JACK´s 328

Al het overige wat YA126 gerelateerd is

Moderator: ruben

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » za 10 apr 2010 21:11

met die pakking die ik heb hoef je er volgens mij geen kopervet op te smeren kan er zo koud op. als dit niet zo is hoor ik het graag.ook is het natuurlijk goed als hij wat warm is goed na te trekken kruislings van binnen naar buiten.maar ik denk dat dat wat lastig gaat omdat er natuurlijk vanalles boven zit.de onderste zijn wel te doen.
CHROME WON´t BRING YOU HOME

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » di 13 apr 2010 21:33

Frank had het snel voor elkaar dus vanavond
het hele spul weer in elkaar gezet.
overal nieuwe pakkingen en nieuwe O-ringen
want die waren kei hard. nieuwe uitlaatring
nieuwe pakkingen voor de carburateur en
voor de zekerheid even de voet van de carburateur
met een stukje TRESPA met waterproof schuurpapier gevlakt.18.00 begonnen 20.30 klaar.ben gelijk even
langs huis gereden om mijn handen te wassen.
ik leek wel zwarte piet.maar hij loop weer als een naaimachine zonder gesputten.alleen loopt de achter deksel
van de dynamo een beetje aan.
dus heb ik een cirkelzaag aan boord.
maar omdat morgen weer de wekker om 5 uur gaat
ben ik er voor vandaag maar mee gestopt.
dus van de week even de achterkant eraf
en kijken waar hij aan gelopen hebt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door harley jack op di 13 apr 2010 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.
CHROME WON´t BRING YOU HOME

Henkiepankie
Hercules Held
Berichten: 70
Lid geworden op: vr 19 jan 2007 21:08
Locatie: Doorwerth (GLD).l

Berichtdoor Henkiepankie » di 13 apr 2010 21:46

ben ik nu ook mee bezig bij mij is een van de tapeinden verrot
krijg de moer er niet verder op

mijn vraag weet iemand het draad van dit tapeind zodat ik deze kan opschonen??? (tapeind waarmee je de koperen ring aandrukt).

gr rico
Ik hou van 80 Km/h :)

Gebruikersavatar
peter80
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2402
Lid geworden op: wo 03 sep 2008 00:10
Locatie: Middelburg
Contacteer:

Berichtdoor peter80 » di 13 apr 2010 21:51

Je bedoelt waar die koperen moer opgaat?

jerry
Vierwielend Vooruit
Berichten: 504
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 17:30
Locatie: Alphen aan den rijn

Berichtdoor jerry » di 13 apr 2010 21:52

tap einden er uit draaien en bout en moer door en door monteren je kan aan de boven kant een moer leggen :wink: of anders kan je altijd nieuwe draad einden gebruiken als je tog de boel los hebt kan je best met de vlam even warm maken rond het draad eind en er uitdraaien

jawb
Hercules Held
Berichten: 63
Lid geworden op: do 29 jan 2009 21:47
Locatie: Hendrik-Ido-Ambacht

Berichtdoor jawb » di 13 apr 2010 21:53

Je bedoelt waar die koperen moer opgaat?

7/16 unf?

Henkiepankie
Hercules Held
Berichten: 70
Lid geworden op: vr 19 jan 2007 21:08
Locatie: Doorwerth (GLD).l

Berichtdoor Henkiepankie » di 13 apr 2010 21:56

ja de koperen moer :(

alvast bedankt
Ik hou van 80 Km/h :)

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2840
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Berichtdoor ruben » wo 14 apr 2010 23:48

He ziet er mooi uit Jack, en eh Rico als je een tapje nodig hebt, of een tapeind uitdraaier, moet je maar een keer langs komen in het weekend.

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » zo 18 apr 2010 22:17

zaterdag van mijn oudste links op de foto zijn kinderfeestje gevierd rechts op de foto zijn broertje,dus kinderen erin en moeders
Afbeelding
Afbeelding
CHROME WON´t BRING YOU HOME

Kees64
Vierwielend Vooruit
Berichten: 1319
Lid geworden op: za 29 aug 2009 12:16
Locatie: Veghel

feestje

Berichtdoor Kees64 » ma 19 apr 2010 11:59

Ha jack,

Is toch geweldig met de "dikke" een kinderfeestje!
En nog een paar keer je "toetertje" laten horen?

nondejuu, wat een geluid zeg!

mzzl
Kees

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » ma 19 apr 2010 16:54

Ja die toeter doet het echt goed je kan je mede weggebruikers die het niet zo nou nemen zo van de weg af toeteren. dat is ook de insteek van die toeter want die orginele lijkt meer van een fiat 500.afgelopen zaterdag heb ik hem zeker een paar keer gebruik.ik ging bij mij in de buurt vandaan om met de kinderen als afsluiting naar de mac donald te gaan.geld er op de hele provinciale weg een in haal verbod.behalve voor invalide wagens en tractors.s´ochtend rij ik in een stoet en niemand haalt die tractors in en ik rij zaterdag tegen de 70 km per uur wel een stoet achter me haalt een suffe automobilist mij in in een bocht met dubbele doorgetrokken streep.ik zag achter in de rij al een lichtgevend vesje op de motor zitten en die kwam werkelijk waar plat tussen de auto´s vandaan en ging achter die auto aan die mij in haalde.dus ik had al een vermoede.gna gna gna. :lol: :lol: en ja hoor daar stond hij lang de kant.omdat mijn ramen naar beneden waren riep ik nog luid en duidelijk VET schrijven en een paar keer op de lucht hoorn gedrukt te hebben kon mijn zaterdag niet meer stuk.zo zie je maar haal ik hem weer in en het kost hem denk ik meer dan €200 bekeuring.hier geniet ik van of is dit leed vermaak.er rijden echt heel veel suffers op de weg.maar soms moet je echt wat af dwingen.
Laatst gewijzigd door harley jack op ma 19 apr 2010 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.
CHROME WON´t BRING YOU HOME

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » ma 19 apr 2010 18:17

Hier nog een paar foto´s vanuit soesterberg.het blijft mooi spul.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
CHEVROLET KIJK EVEN NAAR HET GASPEDAAL DIT IS LEUK ALS JE HET NIET GEWENT BENT EN JE MOET OP EENS REMMEN
Afbeelding
Afbeelding
EN HIER NOG OP EIGEN TERREIN IN SOESTERBERG
Afbeelding
CHROME WON´t BRING YOU HOME

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

terrein rijden landmachtdagen havelte 2010

Berichtdoor harley jack » wo 02 jun 2010 21:48

omdat de peut van de yp 408 op was zijn we maar in de 328 gestapt
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=AbUb2yy-U6Y[/youtube]
CHROME WON´t BRING YOU HOME

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

ik als figurant

Berichtdoor harley jack » do 03 jun 2010 17:13

Beste Jack,



Ik heb je e-mail adres via Anton Rolfes. Hij vertelde mij dat jij in het bezit bent van een DAF 328
Wij zijn bezig met de serie 'de 7 dagen van Den Uyl' http://www.dutchmountainmovies.com/profiel.php
Deze serie wordt op 10, 17 en 24 oktober as uitgezonden bij de VARA.


Voor een opname op zaterdagmiddag 12 juni as zoeken wij nog enkele dikke DAF's , DAF 328 (groen) bij voorkeur met ringmount en .50.
De opnames beginnen rond 14.30 uur en duren een paar uur (ik denk drie uur maximaal, maar zeer waarschijnlijk minder).


Wij gaan draaien in Ridderkerk maar de locatie moet doorgaan voor het 'Catshuis'. Op de achtergrond zien we een 'dreigende' militaire colonne. Zou je geïnteresseerd zijn om mee te doen met deze opname? Zo ja zou je mij dan een foto willen sturen van je DAF 328? Wil je in de e-mail ook je telefoonnummer vermelden?
Mochten je voertuig uitgekozen worden dan staat hier een vergoeding van 150 euro tegenover.
De scène speelt zich af in 1976.
Alvast hartelijk bedankt. Graag hoor ik of je beschikbaar bent en zie ik je e-mail tegemoet.
Met vriendelijke groet,

Pien Schaap
Art Department Productie/ Research

Hallo Jack,

De scene die we de 12e gaan opnemen speelt zich af in 1976.
Zou je mij als het lukt vanavond een foto van jezelf ev in je tenues kunnen mailen? Ik ben morgen op vakantie en dan kan ik het nog net op tijd doormailen naar het kleding en make-up departement.


Bob Kos zal verder contact met je opnemen, hij zal de voertuigen gaan 'dressen' zodat ze er allemaal als een geheel uitzien (met kolonnevlaggen en groene en blauwe glaasjes en zo). Als jij die glaasjes hebt is het super als je ze vast meeneemt, heel handig. Idem de vlaggen.
Iemand van productie zal uiterlijk de 11e juni 's avonds jou informeren over de 12e juni.dit gebeurt zeer waarschijnlijk via de mail)
Ik verwacht dat jullie rond half 2 in Ridderkerk moeten zijn. De scene zal tot het einde van de middag in beslag nemen vermoed ik. Betaling geschiedt aan het einde van de scene a contant.
Ik ben in Nederland op vakantie, dus ben wel te bereiken, maar beschik niet of nauwelijks over internet, vandaar. maar je kan me gerust bellen bij vragen.


Met vriendelijke groet,

Pien Schaap
Art Department Productie/ Research

dus foto´s volgen :wink:
Laatst gewijzigd door harley jack op do 03 jun 2010 17:26, 1 keer totaal gewijzigd.
CHROME WON´t BRING YOU HOME

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8782
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Berichtdoor Hoppa69 » do 03 jun 2010 17:18

Mijn 328 niet klaar. :cry:

Mijn been niet klaar. :cry:

En ridderkerk is niet zo ver weg voor mij. :cry: :cry: :cry:
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.


Terug naar “Overig”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast