Was lekker bezig met de oude ketting.
Kom ik op het werk tot de ontdekking dat de ketting van een speedlash dezelfde schakel heeft.
Dus rap mijn vrienden van een sjorbedrijf aangeschoten en een ketting gerogeld.
Tja, dan is de keus niet moeilijk natuurlijk, scheelt weer in de verf zetten en op den duur weer roest dus.
Dat extra oog wat er tussen zit, heb ik ook nieuw liggen, dus ook er tussen, morgen ff dicht lassen en dan heb ik weer een nieuwe ketting aan het grondanker, gelijk ook maar een stuk mee genomen voor de achterklep.
Kan ik morgen weer wat monteren.
Denk dat ik de aandrijfassen naar achteren ook maar gewoon monteer, want die 4 moertjes die dan weer los moeten voor de handrem, zet ook geen zode aan de dijk.
Alles nagelopen met de kwast en zou alles gehad moeten hebben zo.
Maar buiten in daglicht, dan zie ik het wat makkelijker.
Totaal overzichtje.
![Afbeelding](http://i131.photobucket.com/albums/p312/ruumar/328%20verven/verven559.jpg)
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.