Zie je wat leuks, plaats het hier.

Voor het verkopen van uw YA126 onderdelen

Moderators: ruben, Thomas

wegmann
Hercules Held
Berichten: 167
Lid geworden op: za 24 jan 2009 21:27

Berichtdoor wegmann » zo 13 dec 2009 21:39

@Geplaatst: Zo Dec 13, 2009 7:50 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Is er een handelaar in nunspeet kassie wijlen gegaan ofzo ?


zo te zien Hofman..... een jaar of 8 terug heb ik die auto's ook al eens bekenen, vooral die 314 toolset had m'n belangstelling. die was er toen ook al slecht aan toe dus dat zal nu echt niet beter zijn, kortom hoop werk maar wel een originele toolset (verhoogdehuiftype) jeukjeukjeuk.. die 1500 euri vind ik gezien de zeldzaamheid van 't apparaat reëel, er zijn mij nu nog 2 328 toolsets bekend en een lege 314... hofman vroeg er toen 10000 gulden voor daarom liet ik 'm staan...nu heb ik er geen tijd en ruimte meer voor.... Stiekum hoop ik dat het TD-museum ofzow deze auto koopt , ik zou het echt jammer vinden als ie verloren ging... :(

Gertjan
Hercules Held
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 07 nov 2008 20:27
Locatie: Zeist

Berichtdoor Gertjan » ma 14 dec 2009 18:29

Ik ben wezen kijken bij de DAF's. Aangezien ik een vaste bezoeker/vrijwilliger van het TD museum ben heb ik het daar al eens laten vallen. Timo (voorzitter War Horses) moet er echter zsm vanaf.

De DAF's stonden 2 weken geleden nog volledig ingebouwd tussen een stel YA 328's. Er valt dus te concluderen dat ie die inmiddels kwijt is evenals de YB 626 en de YB 626 donor.

Gebruikersavatar
wesley
Cabine Coureur
Berichten: 393
Lid geworden op: ma 29 dec 2008 10:54
Locatie: Etten-leur
Contacteer:

Berichtdoor wesley » ma 14 dec 2009 22:48

De prijzen liegen er tegenwoordig ook niet meer om: 5000 euro voor een wepje :shock:
Maar dan heb je wel een echte USA uitvoering met Keep Them Rolling bordje!
Opzich oogt hij niet slecht.
Grtn v/d Ouwe Daf

Dafinknouleuk
Vierwielend Vooruit
Berichten: 881
Lid geworden op: do 25 okt 2007 22:29
Locatie: Oud-Beijerland

Berichtdoor Dafinknouleuk » di 15 dec 2009 13:03

Ik krijg altijd een beetje jeuk van bandenzwart, dat maakt mij altijd erg achterdochtig :?

Ook geen voorzeil in de bak, achterkant niet te zien.
Canvas cabinezeil/ pvc achterzeil zou je ook niet verwachten voor 5 ruggen.
Verder oogt het wel strak ja

Willempie
Hercules Held
Berichten: 198
Lid geworden op: ma 09 jun 2008 21:16
Locatie: Krimpen aan den IJssel

Berichtdoor Willempie » di 15 dec 2009 18:20

Ik dacht dat de KTR alleen voertuigen toeliet uitsluitend uit WW2 :?
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.

jerry
Vierwielend Vooruit
Berichten: 504
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 17:30
Locatie: Alphen aan den rijn

Berichtdoor jerry » di 15 dec 2009 18:28

hij ziet er idd wel heel strak uit
en ja ktr zucht om hoog gepleurt gebeuren :evil: reden met het nekafje eens in de stoet mee op bevrijdings dag nou hier te kort en daar te lang t was geen oorlogs spul en dit en dat we zijn tog allemaal bevrijd zijn men vadertje toen !maar goed letters der af heb je een net webje maar wel een boel veel geld :!:

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8782
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Berichtdoor Hoppa69 » di 15 dec 2009 19:44

hij ziet er idd wel heel strak uit
en ja ktr zucht om hoog gepleurt gebeuren :evil: reden met het nekafje eens in de stoet mee op bevrijdings dag nou hier te kort en daar te lang t was geen oorlogs spul en dit en dat we zijn tog allemaal bevrijd zijn men vadertje toen !maar goed letters der af heb je een net webje maar wel een boel veel geld :!:
DPA, ook zo'n club waar niks bij mag en als je ze dan is ergens op aanvalt wat niet origineel is, dan is het ineens toegestaan als het de verkeersveiligheid ten goede komt.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

jerry
Vierwielend Vooruit
Berichten: 504
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 17:30
Locatie: Alphen aan den rijn

Berichtdoor jerry » di 15 dec 2009 20:44

ja je ziet idd bij dpa ook wel eens dikke lampen rolbeugels er op en knipperlampen ag ja de 1ne houd van origineel :wink: en de ander niet ieder zijn geluk tog
ben niet voor nix lid van de ya 126 club geen verplichtingen en troep gewoon je eigen gangentje gaan beetje forum ouwe nelen af en toe en eens bij diverse van de club langs gaan mooi zat :D
niet te veel over doorgaan anders zal dit wel weer zo een lang dradig heen en weer gezijk gaan worden
doeggggg

Gebruikersavatar
peter80
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2402
Lid geworden op: wo 03 sep 2008 00:10
Locatie: Middelburg
Contacteer:

Berichtdoor peter80 » di 29 dec 2009 20:55

Iemand ruimte over voor een paar banden?
http://www.zeelandnet.nl/prikbord/adver ... id=2816774

jerry
Vierwielend Vooruit
Berichten: 504
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 17:30
Locatie: Alphen aan den rijn

Berichtdoor jerry » di 05 jan 2010 18:42

heey hallo allemaal
nu wer wat leuks gezien op markt plaats :shock:
een nekaf voor 10 ruggen en een taxatie rapport van 13 duizend:shock:
ongelofelijk
wat een verstand en die taxateur helemaal als je zie hoe het vertobt is maar goed ff de link :http://link.marktplaats.nl/309472399
de groetjes doegggg

JochemA
Hercules Held
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 20:15
Locatie: Halsteren

Berichtdoor JochemA » di 05 jan 2010 19:09

heey hallo allemaal
nu wer wat leuks gezien op markt plaats :shock:
een nekaf voor 10 ruggen en een taxatie rapport van 13 duizend:shock:
ongelofelijk
wat een verstand en die taxateur helemaal als je zie hoe het vertobt is maar goed ff de link :http://link.marktplaats.nl/309472399
de groetjes doegggg
Als eerste is het een Auto bedrijf die hem verkoopt, dus wat verwacht je, die mensen kijken anders naar dat soort dingen.

En ten tweede wat is er dan vertobt of wat je ook bedoeld aan deze Nekaf? Dan praat je over smaak en originaliteit daar valt niet over te oordelen want iedereen doet wat hij of zij mooi vind. En dan die taxatie is niet eens zo gek, ik ken zowieso al zeker 7 Nekafjes met een Taxatie van 10.000 minimaal. Maar dat is niet de verkoopwaarde, meer voor de verzekering.
Dit soort discussies leidt meestal tot niets, en wat ik mooi vind bijv hoeft een ander niet te vinden.

Ik heb trouwens niets te maken met deze Nekaf of verkoop hiervan, alleen zag die reactie van de taxatie en daar wilde ik even op reageren!

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » di 05 jan 2010 19:26

Ik denk dat het om deze gaat.
http://link.marktplaats.nl/309472399
Ik wil me ook nergens mee bemoeien maar
ik heb nog nooit een nekaf gezien met remschijven :roll:

Gertjan
Hercules Held
Berichten: 109
Lid geworden op: vr 07 nov 2008 20:27
Locatie: Zeist

Berichtdoor Gertjan » di 05 jan 2010 19:32

Ik denk een tik foutje van de advertentie plaatser. Deze werkt normaal natuurlijk met doorsnee auto's :P

jerry
Vierwielend Vooruit
Berichten: 504
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 17:30
Locatie: Alphen aan den rijn

Berichtdoor jerry » di 05 jan 2010 22:33

oh oh oh oh waar ben ik aan begonnen!
ja dat is zeker een kwestie van smaak ik ben van de originaliteit das bekend maar ik heb een nekafje die is trouwens jaren geleden eens getaxeerd op 8en een half en hij is knetter hard strak en zo veel mogelijk origineel geen lampie extra of een gaatje snap er nix van dan :shock:
en als ik die jeep zie gaten voor beugels en bende antennes radio troep waarom nou he maar ja mijn mening

zou voor de gein ook weer eens een wagentje moeten taxeren
heb ik al jaren niet meer gedaan ellende kost een vermogen en iedere 2 jaar weer dat er zo een ventje moet komen ja doei
dan maar minder gedekt zijn
tot later enne jullie niet druk maken he :wink:

JochemA
Hercules Held
Berichten: 63
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 20:15
Locatie: Halsteren

Berichtdoor JochemA » wo 06 jan 2010 23:08

oh oh oh oh waar ben ik aan begonnen!
ja dat is zeker een kwestie van smaak ik ben van de originaliteit das bekend maar ik heb een nekafje die is trouwens jaren geleden eens getaxeerd op 8en een half en hij is knetter hard strak en zo veel mogelijk origineel geen lampie extra of een gaatje snap er nix van dan :shock:
en als ik die jeep zie gaten voor beugels en bende antennes radio troep waarom nou he maar ja mijn mening

zou voor de gein ook weer eens een wagentje moeten taxeren
heb ik al jaren niet meer gedaan ellende kost een vermogen en iedere 2 jaar weer dat er zo een ventje moet komen ja doei
dan maar minder gedekt zijn
tot later enne jullie niet druk maken he :wink:
:wink:

Ik snap jou punt ook!


Terug naar “Te koop”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 1 gast