Op Herhaling

Samen gaan naar een evenement? Wilt u iets organiseren? Heeft u een leuk evenement in het vooruitzicht? Plaats het hier!

Moderators: ruben, Dikkie

Webmaster
Site Admin
Berichten: 29
Lid geworden op: di 04 apr 2006 15:58
Contacteer:

Op Herhaling

Berichtdoor Webmaster » vr 11 okt 2013 18:57

Op zaterdag 12 en zondag 13 oktober A.S organiseert de stichting Bravo Compagnie in het museumpark bij het oorlogsmuseum te Overloon het evenement Op Herhaling, dat terugkijkt op het Nederlandse leger en de dienstplicht tijdens de Koude Oorlog.
In dit eerste weekend van de herfstvakantie wordt vooral ook rekening gehouden met jonge bezoekers. Er is dus niet alleen genoeg te ZIEN, maar ook een heleboel te DOEN. Zo bestaat de mogelijkheid om mee te rijden met een groot aantal voertuigen. Oude tijden, waarin het Nederlandse leger paraat stond om een Russische aanval op te vangen, herleven even in de Overloonse bossen.
Het is een evenement voor de hele familie ! Papa en opa kunnen sterke verhalen vertellen over hun tijd als soldaat, maar nu kan heel de familie dit meemaken. Dus draag kleren die vuil mogen worden en tegen een stootje kunnen, trek stevige schoenen aan, en kom Op Herhaling !
Op Herhaling wordt georganiseerd door Stg Bravo Compagnie in samenwerking met het oorlogsmuseum, de reenactmentgroepen Dienstplicht Koude Oorlog, VLGH (DDR), Badger” British Army Living History (UK) en 13 InfBat LMB RS “Bartje Cie”, de Nederlandse Unifil Vereniging en RC Armour Group (radiografische bestuurbare tanks) e.a..
De entree bedraagt 10 euro p.p. Hiervoor is ook het hele oorlogsmuseum toegankelijk.
Het evenement is open van 10:00 tot 17:00 uur.
http://www.opherhaling.nl
vraagje voor de webmaster ? webmaster@ya126.nl

Kees64
Vierwielend Vooruit
Berichten: 1319
Lid geworden op: za 29 aug 2009 12:16
Locatie: Veghel

Re: Op Herhaling

Berichtdoor Kees64 » vr 11 okt 2013 20:45

Hejj,

En dan te bedenken dat dit pas ruim een week op hun eigen site staat (van het oorlogsmuseum).
(mede) ik hou dit soort dingen bij, maar je hoort / ziet er bijna nergens van.
Toch een mooi evenement lijkt me.
Nou maar hopen dat het weer een beetje meezit.

Maar als het weer een beetje redelijk is, voor mij een mooi ritje met de DAF!

mzzl
Kees

Kees64
Vierwielend Vooruit
Berichten: 1319
Lid geworden op: za 29 aug 2009 12:16
Locatie: Veghel

Re: Op Herhaling

Berichtdoor Kees64 » zo 13 okt 2013 09:48

Hejj,

Wat een kloteweer, vandaag waarschijnlijk weinig bezoekers, jammer!!
Ik blijf tenminste ook thuis.

mzzl
Kees

Gebruikersavatar
428IBC
Matgroentje
Berichten: 10
Lid geworden op: di 05 feb 2008 00:03
Contacteer:

Re: Op Herhaling

Berichtdoor 428IBC » di 15 okt 2013 09:53

Bij toeval kwam ik erachter dat dit evenement er was. Op zaterdag (mooi weer) wezen kijken. Was leuk opgezet en zeker voor "herhaling" vatbaar.
Misschien kunnen ze zelf een volgende keer wat eerder en meer reclame voor maken? Bijna niemand wist het

Groetjes

Hans


Terug naar “Evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 26 gasten