Hallo mensen,
Helaas heb ik een probleem met mijn daf die ik nog niet heb kunnen oplossen. Hopelijk weet iemand wat de wagen mankeert. In eerste instantie plofte hij veel, natuurlijk kostte dat een demper deze heb ik maar even gedemonteerd. Bougiekabels en bougies vervangen, verdelerkap vervanger en opnieuw afgesteld nu loopt hij zonder te ploffen zolang hij koud is. Als hij warm is en ik de choke dicht duw slaat hij af. Als ik daarna hem weer wil starten ploft hij veel en krijg ik hem met moeite aan de gang. Heeft iemand enig idee waar ik moet zoeken?
Ploffen
Moderator: ruben
-
- Hercules Held
- Contacteer:
-
- Hercules Held
-
- Cabine Coureur
en als je dan toch je carburateur eraf hebt,zou ik zoals eerder beschreven een stuk waterproof schuurpapier op een dik stuk ijzer of trespa plakken en haal 1 keer je voet van de carburateur erover heen.je kan dan precies zien of deze nog vlak is.zo niet doe je dit verschillende malen kruislings wel met water natuurlijk. totdat je zie dat je hem overal geraakt hebt.ze gaan krom door het te vast draaien.dus zet je hem erop dan niet te vast. want alles na je gasklep / valse lucht gaat hij ook beroerd van lopen
CHROME WON´t BRING YOU HOME
-
- Cabine Coureur
knallen kan ook komen door een kapote condensator,vanmiddag met een ya 328 mee gereden op de museum dagen van de ISK Harskamp maar bij het tussen gas geven leek het wel een .50 wat een knallen dus die was ook niet helemaal zuiver.dus als hij op alle 6 loopt zou ik het niet / of gelijk in het electrische gedeelte zoeken maar zoals eerder beschreven bij de gas fabriek
CHROME WON´t BRING YOU HOME