn er een aantal mensen een beetje op hun teentjes getrapt door mijn manier van adverteren. Aan de andere kant heb ik 10 X zoveel mailtjes gehad met complimenten over mijn advertentie.
Dus als die personen die hier niet tegen kunnen ook gelijk verdwijnen van Marktplaats en op de Sesamstraat website Pino gaan vervelen dan wordt verkopen ineens een stuk leuker.

Voor de persoon met de vraag: hoe heten de eindjes van schoenveters. Dat zijn veterknopjes.

Om even een update te geven 6 Feb 2010:

Dit is het niveau van Marktplaats:

Geachte Arjan,

jij bent echt een homo met je erge ziekte advertentie.

Gr

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: gezichtwasser

Uiteraard is iedereen weer vrij om te reageren hierop. Wederom moet je altijd weer even afwachten want het kan zomaar zijn dat zo'n persoon even wat tijd nodig heeft om na zo'n fraai stukje grammatica een week bij te komen. Zelf denk ik dat deze persoon iets te weinig aan de tiet heeft gezeten, maar wie zal het zeggen....

Nog een reactie:

Hierbij bevestigen wij dat bieder ERWIN het bod van 707.719,00 euro op uw advertentie heeft verwijderd. Onderaan dit bericht staat een kopie van de advertentie.

Reden waarom de bieder het bod heeft verwijderd: U reageert niet (meer) op mijn bod.
Snap je gedachtengang maar vind het erg vervelend voor je dat je je zo druk maakt. Je moet wel erg geirriteerd en kwaad zijn wil je zoveel energie in een dergelijk verhaal stoppen. Wat het alleen maar erger maakt voor jezelf. Je schiet er echt helemaal, maar dan ook helemaal niks mee op. Afijn, de topics op de diverse auto fora over jou adv maken wel weer wat leuke reacties over jou los maar verder .. nutteloos, maar aan de andere kant begrijpelijk succes iig met wat dan ook..

Leuk dat mensen je helemaal lijken te kennen alsof ze d.m.v van pyschoanalyse de diepere betekenis van de advertentie willen doorgronden.
Deze persoon heeft dan nog het beste met me voor, gelukkig maar anders zou ik misschien mijn twee Scirocco met hun neusjes tgen elkaar zetten en ze overgieten met benzine en mijzelf en mijn dierbare auto's naar een betere wereld laten branden.....

Hey guys, effe kappen met die ongein en wat een debiel gelul hier over een advertentie. Ik heb geen issues met niemand niet, boeit me ook totaal niet, maar als je nooit je mond open doet over "iets" dan kun je net zo goed voorover gebukt door het leven gaan en een fles glijmiddel in je binnenzak dragen.


Dan zijn er ook nog de gelijkdenkende:

Geachte Arjan,

Respect voor je advertentie, lol,

Groeten Koen

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: KW

Geachte Arjan,

Ik heb echt in een scheur gelegen om je advertentie. Geweldig.
Afkraken die lui. Keep it up.

Jasper

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Jasper

Geachte Arjan,

zonde dat je hobby moet stoppen maar daar mail ik niet voor.

Nee ik heb geen interesse in de scirocco,s vind het mooie auto hoor maar mijn hart lig bij BMW

Ik wilde u alleen even een compliment geven op uw advertentie +1 duidelijk en geen gezeur heb zelf wel wat ervaring op MP en ken het gezeur dus ik ga deze manier ook toepassen dank je wel voor deze manier van adverteren

verder hoop ik dat de auto,s bij een liefhebber terecht kommen want daar hebben deze auto namelijk recht op ..

mvg

Frans

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Frans


Dit was het weer voor vandaag ik ga nog even wat bushokjes in elkaar beuken en misschien nog wat kippenhokjes plunderen..........

Update Maandag 8 Februari 2010:

Het is al wat stiller geworden, blijkbaar zijn er een paar instellingen eens goed gaan inventariseren en hebben er een paar van hun bed geligt. Voor die personen: Maak je niet druk we zullen goed voor je opblaasbare vriendin zorgen.

Beste Arjan,

Hierbij bevestigen wij dat bieder jan willem het bod van 2.200,00 euro op uw advertentie heeft verwijderd. Onderaan dit bericht staat een kopie van de advertentie.

Reden waarom de bieder het bod heeft verwijderd: Andere reden...
u bent echt een stumper,de zwaarste gek die ik in dit leven ben tegen gekomen. maar ik zal netjes zijn veel geluk met de verkoop haha

Mag ik er even aan toevoegen dat ik u nog nooit ben tegen gekomen. De meeste gekken schiet ik van mijn terrein af en als ik ze op straat tegen kom dan rij ik er vrolijk overheen. Dat is mijn bijdrage aan een leefbaar milieu, zeg maar.

Om deze iet wat negatieve reactie op te vrolijken is hier een reactie van de jongens van Renault:

Geachte Arjan,

Een geweldige advertentie haha.
op ons forum lachen wij ons een krul in onze lul TOP!
Ik weet niet of je ook serieus je auto wilt verkopen, maar leuk is hij wel!
maaruh, waardeloos Opel geef ik je gelijk in, maar Renault heeft ook wat hoor
En voor een VW is Scirocco toch 1 van de mooiere wagens!
succes met de verkoop!

mvg

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Renault5


Uiteraard krijgen ze hiervoor mijn respect en Renault heeft ook een paar mooie modellen.

Weer even terug naar de trieste figuren, misschien kunnen jullie wat meer moeite doen om een gangbare dialoog te voeren met een stukje inhoud.
Dus haal even je "garnaaltje" uit je oma en die Gerbil uit je kanaaltje...

Nog maar even een update:

Geachte Arjan,

Groot gelijk! Ben onderhand al aardig wat jaartjes bekend met marktplaats en dus ook met deze vervelende mensen. Succes met de verkoop, het zijn mooie auto's die een liefhebber verdienen.

Gr Rinze

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: R. Damman

Geachte Arjan,

Mijn complimenten met de fantastische advertentie! Ik heb geen interesse in de Scirocco aangezien ik meer van de "waardeloos"Opels ben maar de tekst bij jouw advertentie heeft mijn dag toch weer wat opgefleurd.

Veel succes met de verkoop, ik hoop dat je de hoofdprijs ervoor krijgt en als je ooit weer iets verkoopt maak dan weer zo'n heerlijke advertentie en laat me iets weten als het op Marktplaats staat!

Nogmaals mijn complimenten!
Met vriendelijke groet,
Hans

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Hans

Beste Arjan,

Er is een bod uitgebracht van 13.337,00 euro op uw advertentie op Marktplaats.nl. Onderaan dit bericht vindt u een kopie van de advertentie, het bod en het e-mailadres van de bieder.

Daar zit je dan, achter je trieste Pentium 1 computertje. Je trieste wormpje hangt uit je Lidel spijkerbroek en je nageslacht zit nog op je voorhoofd. Je bent nu net klaar met de middelbare school en dat is toch niet slecht op je dertigste. Je moeder heeft net een lekker boterhammetje met pindakaas voor je gemaakt.
Dan ineens.... een INGEVING !!! laat ik die stouterik met die Scirocco's eens goed te pakken nemen.
Weet je wat !! ik doe een bod van 13.337 euri op z'n stomme autootjes DAT ZAL HEM LEREN !!! nee, geen 13.333, nee zelfs geen 14.000 maar..... 13.337.....

Ik ben geschokt, dit komt hard aan, heeft het leven nog zin ???
Een bod van 13.337, 13.337 !!! zal ik ooit nog normaal over straat kunnen .....

Kop op zeg, hoe fucking triest kun je als persoon zijn als dit het dan moet zijn.
Wat ga je vanavond tegen je impie vrienden zeggen: "ik heb er nou toch één te pakken genomen op het internet". Triest persoon 02: "Ooh ja joh ??, wat heb je gedaan dan ??". "Nou ik heb een bod gedaan van 13.337 euri, tjhhaaaa dat zal hem LEREN !!!"
Triest persoon 03: "Ha weet je wat ik heb gedaan ??"
Triest 01 & 02: "nou joh wat dan ??"
Triest 03: "Ik heb een bod van 133.337 gedaan !!!"
Triest 01 & 02: "Tjeezus !!!, jij durft, kijk maar uit dat ze je niet pakken"
Triest 03: "ha dat lukt ze toch niet want ik heb een andere naam in mijn email staan hahahaha"

Stelletje oerkeutels......

Nog maar een update, moet toch minimaal 10.000 kijkers kunnen komen.
Dit zijn de positieve en in mijn ogen de echte autoliefhebbers die een stukje humor wel kunnen waarderen.

Geachte Arjan,
In eerste instantie dacht ik......... wat moet ik met deze advertentie aan, maar toen ik verder las vond ik hem briljant! Geweldig hoe je zulke mensen aanpakt, eindelijk iemand met het lef om dit ook daadwerkelijk te doen!

Verder wil ik je laten weten dat ik zelf ook sciroccofan ben. Ik heb er een paar maanden geleden ééntje gekocht, ook een 16v met kr motor maar helaas geen rasechte nederlander. Over een maand of 4 is hij belastingvrij. Daar heb ik hem dan ook voor gekocht, een schitterende auto rijden en dan niet veel aan de staat betalen hahaha! Jou scirocco's zien er ontzettend mooi uit en wat de prijs betreft zit je ook heel goed ja! Misschien kun je mij nog wat advies geven over het opknappen van de scirocco want er moet nog wel wat aangebeuren voordat ik er tevreden over ben.

Succes met de verkoop en wie weet tot ziens in de toekomst een keertje

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: marcel


Geachte Arjan,

Helaas heb ik geen interesse in de auto's, maar je hebt wel een TOP advertentie ervan gemaakt. Helemaal geweldig. Ik hoop voor je dat je de auto's snel verkoopt aan een liefhebber.

Groet, Dirk


Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Dirk342

Geachte Arjan,

Ik mail niet voor de auto's, zien er goed uit, maar heb zelf al een coole golf mk1.
Wou alleen ff zeggen.. Respect voor je advertentie!!! lol

Groet
remon


Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Remon

Geachte Arjan,

super veel respect gast waar haal je t vandaan en ook veel respect voor de roccos zien er goed uit veel succes met de verkoop ze verdienen een liefhebber en dat je ze voor n goeie prijs mag verkopen

mvg arend-jan

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: a-j b

Geachte Arjan,
had laatst even met je gemailt kon ze op halen voor 3800 euro had je het toen over wou ze ook graag maar kreeg de vrouw niet zover heb er nog 4 vandaar sorry wil wel even zeggen dat je advertentie geweldig is heb me bijna dood gelachen super mvg s.terpstra

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: s.terpstra

Beste Arjan,

Geniale advertentie, en triest volk genoeg wat er rondloopt en al helemaal als de durfallen ook nog van die gewaagde biedingen plaatsen, veilig verscholen onder een pseudonym als "janpeterbakelende".

Kortom, de heikneuters weten precies wanneer ze zich aangesproken voelen.
Tuurlijk, een ieder heeft zijn/haar voorkeur in welke auto hij/zij rijdt.
Zie ik een mooie oude Kadett uit eind jaren '70 rijden, dan kan ik alleen maar denken: respect dat die persoon zo'n oude wagen op de weg houdt.
Natuurlijk hoeven het soort lolbroeken die de schitterende biedingen hebben gedaan je Scirocco's niet mooi te vinden, maar jongens, kom op zeg, ik hoef een aap toch geen klimmen te leren of wel soms?

Succes met de verkoop van je mooie wagens, heb er zelf een uit 1987.

(Misschien een aanrader om ze ook op http://www.oerauto.nl te adverteren).

groet, Pieter


Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Pieter

Geachte Arjan,

Mooie auto's, dat ten eerste,
maar je advertentie is nog tien keer zo mooi.
heb deze met veel plezier gelezen.

Succes met de verkoop!
Tis dat ik al een mooie VW heb.

Gr. Jasper

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Jasper E

Dan zijn er ook nog wat zeikerds die de achterliggende gedachte van deze "advertentie" niet helemaal begrijpen. Omdat ik in een ver verleden nog wat opvoeding heb genoten zal ik ik hier niet al te hard op reageren. Zij die onwetend zijn, zondigen niet.
Lekker dom blijven en bukken, vooral blijven bukken en die napijn trekt vanzelf wel weg......


Geachte Arjan,

Zeer mooie Scirocco's. Ik heb zelf een Kever en ben goed aangestoken met het VW virus. Helaas beëindig jij met deze advertentie niet alleen je VW koorts, maar je verdoet je tijd ook nog eens met het vragen om dit soort reacties en je haalt even alle VW-fans onderuit met je gezeik.

Succes met de verkoop en richt je in je advertentie gewoon op het te verkopen object.

Gr.

Stevan

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Sliedrecht





"Alle VW fans", dat zijn er nogal al wat en volgens staan er een paar reaties bij van VW fans, dus die gaan niet mee in je "verhaal".
Wat wil je nu zeggen dan ? mag ik nu van jou en "alle" VW fans niet meer in een VW rijden ?
Vent, ik rij mijn hele leven al in een VW. Ik heb 5 buggies, 14 Scirocco's, 4 Golfjes, Een spijlbus,2 Kevers, een polo en 3 Passats VR 6 achter mijn naam staan en dan ben ik zeker geen VW fan.
Lik mijn br..ne st.rr.tje
Ik rij nog steeds met veel plezier in mijn buggy ( zie foto)die ik zelf gebouwd heb, ieder fucking moertje en boutje heb ik er zelf in gedraaid.
Omdat zo'n stelletje doorgedraaide aambeien het leuk vinden om hier te gaan zitten zeiken op mensen die iets verkopen moet ik de shit van jou ook nog gaan slikken ?
Je bent je Kever niet waard en als "alle" VW fans zoals jou waren dan ging ik Opel rijden.....
Oh sorry dat was niet echt beleefd: lik mijn schoongemaakte br..ne st.rr.tje a.u.b meneer.


Geachte Arjan,

Als je nou eens gewoon een normale advertentie neerzet. Dan hadden je auto's allang weggeweest.

Er zijn 3 mogelijkheden.

1. Je wilt je auto's niet kwijt dus je maakt maar zo'n advertentie.
2. Je wilt je auto's eigenlijk kwijt, maar om zeker te weten dat je ze niet kwijtraakt maak je maar zo'n advertentie.
3. Je hebt geen leven.

Ik gok de 2e of de 3e. Iig succes met de verkoop, dit gaat nooit werken zo

Je had beter een mooie 7-serie kunnen kopen, die had niet kwijt gewild.

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Mark



???? wat the niet leuk is dit
Van welke planeet ben jij af gegooit ??
Misschien had je het nog niet helemaal door maar dit was, met de nadruk op was, een "normale" advertentie.
Waarom zou iemand een advertentie maken met de intentie om zijn auto's te verkopen maar eigenlijk doet hij dat om ze niet te verkopen ???
Jij kijkt zeker iedere avond naar Dr.Phil, ook zo'n tuindebiel. Heeft op alles een antwoord en dan zit die,uitplastic gegoten, vrouw maar ja te knikken omdat ze thuis in elkaar wordt geslagen als ze iets anders zegt.
Je kent me niet, je weet nul komma nul van mijn leven en sterker nog het gaat je geen zak aan.
Ik schrijf columns voor mannenbladen dus ze zou kunnen zeggen dat schrijven iets met mijn werk te maken heeft, dus vandaar dat ik (soms) veel achter de computer zit. Dat jij er dan van maakt dat: "iemand geen leven heeft" is een veronderstelling die kant nog wal raakt.
Wat moet ik met een 7 serie ?? sorry jongen iedereen zijn/ haar auto en als jij daar gelukkig mee bent, it's your life.
Een merk zit in je bloed, dat kun je niet opdringen.

Update Dinsdag 9 Feb 2010:

Geachte Arjan,

Ik had een paar vraagjes voor u.
Hebben de auto's schade of deuken, en zijn ze allebei dezelfde kleur zwart?
Heeft u ook bonnen van het onderhoud aan de auto's van de afgelopen jaren.

Daarnaast stoor ik mij zeer erg aan sommige spellingsfouten in de advertentie:
"Maar vraag me A.U.B NIET wat mijn uiterste prijs is, dus voor die pesonen doe de nationale IQ test blablabla

Hierbij schrijf je pesonen in plaats van personen, dit is een zeer slordige fout.

Ik hoop dat u nog veel plezier heeft met het afzeiken van andere mensen, die proberen af te dingen op uw auto. Het is namelijk zo dat je bij marktplaats een ingecalculeerd "afding" bedrag moet vragen boven op het bedrag dat u wilt hebben.
Dit omdat sommige mongolen onder ons het begrip "vaste prijs niet begrijpen".

mvg
Frambozentaart


Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Frambozentaart



Ik zat me net avtefragen waneer een pesoon hierofer ging loppen seiken.
Keutel. Je moet je niet zo druk maken om een stukje humor, mocht je niet weten wat humor is dan moet je maar eens de dvd's bekijken van Hans Teeuwen.

Heb je lang moeten nadenken over die mega grap van je, ik bedoel dat je precies gaat vragen waar ik niks meer over wil zeggen. Dat getuigt toch wel van behoorlijk denkvermogen.
Hoe hoog kwam jij bij de nationale IQ test ???

Frambozentaart, heb je ook een Mohawk grenade op je hoofd gehad?? Welke gemuteerde tuinkabouter heet er nou: Frambozentaart ??
Dan kun je jezelf net zogoed: 'upmyanus' noemen.

Als je goed had GELEZEN dan had je begrepen dat het niet gaat om de biedingen maar om de personen die niks beters te doen hebben dan afspraken maken terwijl ze:
- geen geld hebben.
- willen ruilen.
- vragen stellen die onbelangrijk zijn.
- proefritjes willen maken.
- niet komen opdagen.
- gaan zitten zeiken over kleine krasjes.
- gaan zitten zeiken over bonnen.
- niet weten wat ze nu eigenlijk willen.

Tipes zoals jij denken dan dat ik het doe om mennsen af te seiken. Dit terwijl juist mensen soals jij proberen mensen af te seiken, en dan de nadruk op PROBEREN, want het zit tegen de grens aan van een Belg met een IQ van Tuk koekje.
Het mooisde is dan nog dat jij dan ook nog denkt dat je goed bezig bend.
Maar goed ook nu weer: even bukken en goed doorademen.

Veel plezier in je Dacia Logan, Kia, Saab of beetje gedurft maar vooruit een Volvo ( met uitzondering van de C30 en de XC 90)

Vr Gr,

Arjan.

Geachte Arjan,

Deze advertentie zet me aan het denken.
Is deze man een oplichter ? wat heeft hij op zn kerfstok staan ? is hij bereid om onschuldige mensen op marktplaats voor miljoenen op te lichten !!!!!!?????
Mischien kom ik binnenkort langs met mijn cameraman om je eens lekker te confronteren met boze blikken en moeilijke vragen.

ps: ik bied 250 euro en al je parkeerbonnen laat ik verdwijnen

Met vriendelijke groet,

A. Stegeman

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Alberto Stegeman


Deze ???? ik heb geen idee......


Hallo Arjan,

Heb genoten van je verhaal!

Maar nou ben ik toch wel benieuwd, Hoeveel water stroomt er nou per minuut van de Niagara watervallen?

Groetjes

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Rinze

Een hoeveelheid van 159.000 m3 per minuut.

Vr gr, Arjan



Geachte Arjan,

Als ik het geld had, dan kocht ik ze meteen! Beste advertentie ooit, je zegt tenminste wat we allemaal denken! Respect man! waardeloos-Opels

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Ruud



Geachte Arjan,

Ik heb geen intresse in je rocco's maar..

Als er een 'Held van 2010' Prijs is.. krijg jij hem!
Geniaal je advertentie!

Mvg,

Roy Meier

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Roy


Geachte Arjan,
zoals te verwachten weer zo`n respect mailtje waar je nu onderhand ook wel ziek van zal worden
maar bij deze even ik vond deze advertentie op het puchforum in het merkwaardige advertenties topic en kan alleen maar zeggen geniaal mocht je ooit nog mee doen aan een of andere presidentiele verkiezig mijn stem heb je :V

grtz willem

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: willem



Ik zal binnenkort een website starten waar gestemd kan worden en ik zal mij beschikbaar stellen voor het presidentschap van Europa. Gelijk maar goed aanpakken
Donaties met vijf nullen kunnen, na je mailtje, gestort worden op mijn bankrekening.
Na het ontvangen van je donatie krijg je een exclusieve bumpersticker.......

Verdere Update Dinsdag:

Beste Arjan,

Verkopen blijkt in deze crisis tijden steeds meer een hel!

Ik ben benieuwd naar je 'aankomende' site, gaat hopelijk wel gebeuren.

Succes met de verkoop ...

PS: Het uiteinde van een veter is een Aglet of Malie

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Eelco

Ha die Arjan,

Ook ik mail niet om een bod te doen op je Sirrocco's, sorry maar ik zou er nog niet dood in gevonden willen worden.... maar ieder zijn ding toch?

Wel wilde ik je even complimenteren met de fantastische advertentie, van het begin tot het einde helemaal krom gelegen... is trouwens best lastig lezen dan maar dat terzijde.

Marktplaats heeft voor mij in ieder geval een hele nieuwe dimensie gekregen en ik zal nooit meer, wanneer ikzelf weer eens een of andere debiele vraag krijg van een 'bieder' die of geen leven heeft of echt van voren niet weet dat ie van achteren leeft, niet aan jou (lees: deze advertentie) kunnen denken. Kortom: FANTASTISCH!!

Tijdens het presidentschap van Europa zal ik niet op je stemmen, maar dit is meer een principe kwestie dan een persoonlijk iets, die stem gun ik nl. niemand!



Gulle Groet, van een 'moedige' Volvo liefhebber,

Miquel.

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Volvimus - Noord

Geachte Arjan,

In welke staat is deze auto en is deze ook geschikt voor een ervaren bestuurder welke alleen diesels gewend is en dus niet echt een onbetrouwbare auto wil.
Daarnaast wil ik nog weten in welke staat de auto is en het interieur en of
ik er mee op vakantie kan in het buitenlan. Als ik er nog mee op vakantie
kan zou dat mooi zijn, ik ben namelijk al jaren niet meer op vakantie geweest.

Is inruil mogelijk? Ik heb nog een mooie jetta 1.6d uit '87 staan welke verder
eigenlijk niets mankeer behalve dat hij soms de 3e en 4e versnelling overslaat.
Dit is niet zo heel erg want in zijn 2e versnelling kan je toch tot zo'n 50km
per uur prima meekomen met het verkeer. Harder mag je op de meeste plekken toch niet

Ook wil ik graag weten of het echt een orginele hollander is. Mijn buurman is ook
gemaakt en geboren in holland, maar dat maakt hem met zijn kroeshaar en donkere
huidskleur volgens mij nog niet tot een orginele hollander. (kan het fout hebben)

Ik vind je prijs nog wel aan de hoge kant voor een auto met KR motor.
Vaak hebben auto's met dat soort motoren vaak moeite met starten, je kunt
het ook aan het geluid horen als ze de sleutel omdraaien (KR, KR, KR, plof)
Is dit ook het geval met de auto welke jij verkoopt? Zo ja, waarom is dat?

Kan er nog iets aan de prijs gedaan worden en wat is je laatste prijs voor
deze auto? Ik wil je graag voorstellen om de mijne (betrouwbaar) als inruil
te nemen voor 1500 euro en dan 500 euro in cash aan te nemen voor jouw auto
welke omdat het een oude benzineauto betreft natuurlijk minder waard is.

Ik hoor het graag snel van je, want ik ben aan vakantie toe.


Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Jazz1970


Deze auto is in dezelfde staat als je moeder, heeft net zoveel gelopen en als je daar probeerd in te komen hoor je ook KR, KR, KR.
Je mag je auto ruilen mits je banden achterste voren op de auto zijn gemonteerd zodat ik harder achteruit kan rijden als vooruit....

Geachte Arjan,

whahahaha de link naar jouw advertentie gaat zelfs over ons paardenforum!
we vinden hem helemaal geweldig, want geloof het of niet bij onze 'pk'tjes' wordt er op dezelfde manier met verkopen omgegaan...

'ik heb maar 500 euro, maar bied wel een goed tehuis' (okee en dan nog onderhouden?!)
'mag hij gekeurd worden?' (ja hoor ik verkoop een goed paard, dus kosten voor jezelf)
'wat heeft hij al gelopen?' (tot een jaar of 10 mogen ze weinig tot hoog gelopen hebben wil het verkopen, vanaf een jaar of 10 vallen ze onder 'oud' en daalt de waarde)
'is het een merrie, hengst of ruin?' (een merrie is meer waard, kan je mee fokken, een ruin is eigenlijk maar zielig want die mist wat en een hengst moet goedkoper zijn, want dan moet er nog een castratie betaald worden, anders isstie gevaarlijk)
'hoe groot is hij?' (1.58, nee das net te klein/1.63, ja dat is een mooie paardenmaat/1.75, is wel errug groot, dan kan hij vast niet lekker meer bewegen met zo'n lang en groot lijf
'is hij wel goed ingereden?' (ja hij is zadelmak gemaakt op zijn 3e en loopt braaf zijn rondje, als hij dat niet doet, doe je toch iets verkeerd)

kortom ook wij kennen de zo genoemde 'penny-meisje' die reageren op advertenties en hebben dan ook in een scheur gelegen om jouw advertentie!! toppie!!

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Cindy


Geachte Arjan,

Omdat uw advertentie al bijna 10.000 bezoekers heeft (waarvan sommige echt achterlijk moeten zijn) zou ik graag even van de gelegenheid gebruik willen maken.
Ik vind het goed dat u al die mafketels die op marktplaats rondzwerven eens aanpakt, ik heb het zelf helaas ook al meerdere malen meegemaakt met het verkopen van mijn scooter, dat mensen niet komen opdagen, toch niet genoeg geld hebben of een andere smoes.
Vanwege het grote bezoekersaantal van uw advertentie wil ik even reclame maken in uw advertentie voor mijn site: http://www.brommertuning.com

mvg

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: J

Geachte Arjan,

Kun je mij een eervolle vermelding geven in die TE trieste advertentie van je?
Zou ik wel waarderen

groetjes, Kevin

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Kevin

Dronken en gekken moet je nooit wat weigeren.......

Geachte Arjan,

dit is vast wel de 1000ste mail die u heeft gekregen,
maar dit is echt een GEWELDIGE advertentie!!!

als u ooit weer zo'n advertentie maakt, laat het me weten!!:D

ga zo door!!

mvg.

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Dennis

Iedereen bedankt voor alle reacties. De auto's zijn nog steeds niet verkocht, heb geen flauw idee waarom niet.
Ik denk dat ik ze maar hou.......
Wie nog contact wil houden batzmaru2010@hotmail.com
Marktplaats heeft er genoeg van en heeft de andere advertentie al verwijderd, weer € 30,- de bak in en binnenkort waarschijnlijk dus ook deze.
Doe mij een lol en kopieer hem en zet hem op forums, websites, hyves en joost mag weten waar, als Joost dan even laat weten waar ze staan, bedankt.
Zoals altijd in dit land drukken ze iedere vorm van "opstand" de kop in.

Beste Arjan,

Wij hebben uw advertentie op Marktplaats.nl helaas moeten verwijderen, omdat uw advertentie en/of het product dat u aanbiedt niet is toegestaan volgens de regels van Marktplaats.nl.

Bekijk de lijst met verboden producten en diensten

Let op: Bij herhaaldelijke overtredingen van onze voorwaarden zijn wij genoodzaakt maatregelen te treffen. Wij adviseren u om uw huidige advertenties eventueel nu direct aan te passen conform onze voorwaarden.

Misschien dat ze niet tegen mooie vrouwen kunnen, heb die foto maar weggehaald......

Still alive


Geachte Arjan,

alweer een mail om te vertellen dat het een top advertentie is
by the way 2 super scirocco's succes met het verkopen groeten bas

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: bas_gas

Geachte Arjan,

heb de hele text maar effe gecopy /paste.

dus ook voor het nageslacht te lezen

Marktplaats zit inderdaad vol met tuig, wat wel biedt, maar niet komt opdagen.

wordt tijd voor een soort ebay regels hier. kopen is kopen.

had je toch lekker binnen gelopen met die € 13.337

oh ja, je text is op deze site gepaste

meteen maar effe reclame maken op een VW advertentie ROFL

http://www.nissanclub.nl


groetjes barry

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: van 't Veer
Geachte Arjan,

Dit zal je honderd-miljoen-miljardste email zijn van een niet-koper.
Leuke advertentie heb je gemaakt, heb me er goed mee vermaakt.
Maar lijkt het je nou niet logisch dat je advertentie niet zo serieus wordt genomen?
Je auto's zien er knap genoeg uit om te worden verkocht en zo te zien hoeveel vw's je hebt weet je er genoeg vanaf.
Toch ben je wel oerdom (zou je bijna vergelijken met het iq van een dikke nogaknots), eerst geld betalen voor een advertentie en daarna de advertentie zelf verneuken met onnodige informatie waar een ander geen boodschap aan heeft.
Dus eigenlijk lijkt het eerder dat je aandacht leuker vind dan dat je je auto's verkoopt. Ik moet toegeven dat die domme vragen irritant zijn maar daar bestaat een functie voor in je email en dat heet "verwijderen".

mvg Jeffrey

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Jeffrey


Verwijderen ?? en als die aandacht missen ? I'm moving up in the world. Ik ga nu voor de 50.000 bezoekers en begin een reclame site. Ik ga geld rekenen voor het plaatsen van linken. Waarom zou ik dan nog mijn auto's verkopen of de advertentie verwijderen ? Straks wat bedrijven benaderen en dan maar cashen.
Ik maak mensen blij en 11.000 mensen weten nu hoe een Scirocco d'r uit ziet, wat wil je nog meer.
Luister Einstein; ik mag dan "het IQ hebben van een dikke nogaknots" maar als je jaloers bent ga dan zelf Scirocco's verkopen. Ik heb er "toevallig" nog twee te koop, zijn al BS'rs ( Bekende Scirocco's) en dus geld waard.
Snappie ? of moet ik het op z'n nogaknots uitleggen.....

Geachte Arjan,

Geniale advertentie hoor, misschien iets te ver door gedraven in de grap, maar dat maakt hem niet minder leuk als je je verveelt.

Ter zake, ik vraag me toch af waarom je een vaste prijs wilt hebben en dan het vakje, BIEDEN TOEGESTAAN, niet uitvinkt?

