JACK´s 328

Al het overige wat YA126 gerelateerd is

Moderator: ruben

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » ma 19 okt 2009 17:10

Wie o wie weet waar je deze oude nederlanse leeuw nog kan krijgen ik kan hier nog meerdere van kopen maar kosten €20 per stuk

Afbeelding

het is een orginele transfer maar met een diameter van 12.5 cm
ik heb er ook een sticker van maar ik zou er nog een paar bij willen hebben alleen wat groter voor voorop
ik weet dat Peter scheepers er een sjabloon van hebt gemaakt wat heel erg mooi is maar voor mij denk ik een hele hoop werk

Afbeelding
Laatst gewijzigd door harley jack op ma 19 okt 2009 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.

Dafinknouleuk
Vierwielend Vooruit
Berichten: 881
Lid geworden op: do 25 okt 2007 22:29
Locatie: Oud-Beijerland

Berichtdoor Dafinknouleuk » ma 19 okt 2009 19:01


Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8782
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Berichtdoor Hoppa69 » ma 19 okt 2009 22:00

Volgens mij verkopen hun ze.

http://www.cavaleriemuseum.nl/
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2840
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Berichtdoor ruben » ma 19 okt 2009 23:09

er zit hier in de buurt een heel goed sticker bedrijf, met een redelijke afbeelding kunnen ze er zo een sticker van drukken, ook vergoten of verkleinen, bijwerken wat je maar wilt,en hoe meer hoe goedkoper, je kan ook zelf het digitalebeeld meenemen voor een volgende keer, moet ik eens voor je vragen? denk dat die tweede afbeelding best te gebruiken is

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » ma 19 okt 2009 23:13

nou ruben :wink: als je wilt graag ik weet alleen niet ongeveer hoe groot hij moet zijn voorop en achterop het spatbord zou 12cm mischien wel goed zijn.ik zie het hier wel verschijnen. ieder geval bedankt alvast

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2840
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Berichtdoor ruben » ma 19 okt 2009 23:17

ok, kun je mij de afbeelding mailen?
ik pb je wel even mijn e-mail

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » za 31 okt 2009 21:43

Hier nog een paar foto´s zelf steunen gemaakt voor zwaailamp en antenne steun,ook even de orginele kl platen erop gezet.hiervoor komen mijn eigen platen.dus evenement o.i.d kl platen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

hier ook nog 2 foto´s van de olie die ik heb gekocht voor mijn wormkasten.ze hebben dit voor mijn uit gezocht dat er geen zwavel in zit kunnen jullie dit ook nog bevestigen aan de hand van de foto´s voordat ik het erbij gooi

Afbeelding

Afbeelding

wegmann
Hercules Held
Berichten: 167
Lid geworden op: za 24 jan 2009 21:27

Berichtdoor wegmann » za 31 okt 2009 22:27

als originaliteitsfreak enkele kleine opmerkingen over direct in het oog vallende details.. :D


de extra reflectoren op de bak mag je weghalen, de originele moeten rood zijn ..zijn nu wit?

je hebt 2 verschillende legerkorpsstickers....dat kan nooit tegelijk op 1 auto ...de roodwitblauw driehoek rechts voor en links achter iz van het 1ste legerkorps, de
andere blauw met golfje en zwaard is van het NTC (nationaal territoriaal commando) zeg maar de echte verdedigers van nederland

blauwe vlag hoort alleen rechts in combinatie met blauwe kap op rechterkoplamp..dit is colonne herkenning..

wegmann
Hercules Held
Berichten: 167
Lid geworden op: za 24 jan 2009 21:27

Berichtdoor wegmann » za 31 okt 2009 22:31

over de wormkastolie.... wat mij opvalt is dat er nergens iets staat over de mengbaarheid met andere olie..slecht teken 8)

de viscositeit (dikte) van de olie...?? 150W ?? da's te dun....

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » za 31 okt 2009 22:36

die orange reflectors zaten erop en ook al het sticker werk.ook de rode orginele reflectors zitten er nog ribbels maar de vorige eigenaar heb ze groen moeten maken,ook die stickers moet ik nog kijken wat bij 41 td hoort en over die blauwe vlaggen ik rij altijd met 2 blauwe vlaggen dat is gelijk ook een herkennings punt voor die gene die mij ziet rijden dat kan ook jij zijn b.v.ook heb ik blauwe lenzen en als ik naar een evenement ga gebruik ik die en doe hem aan de bijrijders kant voor de koplamp.blauwe vlaggen was altijd de vooste van de collone en dat klop ook altijd bij mij als ik bij mij op de provinciale weg rijdt dan heb ik niemand voor me maar als ik in de spiegel kijk wel een sliert achter me hahahah

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » ma 02 nov 2009 18:04

Geachte heer Grippeling



Het product 39005D is een universele tandwielkast olie, waar geen zwavel in is verwerkt. Cylinder oil is een product wat specifiek gebruikt wordt in 2-takt kruiskopmotoren in de scheepvaart industrie. Als u zo’n dikke olie wil gaan gebruiken, bestaat de kans dat de dikke olie in koude toestand de keerring materiaal eruit zal drukken met alle gevolgen van dien. In de meest gevallen wordt een SAE 40/50 toegepast in deze applicatie, echter de een tandwielkast olie ISO VG 150 komt in dikte overeen met een SAE 40/50.



Ik hoop dat u vraag hiermee is beantwoord.



Met vriendelijke groet



Ad van Genderen

Technical Manager



Goedendag. ik heb een daf ya 328 uit 1957 met wormkasten daar mag absoluut geen olie in waar zwavel in zit omdat hier bronzen worm wielen in zitten.ik heb via auto indus in woerden dit uit laten zoeken en die kwamen met een olie van jullie met het badge nummer 39005D ik heb de jerrycan open gemaakt om te ruiken en het ruikt minder sterk dan hypoit olie 80w90 maar is wel even dun.ik heb mij laten vertellen en ze beschrijven dit ook dat er hele dikke olie in moet ze hebben het over mobil 600w super cilinder oil, nato code OC-600 of O-208 ik hoor graag u bevestigend antwoord hierop zodat niet mijn wormkasten hiervan kapot gaan,

b.v.d j grippeling

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2840
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Berichtdoor ruben » di 03 nov 2009 18:30

ben vandaag bij het sticker bedrijf geweest, en ze maken eerst een proefdruk om te kijken hoe het gaat, als ik die heb stuur ik hem wel door, en als jij of iemand anders er ook wat wil dan moeten ze zich maar melden

jerry
Vierwielend Vooruit
Berichten: 504
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 17:30
Locatie: Alphen aan den rijn

Berichtdoor jerry » di 03 nov 2009 19:05

heey hallo
ik ben ook bij ons reclame buro geweest waar onze autos bestickerd worden en kunnen dat ook maken !
maar ze moeten eerst ff een bestandje hebben voor dat ze wat kunnen en dan kunnen ze een prijsje opmaken .
nu word het prijs vechten tussen de stickerboeren :lol:
tot later

harley jack
Cabine Coureur
Berichten: 405
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 20:31
Locatie: montfoort

Berichtdoor harley jack » di 03 nov 2009 19:49

bedankt jullie alvast.voor achterop zal 12.5cm wel uitkomen maar voorop moet hij denk ik groter,ik denk doorsnee 20cm

jerry
Vierwielend Vooruit
Berichten: 504
Lid geworden op: ma 21 mei 2007 17:30
Locatie: Alphen aan den rijn

Berichtdoor jerry » di 03 nov 2009 20:15

heey jack
goed gedacht heb ook de maat op gegeven van ongeveer 20 cm doorsnede aan achter heb ik niet gedacht maar dat kan altijd nog
nog ff een vraagje waar had jij nou die platen laten kl platen laten drukken had het al op je hyves gezet maar daar kreeg ik geen tegen bericht van zag ik met de platte boven kant van de 3 en zo netjes hoor :wink:
als jij een leuk prijssie weet bij dat bedrijf mag je ze voor mij ook wel laten persen hoor vriend :P


Terug naar “Overig”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast