Olie Daf YA 126
Moderator: ruben
- l.kuipers135
- Knipperlichtje
-
- Sir Spam-a-lot :-)
Re: Olie Daf YA 126
Zie zo gauw niks geks op beide foto's.
Dus zou is doen wat ruben zei, olie er uit, aantal liters er in zoals in de th staat en dan nog is kijken waar je peil zit.
Dus zou is doen wat ruben zei, olie er uit, aantal liters er in zoals in de th staat en dan nog is kijken waar je peil zit.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
Re: Olie Daf YA 126
ziet er vrij standaard uit, denk dat je je niet moet blindstaren op die markering, wie weet wat er vroeger allemaal met die stok is gebeurd. Er kan bij de mijne wat verschil zitten als de wagen lang heeft gestaan, dan loopt mijn filterhuis leeg en heb ik dus wat meer, maar als hij redelijk kort ervoor gelopen heeft lijkt hij wat lager. Maar het zit altijd zo rond het "FULL"streepje.
En je kan ook de boel goed schoonmaken en dan aftappen en weer terug gooien, maar gezien je de daf zeker al 2 en een half jaar hebt schat ik, zou ik er gewoon wat frisse olie in gooien, met deze blokken moet je daar niet op besparen en zeker niet 10.000 op 1 oliewissel willen doen.
En je kan ook de boel goed schoonmaken en dan aftappen en weer terug gooien, maar gezien je de daf zeker al 2 en een half jaar hebt schat ik, zou ik er gewoon wat frisse olie in gooien, met deze blokken moet je daar niet op besparen en zeker niet 10.000 op 1 oliewissel willen doen.