Simon's daf
Moderator: ruben
Re: Simon's daf
Ik maak de foto's kleiner met "paint".
-
- Hercules Held
Ik maak gebruik van imgur, waarbij je de optie krijgt om de up te loaden fotos direct te verkleinen naar het juiste formaat.....
Als. Iemand nog een goeie manier weet voor de fotos verder ze zijn namelijk altijd te groot als ik ze rechtstreeks hier wil uploaden
Daarnaast is het, tot nu toe, gratis
1937 DKW RT98
1952 Holland Nautic 1 ton aanhanger
1955 Daf YA 328
1956 Daf YA 126
1984 Yamaha XT550 Kmar
1985 Moto Guzzi V50 Nato Kmar
1988 Kawasaki KLR650
1952 Holland Nautic 1 ton aanhanger
1955 Daf YA 328
1956 Daf YA 126
1984 Yamaha XT550 Kmar
1985 Moto Guzzi V50 Nato Kmar
1988 Kawasaki KLR650
-
- Hercules Held
Heey dankje ik ga is even kijken naar die opties
Laaste dagen niet echt met de daf bezig geweest ik zat plotseling zonder werk dus was hardt aan het solliciteren
Nu weer aan het werk dus nu is er weer rust in mijn hoofd
Ben nog wel opzoek naar een revisie setje voor de waterpomp en dan moet ik de onsteking nog even in orde maken als. Die warm. Is wil hij namelijk niet meer starten en dan ook de dynamo na kijken want hij laadt niet en das niet zo handig
Laaste dagen niet echt met de daf bezig geweest ik zat plotseling zonder werk dus was hardt aan het solliciteren
Nu weer aan het werk dus nu is er weer rust in mijn hoofd
Ben nog wel opzoek naar een revisie setje voor de waterpomp en dan moet ik de onsteking nog even in orde maken als. Die warm. Is wil hij namelijk niet meer starten en dan ook de dynamo na kijken want hij laadt niet en das niet zo handig
-
- Hercules Held
Its anders grappigs ik zat gister avond lord of war te kijken en daar komt paar keer een ya126 invoor
Me vriendin zij gelijk al. O darom kijk je die film maar ik wist niet eens dat die er in zat
Me vriendin zij gelijk al. O darom kijk je die film maar ik wist niet eens dat die er in zat