gespot in vlissingen
Moderator: ruben
-
- Professioneel Pedaal Prutser
gespot in vlissingen
laats heb ik een YA126 met een soort van verhoogde radiobak met raampjes zien rijden in vlissingen (dus geen ambulance maar volgens mij een verkennings-uitvoering)
hij zag er netjes groen en orgineel uit maar had geen stickers, wie o wie kent deze persoon ?? is toch wel zeldzaam zon verkennings-uitvoering (en het leek echt niet op een zelf geknutselde of verhoogde bak)
ik ben benieuwd aangezien het aantal leden uit de regio hier toch niet heel groot is...............
mvg Bastiaan
hij zag er netjes groen en orgineel uit maar had geen stickers, wie o wie kent deze persoon ?? is toch wel zeldzaam zon verkennings-uitvoering (en het leek echt niet op een zelf geknutselde of verhoogde bak)
ik ben benieuwd aangezien het aantal leden uit de regio hier toch niet heel groot is...............
mvg Bastiaan
-
Re: gespot in vlissingen
hey kees ! ja zo een was het inderdaad, misschien zelfs wel die geloof dat ze die ook wel peilwagen noemen ??
en wat betreft de eigenaar mischien komt ie wel uit vlissingen ofzo ma ik heb hem nog nooit op DOH gezien.....
en ik geloof ook niet dat dat dit jaar gaat gebeuren maar wie weet staat ineens 1 week van te voren op de gaf-site dat het toch ineens door gaat (was met hemelvaart ook zo )
gr bastiaan
en wat betreft de eigenaar mischien komt ie wel uit vlissingen ofzo ma ik heb hem nog nooit op DOH gezien.....
en ik geloof ook niet dat dat dit jaar gaat gebeuren maar wie weet staat ineens 1 week van te voren op de gaf-site dat het toch ineens door gaat (was met hemelvaart ook zo )
gr bastiaan
Hallo Bastiaan,
Die man heeft me verteld waar hij vandaan kwam maar ik weet het niet meer, niet uit Vlissingen.
Hij is lid van "war horses", daar heb ik hem nog eens getroffen.
mzzl
Kees
Die man heeft me verteld waar hij vandaan kwam maar ik weet het niet meer, niet uit Vlissingen.
Hij is lid van "war horses", daar heb ik hem nog eens getroffen.
mzzl
Kees
- peter80
- Sir Spam-a-lot :-)
- Contacteer:
er is er ook eentje in Zeeland
YA-314 diesel (verkocht), YA-126 diesel, MAN-KAT 1 4x4
Hallo Peter,er is er ook eentje in Zeeland
Er schijnen er nog 2 van te zijn.
1 originele (van de foto) en 1 die omgebouwd is als camper.
Daarnaast zijn er ook nog 3 expeditiewagens geweest van de 126, hier ergens op het forum als is ter sprake gekomen.
1 ex werd de "pipowagen" genoemd vanwege alle kleuren die hij had.
mzzl
Kees
Hallo,
Over zendapparatuur gesproken:
Vandaag weer efkes in het museum "bevrijdende vleugels"" in Son geweest. Alleen voor de afdeling legerradio's.
Die man daar heeft echt alles staan tot in de jaren 60.
Frans, duits, engels, russisch etc. Voor soldaten, voor in tanks en vliegtuigen noem maar op.
Ik had nog iets liggen waarvan ik de oorsprong niet wist.
Beide NVA, gebruikt vanaf 1960 tot begin jaren '90. 1 ex was een zender voor in een MIG. Die had de man nog niet en wilde hem graag hebben. Heb ik hem gegeven!
Andere radio is een complete set in kist voor in een NVA panzer. Nagenoeg dezelfde set had hij liggen.
Na de val van de muur is er ontzettend veel apparatuur "verdwenen" oftewel verkocht aan die maar geld wou geven. Er was niets geregistreerd dus alles kon ongeziens weg. Ook deze radio die ik heb staan is zo'n "verdwenen" exemplaar.
Zeer interessant om is met die man te praten over de radio's.
mzzl
Kees
Over zendapparatuur gesproken:
Vandaag weer efkes in het museum "bevrijdende vleugels"" in Son geweest. Alleen voor de afdeling legerradio's.
Die man daar heeft echt alles staan tot in de jaren 60.
Frans, duits, engels, russisch etc. Voor soldaten, voor in tanks en vliegtuigen noem maar op.
Ik had nog iets liggen waarvan ik de oorsprong niet wist.
Beide NVA, gebruikt vanaf 1960 tot begin jaren '90. 1 ex was een zender voor in een MIG. Die had de man nog niet en wilde hem graag hebben. Heb ik hem gegeven!
Andere radio is een complete set in kist voor in een NVA panzer. Nagenoeg dezelfde set had hij liggen.
Na de val van de muur is er ontzettend veel apparatuur "verdwenen" oftewel verkocht aan die maar geld wou geven. Er was niets geregistreerd dus alles kon ongeziens weg. Ook deze radio die ik heb staan is zo'n "verdwenen" exemplaar.
Zeer interessant om is met die man te praten over de radio's.
mzzl
Kees
-
Ik heb nog geen nato V50 kees.Die had de man nog niet en wilde hem graag hebben. Heb ik hem gegeven!
Wanneer kom je hem brengen ?
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
Hejj Ruud,Ik heb nog geen nato V50 kees.Die had de man nog niet en wilde hem graag hebben. Heb ik hem gegeven!
Wanneer kom je hem brengen ?
Ik ben ook wel van het "ruilen".
Dus als je YA 314 klaar is kom ik de nato wel ruilen.
mzzl
Kees
-
hey luitjes het is in iedergeval duidelijk wie de daf eigenaar is, komen we vast nog wel es tegen ergens. ik ken de man zelf niet maar Jan (jabami) bedankt voor je info.
uiteraard mag dit draadje nu weg of gebruik het voor ons gebruikelijke slap geouwehoer
uiteraard mag dit draadje nu weg of gebruik het voor ons gebruikelijke slap geouwehoer
-
Ik niet, dus doe alleen die brommer maar.Ik ben ook wel van het "ruilen".
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
Als of we dat wel is doen.gebruik het voor ons gebruikelijke slap geouwehoer
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-