zo, ik ben druk bezig de eerste 500 KM te rijden zodat de inloop olie eraf kan maar tijd is een zeldzaam iets zo af en toe. Motor loopt verder als een zonnetje alleen wil het handgas niet meer werken maar dat komt vanzelf een keer.
Maar de winter komt er weer aan,........ dus maar vast het een en ander voorbereiden.
Cabine stond natuurlijk op de planning voor afgelopen winter maar toen was er iets dat onverwacht wat meer tijd koste
Dus de kwast er maar weer eens bijgepakt, en daarna de roller en de cabine weer van de wand getrokken.
![Afbeelding](https://i.postimg.cc/HkHnYMHf/20181017-091009.jpg)
eerst de onderkant maar zover mogelijk doen.
Wordt al mooi groen, denk nog 1 laagje rollen en dan moet het maar af zijn en kan hij weer rechtop.
Dit is ook een van de redenen dat ik het handgas laat wachten want dat kan na de cabine wissel ook allemaal weer opnieuw.
Dacht als ik toch met de verf aan de gang ga, de black out lamp ligt nog steeds in de kast, die meteen maar mee pakken
Maar veel verder als dat is het niet gekomen....
binnenkant verroest, als dat alles was dan was het niet zo erg.
maar de achterkant heeft ook al eens een fikse tik gehad...
de blindkap is ook niet meer voltallig aanwezig en kan ook niet uit elkaar..........
en als klap op de vuurpijl, de veerpootjes zijn deel weggerot, en de delen die er nog wel aan zitten zijn zo verroest dat ze niet echt meer veren.
Het enige wat eigenlijk nog fatsoenlijk is is de lens met reflector zelf.......
Het clubmagazijn maar vast een mailtje gestuurd of daar nog een fatsoenlijke ligt, maar mocht iemand anders nog een goeie hebben, hou me wel aanbevolen. Het meeste wat aan zulke lampen wordt aangeboden is het WO2 model uit amerika en die is toch significant anders.....