Beeindiging DAF YA 126 hobby

Voor het verkopen van uw YA126 onderdelen

Moderators: ruben, Thomas

HansMetaal
Matgroentje
Berichten: 4
Lid geworden op: za 14 jan 2023 12:37

Beeindiging DAF YA 126 hobby

Berichtdoor HansMetaal » za 14 jan 2023 18:12

I.v.m. beëindigen van mijn hobby bied ik mijn YA 126 aan.
Er heeft een lier opgezeten maar die is er voor dat ik hem kocht er afgehaald. Ik heb er later weer een lier bij gekocht maar is nog niet gemonteerd. De auto staat al een paar jaar stil, maar staat altijd binnen. Ik heb er de laatste 1o jaar niet meer mee gereden.
Ik heb hem ruim 22 jaar in m’n bezit gehad. Er zitten diverse zeilen bij zowel moderne kunststof en ouderwetse canvas zeilen, een krat met camouflage kleden en dikke camouflage stof voor het maken van kussen zittingen voor de banken in de laadbak.
De treeplanken heb ik laten galvaniseren voor een wat bijzondere uitstraling. Ook heb ik er extra planken en bevestiging plaatje bij gemaakt om op de huif bogen te monteren om de huif mee te versterken i.v.m. personen vervoer. Verder zitten er veel onderdelen bij voor onderhoud e.d. zo ook een extra wiel, een defensie start kabel, controle kast voor aanhangwagen verlichting nieuwe oorlogsverlichting, e.d..
Alles (onderhoud) moet goed worden nagelopen maar dan heb je ook een mooie harde ‘126’ waar je weer jaren mee verder kunt. Ik biedt hem eerst aan de club aan, ik vind het leukersr als de auto hier blijft, anders gaat die naar de overkant v.d. plas (Engeland)
Ik wil alles bij voorkeur in een koop van de hand doen.
Heb je interesse? Ik hoop volgende week ook op de nieuwjaarsbijeenkomst te in Renswoude te zijn.

Groet Hans Horlings

Kees64
Vierwielend Vooruit
Berichten: 1319
Lid geworden op: za 29 aug 2009 12:16
Locatie: Veghel

Re: Beeindiging DAF YA 126 hobby

Berichtdoor Kees64 » zo 15 jan 2023 14:53

Misschien vermelden in welke plaats de DAF staat....omdat de Daf niet rijdend is en opgehaald moet worden.

HansMetaal
Matgroentje
Berichten: 4
Lid geworden op: za 14 jan 2023 12:37

Re: Beeindiging DAF YA 126 hobby

Berichtdoor HansMetaal » ma 16 jan 2023 01:23

Locatie is Amersfoort

HansMetaal
Matgroentje
Berichten: 4
Lid geworden op: za 14 jan 2023 12:37

Re: Beeindiging DAF YA 126 hobby

Berichtdoor HansMetaal » za 21 jan 2023 00:06

Zondag ben ik in op de nieuwjaarsborrel in Scherpenzeel aanwezig :-)
Man met de RODE muts.

Groet, Hans

Erik
Hercules Held
Berichten: 158
Lid geworden op: vr 17 mei 2019 20:13
Locatie: Rijsen (OV)

Re: Beeindiging DAF YA 126 hobby

Berichtdoor Erik » zo 05 feb 2023 20:35

Nog te koop??

HansMetaal
Matgroentje
Berichten: 4
Lid geworden op: za 14 jan 2023 12:37

Re: Beeindiging DAF YA 126 hobby

Berichtdoor HansMetaal » do 16 feb 2023 22:08

Ja nog steeds, nog verdere actie genomen richting verkoop, als je geïnteresseerd bent laat het weten.


Terug naar “Te koop”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 0 gasten