Verder succes met de verkoop, een jetta mk2 coupe rijder

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Arnold

Grap ? zie je me lachen dan ?
W.b.t de gedachte achter het bieden: als je een beetje de normale tactiek aanhoud dan zijn er altijd wel een paar mensen die rond de vraagprijs cq vasteprijs gaan zitten. De potentiële koper ziet dan dat er meer geïnteresseerden zijn en zal dus sneller tot aankoop over gaan. Misschien heb je zelfs mazzel en gaan "kopers" over de prijs heen. Maar ik kan daar niet teveel over doorgaan, mijn IQ zit weer eens aan elkaar geplakt van al die noga......

P.s een jetta is wel een beetje een mislukte Scirocco, oeps sorry LOL


Geachte Arjan,

Je bent mijn held!

geweldig, dan je wel voor het maken van mijn dag (eigenlijk week

M.vrgt Peter

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: peter

Held!

Mvg

S. Jaggan

PS

Mooie wagens heb je staan.

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: S. Jaggan

Hey Arjan!

Een schitterende wagen, die Sirocco! Maar een NOG mooiere advertentie!
Het sarcasme druipt er vanaf! prachtig!

Deze reactie is afkomstig van;
Naam: Niels
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8782
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Berichtdoor Hoppa69 » za 13 feb 2010 00:25

Ik heb het wel eens vaker gehoord dat ze een YB 626 ombouwen naar YB 616, is daar een specifieke reden voor??? Of is dat smaak, dan zou ik persoonlijk een bestaande kopen en niet ombouwen... Maar ik vind de YB 626 mooier.
Denk als je zo'n kraan achterop heb, dan is het wel leuk maar je ken niet eens een gastank kwijt.

Als je zo'n bak achterop heb, dan kan je nog is wat meenemen.

Het gewicht wat je kwijt raakt van de kraan komt weer ten goede van je brandstofverbruik.

Maar het is maar giswerk van mij dat het om zo iest gaat.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

JochemA
Hercules Held
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 20:15
Locatie: Halsteren

Berichtdoor JochemA » za 13 feb 2010 11:40

Ik heb het wel eens vaker gehoord dat ze een YB 626 ombouwen naar YB 616, is daar een specifieke reden voor??? Of is dat smaak, dan zou ik persoonlijk een bestaande kopen en niet ombouwen... Maar ik vind de YB 626 mooier.
Denk als je zo'n kraan achterop heb, dan is het wel leuk maar je ken niet eens een gastank kwijt.

Als je zo'n bak achterop heb, dan kan je nog is wat meenemen.

Het gewicht wat je kwijt raakt van de kraan komt weer ten goede van je brandstofverbruik.

Maar het is maar giswerk van mij dat het om zo iest gaat.


Ja het zou goed kunnen ja..... Maar ik zelf zou een YB 626 echt niet gaan verbouwen, zie ik vele malen liever als de YB 616..

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8782
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Berichtdoor Hoppa69 » za 13 feb 2010 16:18

Ben is door de foto;s van de beste man gegaan en de wagen had eerst inderdaad een kraan er op staan.

http://gaf.zeelandnet.nl/gallery/main.p ... alNumber=2
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » za 13 feb 2010 16:25

als je nou op de gaf site ga kijken kan je div.filmpjes vinden ook van de 328. ( nummer 28 aanschaf daf ya 328 ) ook de YB is veranderd door het hele kraan gebeuren eraf te halen het is nu een YA 616 geworden

Gebruikersavatar
peter80
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2402
Lid geworden op: wo 03 sep 2008 00:10
Locatie: Middelburg
Contacteer:

Berichtdoor peter80 » za 13 feb 2010 17:51

Er staan ook foto's op van de originele motor (die het zeker niet meer ging doen :roll: )
Wel handig dat er een berg reserveonderdelen bij zitten

Rick
Clublid
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 21:21
Locatie: Den Helder

Berichtdoor Rick » za 13 feb 2010 18:24

Zo weer even terug:

Unimog aanhanger
http://link.marktplaats.nl/321335910


Canvas doek
http://link.marktplaats.nl/315187806

Nieuwe brandstof meter in doos!
http://link.marktplaats.nl/309324286
Scouting en Daf's, een geweldige combinatie!
Afbeelding

Rick
Clublid
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 21:21
Locatie: Den Helder

Daf te koop

Berichtdoor Rick » za 13 feb 2010 18:28

Deze Daf heeft geloof ik al een keer te koop gestaan:

http://link.marktplaats.nl/313901537
Scouting en Daf's, een geweldige combinatie!
Afbeelding


Terug naar “Te koop”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten