Lpg

Vragen stellen en oplossingen geven

Moderator: ruben

Dafinknouleuk
Vierwielend Vooruit
Berichten: 880
Lid geworden op: do 25 okt 2007 22:29
Locatie: Oud-Beijerland

Re: Lpg

Berichtdoor Dafinknouleuk » do 24 jan 2013 20:25

Doe de groeten aan Gerard van Allround, met die gasten heb ik de afgelopen 2 maanden een heleboel meegemaakt (in positieve zin).

Ik heb een Volvo 740Turbo waar lpg in gegaan is. Doordat de wastegate van de turbo bleef hangen hebben ze de motor opgeblazen bij het instellen...
Ik wist dat niet, ik heb 'em nog niet zolang en was nog niet tot het uiterste gegaan. Maar vond wel dat er beestachtig veel trekkracht in zat :shock:

Gelukkig konden we dezelfde motor vinden en die hebben ze die keurig netjes ingebouwd. Vandaag is alles nagelopen en nogmaals afgesteld.

Relaxed bedrijf maar blinken idd niet uit in terugbellen/ alles scherp op de radar maar zijn enorm deskundig en dat vind ik belangrijker dan een keertje terugmailen ;)

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8763
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Re: Lpg

Berichtdoor Hoppa69 » do 24 jan 2013 21:15

Doe de groeten aan Gerard van Allround
Wordt lastig denk ik, want wij hebben het over wirno. :lol:

@ Wesley, ik hoor het graag, misschien kan je dan nog korting krijgen als ik er ook 2 zou nemen.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

Gebruikersavatar
wesley
Cabine Coureur
Berichten: 393
Lid geworden op: ma 29 dec 2008 10:54
Locatie: Etten-leur
Contacteer:

Re: Lpg

Berichtdoor wesley » ma 28 jan 2013 20:15

Mail komt waarschijnlijk in de spam box bij hun.
Morgen gaan ze kijken of ze antwoord kunnen geven, de oudere man die er verstand van heeft was er vandaag namelijk niet.
Ik houd je op de hoogte.
Grtn v/d Ouwe Daf

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8763
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Re: Lpg

Berichtdoor Hoppa69 » ma 28 jan 2013 20:51

Ik houd je op de hoogte.
8)
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

DeWitteDaf
Hercules Held
Berichten: 137
Lid geworden op: ma 23 jul 2007 17:53
Locatie: Hoogezand
Contacteer:

Re: Lpg

Berichtdoor DeWitteDaf » za 02 feb 2013 12:53

Doe de groeten aan Gerard van Allround, met die gasten heb ik de afgelopen 2 maanden een heleboel meegemaakt (in positieve zin).

Ik heb een Volvo 740Turbo waar lpg in gegaan is. Doordat de wastegate van de turbo bleef hangen hebben ze de motor opgeblazen bij het instellen...
Ik wist dat niet, ik heb 'em nog niet zolang en was nog niet tot het uiterste gegaan. Maar vond wel dat er beestachtig veel trekkracht in zat :shock:

Gelukkig konden we dezelfde motor vinden en die hebben ze die keurig netjes ingebouwd. Vandaag is alles nagelopen en nogmaals afgesteld.

Relaxed bedrijf maar blinken idd niet uit in terugbellen/ alles scherp op de radar maar zijn enorm deskundig en dat vind ik belangrijker dan een keertje terugmailen ;)
740's turbo zijn vet.

Afbeelding

deze is een "beetje" gekieteld. iets boven de 250PK. met allemaal orginele onderdelen. die blokken zijn beestachtig sterk. en die schop in je rug bij 3000 rpm is onvergetelijk.
blok daardoor opblazen is denk ik gewoon pech. deze is helemaal orgineel. (wel nog op benzine) en wat zij hebben is de max wat de injectie aankan. daarna gaat ie flippen en heb je geen vermogen meer.

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Lpg

Berichtdoor Dikkie » za 02 feb 2013 15:13

Ik bespeur een mede-waterscout, iets met lelievletten.. ;)
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

DeWitteDaf
Hercules Held
Berichten: 137
Lid geworden op: ma 23 jul 2007 17:53
Locatie: Hoogezand
Contacteer:

Re: Lpg

Berichtdoor DeWitteDaf » za 02 feb 2013 23:12

Stiekem ben ik landscout. maar had wel het beheer over onze (ex) sleper. helaas gesloopt. maar we zijn nu druk bezig om een gloednieuwe te bouwen.

Gebruikersavatar
wesley
Cabine Coureur
Berichten: 393
Lid geworden op: ma 29 dec 2008 10:54
Locatie: Etten-leur
Contacteer:

Re: Lpg

Berichtdoor wesley » do 21 mar 2013 19:49

Vandaag naar heel wat bellen en mailen de mengstukken binnen!

Afbeelding
Afbeelding
Grtn v/d Ouwe Daf


Terug naar “Techniek YA126”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten