YP 408 PW-MT
Moderator: ruben
- albertvrijborg
- Vierwielend Vooruit
- Berichten: 523
- Lid geworden op: wo 04 feb 2015 16:30
- Locatie: hoogeveen
Re: YP 408 PW-MT
mooi gedaan allemaal, en vooral dat laatste stukje beloofd een hoop leuks
Re: YP 408 PW-MT
Even een update van details;
De rookgranaatlanceerbuizen voorzien van deksel en mooi kettinkje Ook mooi detail hangslot Daarnaast ontelbare puntjes op de -i- gezet
De rookgranaatlanceerbuizen voorzien van deksel en mooi kettinkje Ook mooi detail hangslot Daarnaast ontelbare puntjes op de -i- gezet
Re: YP 408 PW-MT
We monteren de canvashuif niet voor het sportieve karakter.
Re: YP 408 PW-MT
Moeten alleen de canvas riempjes voor dichttrekken nog, maar die zijn in productie
En met het mooie weer voor het eerst op eigen kracht naar buiten geweest.
-
- Professioneel Pedaal Prutser
- Berichten: 218
- Lid geworden op: vr 04 jul 2014 07:15
- Locatie: Oud-Beijerland
Re: YP 408 PW-MT
Ziet er gaaf uit! En luxe ook, voorruitverwarming
-
- Vierwielend Vooruit
- Berichten: 881
- Lid geworden op: do 25 okt 2007 22:29
- Locatie: Oud-Beijerland
Re: YP 408 PW-MT
RAL6014 pr0n
Re: YP 408 PW-MT
erg mooi mannen, ziet erg erg goed uit, petje af
Re: YP 408 PW-MT
prachtig zeg. Wat een werk maar wat een resultaat.
Re: YP 408 PW-MT
We hadden van te voren helemaal een werklijstje gemaakt,
technisch klaar en papierwinkel in mapje gereed
Gisteren naar de RDW geweest.
Hele ervaring en alles goed.
Nu wachten tot kenteken in de brievenbus ligt.
Re: YP 408 PW-MT
So! Mooi resultaat hoor! Zo'n probleemloze RDW keuring is dan toch de kers op de taart lijkt me.
Re: YP 408 PW-MT
We kunnen de weg op.
Het kenteken is BE-89-84 geworden.
Het kenteken is BE-89-84 geworden.
Re: YP 408 PW-MT
Top!goed gedaan,veel rijplezier!
Re: YP 408 PW-MT
Topwerk heren, gefeliciteerd!!We kunnen de weg op.
Het kenteken is BE-89-84 geworden.
Die mannen bij de RDW hebben ook een leuk dagje gehad denk ik....is toch wat anders als wat ze dagelijks voorbij zien komen!
Re: YP 408 PW-MT
Een tussenstandje van de YP.
De YP doet het fantastisch.
Na het verkrijgen van het kenteken zijn de proefritten door de omgeving begonnen, veel ijs gegeten
Wat kinderziektes verwerkt, waarvan de belangrijkste 2 lekke banden en een aantal keer brandstoflekkage rond de filters en pomp.
De lekke banden waren te wijten aan ons enthousiasme om geen velglint te monteren. Gevalletje Oh ja natuurlijk. Als je het originele hielslot laat vervallen moet je dat wel compenseren....
Dus achteruit-sleutelen en 16 banden(set XZL en NATO's) eraf en met velglint weer gemonteerd: Zweten. Maar alles is gangbaar in het vet etc.
Bij 1000km de kop nagetrokken, controles en doorsmeerbeurt uitgevoerd, geen bijzonderheden.
Onze target was wanneer de YP gereed is gaan we naar de War & Peace show in Engeland; dat is gelukt.
Op een dieplader naar Duinkerken en van daaraf op eigen kracht op de ferry naar Dover en door naar Beltring, ook zo weer retour Nederland.
YP nog mooi schoon, zo uit de fabriek YP na eerste actie in de arena
De YP doet het fantastisch.
Na het verkrijgen van het kenteken zijn de proefritten door de omgeving begonnen, veel ijs gegeten
Wat kinderziektes verwerkt, waarvan de belangrijkste 2 lekke banden en een aantal keer brandstoflekkage rond de filters en pomp.
De lekke banden waren te wijten aan ons enthousiasme om geen velglint te monteren. Gevalletje Oh ja natuurlijk. Als je het originele hielslot laat vervallen moet je dat wel compenseren....
Dus achteruit-sleutelen en 16 banden(set XZL en NATO's) eraf en met velglint weer gemonteerd: Zweten. Maar alles is gangbaar in het vet etc.
Bij 1000km de kop nagetrokken, controles en doorsmeerbeurt uitgevoerd, geen bijzonderheden.
Onze target was wanneer de YP gereed is gaan we naar de War & Peace show in Engeland; dat is gelukt.
Op een dieplader naar Duinkerken en van daaraf op eigen kracht op de ferry naar Dover en door naar Beltring, ook zo weer retour Nederland.
YP nog mooi schoon, zo uit de fabriek YP na eerste actie in de arena
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten