Kennis maken met een goede DAF

Zoekt u nou net dat specifieke onderdeel, of heeft u hulp nodig?

Moderators: ruben, Thomas

Janssenremco
Matgroentje
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 30 jul 2017 14:59

Kennis maken met een goede DAF

Berichtdoor Janssenremco » di 08 aug 2017 10:11

Goede morgen,

vraagje: ik ben voornemens een Daf aan te schaffen maar heb naar alle eerlijkheid niet al te veel ervaring met deze auto. Vraag me nu af of er een iemand met een goede DAF in de buurt van Breda woont, en mij eens wil laten kennis maken met zijn/haar voertuig. Gewoon eens wat punten aangeven waar je extra op kan letten tijdens aanschaf en wat de praktische punten van gebruik zijn. 30 minuutjes in en rond de DAF zou al een prachtige ervaring zijn. Kan in weekend of wellicht eens 's avonds.

Hoor het graag!

Mvg

remco

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Kennis maken met een goede DAF

Berichtdoor Dikkie » di 08 aug 2017 16:47

Er zijn clubleden met prima wagens in die omgeving maar die mogen van mij zelf reageren :D

Ik woon niet heel dicht in de buurt (Den Helder.. is maar 200 km verderop ;) ) maar mocht je eens in de buurt zijn dan ben je van harte welkom voor een bakkie koffie bij de daf, en tekst en uitleg
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

bastiaan
Professioneel Pedaal Prutser
Berichten: 256
Lid geworden op: do 19 aug 2010 19:46
Locatie: Koudekerke

Re: Kennis maken met een goede DAF

Berichtdoor bastiaan » di 08 aug 2017 17:11

Hallo je ben welkom om een keer in Koudekerke te komen kijken das een uur vanaf Breda max.
Ook raad ik je aan om 12 en 13 augustus naar Ursel (wingsandwheels.be) te komen daar staan er genoeg en iedereen zal je er graag eea over vertellen.

kijk hier voor handige aankoop tips !! http://legervoertuigen.nl/daf/vankopentotrijden.htm

mvg Bastiaan

Janssenremco
Matgroentje
Berichten: 8
Lid geworden op: zo 30 jul 2017 14:59

Re: Kennis maken met een goede DAF

Berichtdoor Janssenremco » di 08 aug 2017 21:53

bedankt voor de reacties tot nu toe. ga proberen langs te komen in Belgie komend weekend. Meer reacties uit de buurt van breda blijven welkom :D !

mvg, remco


Terug naar “Gevraagd”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast