Het binnenste lager zit met een klemring en stofkeerring in de naaf gemonteerd, dus in het vet gezet en teruggeplaatst
Naaf terug op zijn plek schuiven, buitenste wiellager invetten en er in schuiven, afborgen. Net als bij de daf twee moeren, eentje om te stellen en eentje om te borgen. Het grote verschil is dat de stelmoer een uitstekend nokje heeft, die valt in een borgring met veeeeeel gaten, welke geplaatst zit tussen de moeren. Lekker simpel en doeltreffend systeem.
Daarna weer verder opbouwen, wielremcilinder voorzien van revisieset er op, bajonet aansluiten met nieuwe ringen, remschoenen er op in een nul-afstelling, en trommel plaatsen. In mijn jeugdig enthousiasme vergeten om daar foto's van te maken. Daarna weer RTFM, remmen stellen. Gaat iets anders dan we van de 126 gewend zijn: met een tweetal stelmogelijkheden en voelermaatjes! Kan haast niet misgaan, praktijk moet nog blijken nadat de rest van de wielen aan de beurt is geweest
En het gaatje in de trommel weer keurig afgedekt met een stofkapje. Ik mis er nog eentje op een achterwiel zag ik, dus mocht iemand zoiets nog hebben rondslingeren, dan houd ik me aanbevolen. Tevens fuseedeksel geplaatst, de naaf zit nu dus weer aan de aandrijfas. Op naar het volgende wiel.
