daf ya 126 takelwagen

Stel u even aan ons voor

Moderator: ruben

Vissershuus
Matgroentje
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 20 mar 2015 12:17

daf ya 126 takelwagen

Berichtdoor Vissershuus » vr 20 mar 2015 13:04

ik wil mij graag even voorstellen >
mijn naam is johan en ik ben al jaren in het bezit van een daf ya 126 ,voormalige ambulance uitvoering, nu omgebouwd naar takelwagen.
ik heb deze daf altijd gebruikt voor mijn visserijbedrijf om er de boten mee uit het water te tillen.
verder gebruik ik mijn daf als hobby, ik heb een technische achtergrond en zodoende heb ik dit voertuig eigenhandig helemaal aangepast voor mijn werkzaam heden .
ik heb de daf ongeveer 15 jaar geleden gekocht ,toen was de ambulance bak er niet bij en de vorige eigenaar had er een platte bak op gebouwd.
De daf is helemaal nagekeken en er zit een gereviseerde motor in . de remmen zijn allemaal vernieuwd en de hydraulische kraan heb ik er later opgebouwd.
deze is volledig demontabel doormiddel van snelkoppelingen en kan er zo afgezet worden.
ik zit er aan te denken om deze daf te verkopen omdat ik gestopt ben met het visserijgebeuren maar aan de andere kant denk ik dan , ik heb er zoveel werk aan gedaan dat het eigenlijk ook wel jammer is om hem weg te doen.
maar ik zie wel wat er gebeurd ,ik heb hem momenteel op marktplaats staan om te kijken of er interesse in zo,n speciaal voertuig.
als er vragen zijn op technisch gebied kunnen jullie altijd aankloppen. groeten johan

Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast