Daf YA 126 te koop

Voor het verkopen van uw YA126 onderdelen

Moderators: ruben, Thomas

Bertontheroute66
Knipperlichtje

Daf YA 126 te koop

Berichtdoor Bertontheroute66 » vr 08 nov 2024 19:56

Hierbij bied ik mijn Daf 126 YA te koop aan.
De auto is ruim drie jaar in mijn bezit geweest en heeft met mij weinig kilometers gereden. Er is zeker in het begin grondig onderhoud aan gepleegd en er zijn diverse nieuwe onderdelen gemonteerd. Enkele voorbeelden: totale remrevisie, nieuwe radiateur met rubberen omlijsting, nieuwe bougies en punten, nieuwe V snaren, nieuwe deuren, nieuwe uitlaat, (van voor naar achter) oliekeering tandwielkast rv vervangen, elektrisch systeem geheel nagezien en werkend en twee nieuwe origineel bij de auto behorende (droge) accu's. Ook zijn bij de koop inbegrepen diverse onderdelen voor de auto t.w. set contactpunten, complete ontsteking, handboek defensie bediening en onderhoud, ruime voorraad vet patronen, (kun je nog jaren mee voorruit) en nog meer. De auto heeft de complete gereedschapset voor in het veld (bijl, schop, houweel, slinger, krik, bandenpomp) die op het achterrek van de laadbak zit gemonteerd. Indien gewenst kan de zeer professionele VictronConnect acculader ook worden overgenomen.
De auto is technisch 99 % in orde. (remmen dienen te worden gesteld) het is starten en lopen. De vraagprijs is 7550,00 euro

Mocht iemand interesse hebben en/of meer info willen krijgen dan kan dat via telefoonnummer 0620993123 of mij mailadres bertontheroute66@gmail.com
Bijlagen
Daf 1.jpg
Daf 1.jpg (149.56 KiB) 3 keer bekeken

Terug naar “Te koop”